Sivu: 20 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10181920212230 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 571:stä 600:een 1056:sta
  1. #571
    Lainaa (Huhan Kolli @ Heinä. 19 2010,22:44) kirjoitti
    Jos jollain ois ylimääräisenä sarvien korotus jutskat, niin olisin kiinnostunut ostamaan.
    Löytyy! Ovat uudet ja käyttämättömät, joskus piti nostaa stongaa mutta on jäänyt ainakin toistaiseksi tekemättä, eli voivat vaikka vaihtaa omistajaa, jos tarpeeksi euroja vaihtaa omistajaa...eli paljonko tarjoat?
    Yamaha YZF 1000R Thunderace -02
    Honda VFR 750 F -91
    Yamaha YZ 250 F -95
    KTM 250 GS -86
    Yamaha IT 250 -84
    Suzuki PE 250 -83, PE 175 -82
  2. #572
    Norjan reissulla nopeusmittari herkes toimimasta.
    Nyt sitten tutkinu asiaa ja vaijeri on ehjä. Vika on ilmeisesti siinä renkaan akselissa olevassa "pyörijässä". Ne "nastat" kai kulunu siitä joilla "pyörijä" kiinnittyy ja pyörii renkaan nopeutta.
    Mikä tuo "pyörijä" on oikealta nimeltään, että osaisi ruveta etsimään uutta?
    Poissaolevat ovat aina väärässä.
  3. #573
    Sama homma kävi nopeusmittarin kanssa viime viikolla, joten täälläkin otetaan vinkit suurella kiitollisuudella vastaan!

    Toinen ongelma on se, että tietyillä kierroksilla (ehkä lähinnä 3500-4000) mopo tärisee ihan kiitettävästi. Se tärinä on suht ärsyttävää kun koko pyörä rupee vibraamaan, ja tuntuu siltä että eniten sillon kun kone on lämpösenä.. Moni oman ässän "vioista" on ollut tähän mennessä kuljettajan pään sisäisiä, joten olisiko tämäkin yksi niistä vai vihiiköhän jostain piilevästä ongelmasta..? *
    Yamaha XJ600 Diversion
    Yamaha XVS Dragstar
    Yamaha YZF1000 Thunderace
  4. #574
    mun muistini mukaan toi tärinä oli mainittu joissain t-acen alkuperäisissä lehtiarvosteluissakin.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  5. #575
    Fighteritangoillakin kaasukäsi puutuu hieman matka-ajossa, joskaan en ole ihmeemmin osannut kohdentaa sitä mihinkään spesifiseen kierrosalueeseen.

    Mun väleillä vois olla 3500@mittari90 ja 4500@mittari110 tms.
    Värinän tuntee tapeissakin, mutta ei häiritsevänä.

    En tiedä ovatko yksilöitä, kuten öljynsyönninkin suhteen.

    Muudan BSB mekaanikko narisi että ihan '09 R1 on heittoa kampirautojen tasalaatuisuudessa, ainankin tasapainotuksen suhteen. Tosin kriteerinsä ovat varmaan aika vaativat tarkkuudeltaan.
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
  6. #576
    Ei oo tainnu kellään olla nopeus/matkamittarin kanssa ongelmia?
    Poissaolevat ovat aina väärässä.
  7. #577
    No siis siinä on se kulmavaihde johon vaijeri tulee kiinni.
    Itte vanteen puolella on levystä painetta kappale pyöränlaakerin stefan alla.
    Em. levykappaleesta eroaa pari lirpukkaa jotka tulevat kulmavaihteessa olevan pyörivän kappaleen koloihin.

    No useinkin jos etupyörä pannaan huolimattomasti paikalleen nämä lirpukat eivät mene vastinkappaleensa koloihin ja painuvat kasaan.
    Kitka voi silti välittää momentin ja mittari näyttää jotain, kunnes lakkaa näyttämästä.

    Itte vaijeripyörittimen kulmavaihde särkyy hyvin harvoin.

    Ottamalla etupyörän pois voi katsastaa ovatko levykappaleen lirpukat luokilla ja tuurilla ne myös oikaista, ellei menossa ole kovin mones iteraatioluuppi ja peli ratkea taivutuskohdasta.

    Yamahalta saanee ko. osan mutta ei sitä ole levystä vaikea tehdä itsekkään, ellei ole ihan kädetön.



