Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
  1. #1
    Moi, kertokaas viisaat mkä johto pitää poikkasta, et saa ton vikavalon sammumaan tre modin jälkeen. kiitos.
    GSX1300R ´07
  2. #2
    En mä ainakaan joutunut katkaisemaan mitään johtoa TRE modin asennuksen jälkeen, FI-valo palaa ainoastaan silloin kun laitan virrat päälle... *
    "Suddenly, everything else, looks like prey, Hayabusa"
  3. #3
    Jaa.... no mikähän mulla meni vikaan??? nyt toi valo palaa koko ajan (kun mopo on käynnissä) ja lämpötilanäytössä lukee FI ja lämpö vuorotellen.



    GSX1300R ´07
  4. #4
    Meniköhän TRE ihan oikeaan väliin....
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
  5. #5
    "Itse tein ja säästin."
  6. #6
    Lainaa (Korruptio @ Touko. 18 2006,21:32) kirjoitti
    "Itse tein ja säästin."
    Kyllä tuo on ohjeenmukaisesti kytketty. On toi senverran vaativa toimenpide, et se olis pitäny viedä johonkin korjaamoon laitettavaksi.
    GSX1300R ´07
  7. #7
    Kokeiles ottaa pois se TRE mod, katso miten sitten toimii? *
    "Suddenly, everything else, looks like prey, Hayabusa"
  8. #8
    Lainaa (orpopiru @ Touko. 18 2006,22:58) kirjoitti
    Kyllä tuo on ohjeenmukaisesti kytketty. On toi senverran vaativa toimenpide, et se olis pitäny viedä johonkin korjaamoon laitettavaksi.
    Ai, mä luulin että olit pätkinyt johtoja ja tökännyt sinne vastuksen. Jos on liittimillä tuleva niin sitä ei pahemmin väärin voi kytkeäkään...
  9. #9
    Ivan´s tre palikan laitoin. Jokuhan tuossa on vikana, taidan nakata kuuseen koko kapineen...
    GSX1300R ´07
  10. #10
    Nojoo. Jostain penkin alta tai lähistöltä löytyy huoltoliitin. Kumitutilla suojattu neljän johdon liitin johon tulee kaksi johtoa. Kytke nuo johdot yhteen niin pääset lukemaan mittaristosta virhekoodin. Sen avulla voi vähän arpoa missä se vika mahtaisi nyt olla.

    Näin offtopiccina suosittelen kyllä kytkimellä olevaa TRE:tä. Tuo TRE sotkee ainakin Busassa tosi tehokkaasti tyhjäkäynnin vapaalla, seilaa 1000-2000rpm väliä tosi ärsyttävästi. ECU raukka kun luulee olevansa 5. vaihteella vapaallakin...
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
  11. #11
    Tuli vaan mieleen että onko sulla otettu se läppä pakoputkesta ja sitä ohjaava moottori pois siitä vehkeestä? Jos on niin tsekkaa ettei siellä ole jossain ne katkotut / irroitetut johdot irrallaan ja koske runkoon tai jännitteeseen ja aiheuta nyt tuota FI-valon palamista.
  12. #12
    Mul on tossa akran bolt on, eli läppä on putkessa. Ton piti olla joku smart malli, jonka pitäis tunnistaa onko mopo vapaalla. Tiä sit, ku en oo moista kikkaretta ennen nähny.



    GSX1300R ´07
  13. #13
    Ootko kokeillut käyttää iivania pois että johtuuko se nyt varmasti siitä ?
    Kiva on kallista ja tosi kiva on tosi kallista
    zx-12r 02
  14. #14
    En ehtiny koittaa, mut välittömästi sen jälkeen se alko.
    GSX1300R ´07
  15. #15
    Lainaa (jarim @ Touko. 18 2006,23:22) kirjoitti
    Näin offtopiccina suosittelen kyllä kytkimellä olevaa TRE:tä. Tuo TRE sotkee ainakin Busassa tosi tehokkaasti tyhjäkäynnin vapaalla, seilaa 1000-2000rpm väliä tosi ärsyttävästi. ECU raukka kun luulee olevansa 5. vaihteella vapaallakin...
    Oftopiccina uusi 007 TRE tunnistaa vapaan.. Eli mittaristo näyttää 0:a tai 5:sta. Itse laitoin tänään omaan treen paikalle ja ei ongelmia FI valon kanssa...
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  16. #16
    Lainaa (orpopiru @ Touko. 18 2006,23:46) kirjoitti
    En ehtiny koittaa, mut välittömästi sen jälkeen se alko.
    ...ja onhan tämä treee nyt varmasti vaihdesensorin liittimen välissä? Muistaakseni pakoläpän liitin oli aika pahasti saman värinen...
  17.  
  18. #17
    Täytyy tarkistaa tuokin, kunhan ehtii.
    GSX1300R ´07