    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
  8. #578
    Mulla alko ekana ässä kesänä mittarinpyörittäjä pitämään rohinaa.Otin sen veke ja putsasin kulmavaihteen jarrukliinerillä oikein huolella.siihen sai työntää purkillisen ennenku alko valumaan puhdasta ainetta.sitten laitoin uudet vaseliinit sisään ja nyt on menty 30 tkm moitteetta
    YZF1000R
  9. #579
    Pistin tuossa oman Tunturin myyntiin, ku tuli kauhee busa kuume. Ja muutenki pitäis vähän päivittää kalustoo. No hintaa on 2650 jonka luulis olevan kohdallaan, vaikka katteet eivät virheettömät olekkaan. No eipä tunnu tähän aikaan vuodesta menevän kaupaksi, ja tarvetta ei ole ilmaiseksikaan antaa. Joten kävi tässä mielessä että josko sitä tekis fighterin yammusta. Onko porukalla ehdotuksia hyvistä (ja halvoista) osista mitkä kävis suht kivuttomasti paikalleen. Maski ja perä nyt ekana pitäis modata, ja sarvet mallia "crossi".

    Toki jos joku on mopoa vailla, niin voin sen myös johonkin vaihtaa.
    Hajapusanisti
  10. #580
    joudut melkein pätkimään sen takarungon, kun se on niin iso.

    ehjän rungon pätkiminen on tietysti vähän niin ja näin.

    2000 tarjottu.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  11. #581
    Lainaa (Huhan Kolli @ Syys. 09 2010,22:02) kirjoitti
    Pistin tuossa oman Tunturin myyntiin, ku tuli kauhee busa kuume. Ja muutenki pitäis vähän päivittää kalustoo. No hintaa on 2650 jonka luulis olevan kohdallaan, vaikka katteet eivät virheettömät olekkaan. No eipä tunnu tähän aikaan vuodesta menevän kaupaksi, ja tarvetta ei ole ilmaiseksikaan antaa. Joten kävi tässä mielessä että josko sitä tekis fighterin yammusta. Onko porukalla ehdotuksia hyvistä (ja halvoista) osista mitkä kävis suht kivuttomasti paikalleen. Maski ja perä nyt ekana pitäis modata, ja sarvet mallia "crossi".

    Toki jos joku on mopoa vailla, niin voin sen myös johonkin vaihtaa.
    No ei oo hinnan kiroissa Ässä....oletko funtsinut kiinankatteiden virittelyä, jos alkuperäinen kuttaperkka on kulahtanut

    Tsaniiis Fairinks vrom Iiibei dot kom

    Tuolla hinnalla 250€ + tullit ei saa varmaan ensimmäistäkään muovinpalaa merkkiliikkeestä
    I'd like to die like my Grandfather.
    Gently while asleep
    Not screaming in terror
    Like his passengers

    http://www.bikepics.com/members/jpalvima/
  12. #582
    ei kannata, sovitukset on mitä on ja thunderace on niin vanha että muoviosaa ja kaikkea muutakin saa hallvalla, kun tekevät jo noista fightereita
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  13. #583
    Lainaa kirjoitti
    thunderace on niin vanha
    What a f**k! Ai vanha, eihän tuo ole vielä lähelläkään museorekisteri-ikää, vasta rippikouluikäinen...suhteellinen käsite tuo "vanha"
    Yamaha YZF 1000R Thunderace -02
    Honda VFR 750 F -91
    Yamaha YZ 250 F -95
    KTM 250 GS -86
    Yamaha IT 250 -84
    Suzuki PE 250 -83, PE 175 -82
  14. #584
    Lainaa (jaket @ Syys. 16 2010,11:36) kirjoitti
    ei kannata, sovitukset on mitä on ja thunderace on niin vanha että muoviosaa ja kaikkea muutakin saa hallvalla, kun tekevät jo noista fightereita
    Right on....tottakai hinta vaikuttaa laatuun ja varmasti on hieman viilaamista kiinan pojan tekeleissä mutta onko noi ihan toivottomat kapineet ts miten kamala savotta siinä on jos sovittelisi Laguna Seca-malliset vaatteet Jamppiin. Ei tuu joka päivä vastaan
    Pienien keltaisien käsien kokoamat katteet



    I'd like to die like my Grandfather.
    Gently while asleep
    Not screaming in terror
    Like his passengers

    http://www.bikepics.com/members/jpalvima/
  15. #585
    joo, olishan noi rossi tyyliset fiat katteet hienot.

    <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Fairing-Yamaha-YZF-1000R-Thunderace-96-03-Red-ABS-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem1c14f5457dQQ
    itemZ120610702717QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccess ories#ht_3867wt_939" target="_blank">http://cgi.ebay.com/ebaymot....7wt_939</a>

    näissä missä ei ole tankin kuorta, kannattaa muistaa, että toi väri ei monesti ole lähellekään sama kuin tankissa. se on paljon kiiltävämpi. ainakin mitä ostin kawasakiin joskus, niin ei se mätsää tankin väriin.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  16. #586
    joo, mutta onhan se 15 vuotta pyörälle aika paljon



    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  17. #587
    Herve!

    Ässäkööriin tuli liityttyä syksyllä. * Paljoo ei kerenny syssyllä vielä ajeleen, mutta pyörä oli kyllä mahtavan mukava ajettava *
    Nyt tarvis katella ens kesää varten telinettä ja laukkuja, josko tulis sitten reissailtua *
    Oon koittanut vähän? katella netistä sopivia boxeja. Kappa tekee ainaskin telinettä ja peräboxia, mut onko ässään saatavilla kovia sivulaukkuja? *
    Täältä aattelin viisaammilta * *ja kokeneemmilta * *ässän kuskeilta utsia vähän tietoa....
    Ja vielä...minkäkokoisia peräboxeja teillä on? Onko tommonen 2 kypärää vetävä laukku ajaessa ok?
    Ei siihen paljoa vaadita, että pystyy toista neuvomaan!!!

    YZF1000R
  18. #588
    No laukkuja/telineitä ei ole hirveästi tarjolla Yammuun, joten käytettyjä kannattaa yrittää bongailla talven aikana.
    Ja kuten aiemmin kirjoitin , iski busa kuume. Nyt on Sitten -08 busa, ja jälkeenpäin voi jammua kyllä kehua moneen muuhun uudempaankin pyörään. Tosin busan jälkeen tuntuu jo aika vanhalta (niin kuin saakin). Mutta se miksi "palasin" tänne, on se että jos joku on moista pyörää vailla, niin kokkolasta löytyy yksi n. 7000km!!! ajettu ässä myynnissä. MP-autoshopista. En hyödy mitenkään pyörän myynnistä, mutta kenties maailman paras yksilö on siellä tosiaan myynnissä. Historia tiedossa (suomipyörä) ja kilsat pitää kyllä paikkaansa. Eli jos joku on moista vailla niin äkkiä kaupoille!



    Hajapusanisti
  19. #589
    Lainaa (jammujannu @ Marras. 07 2010,20:16) kirjoitti
    Herve!

    Ässäkööriin tuli liityttyä syksyllä. * Paljoo ei kerenny syssyllä vielä ajeleen, mutta pyörä oli kyllä mahtavan mukava ajettava *
    Nyt tarvis katella ens kesää varten telinettä ja laukkuja, josko tulis sitten reissailtua *
    Oon koittanut vähän? katella netistä sopivia boxeja. Kappa tekee ainaskin telinettä ja peräboxia, mut onko ässään saatavilla kovia sivulaukkuja? *
    Täältä aattelin viisaammilta * *ja kokeneemmilta * *ässän kuskeilta utsia vähän tietoa....
    Ja vielä...minkäkokoisia peräboxeja teillä on? Onko tommonen 2 kypärää vetävä laukku ajaessa ok?
    yhden kesän ässällä ajaneena ja givin 2kypärän laukkukiinni olleena voin kertoa et pientä "turbulenssia" on havaittu... johtuneeko sitten siitä et etupleksiä on madallettu noin 5cm..
    ja onnittelut ässästä
    sivulaukuista ei tietoa/kokemusta
    "ei vauhti tapa,vaan äkkipysäys"
    Yamaha YZF 1000r thunderace -02
  20. #590
    Lainaa (demonos @ Touko. 07 2008,20:55) kirjoitti
    Thunderace meni lähes lunastuskuntoon ja tilalle tuli sitten GSX-R 1000 K1.

    Varastoon jäi uusi, musta thunderacen undertray, eli sisälokasuoja, joka tulee penkin alle tehden perästä ilmavamman ja sporttisemman. Jos joltakulta löytyy kiinnostusta ässän muovaukseen niin privaa kehiin niin sovitaan sopiva hinta. Lista hinta tuolle on muistaakseni 120,-
    Kysyn nyt kuitenkin - löytyykö sinulta vielä tuota sisälokasuojaa taakse??
  21. #591
    Ootteko millasia "kylkivilkkuja" laittaneet ässään etuvilkuiksi? Toiveena olis kirkkaat, mutta mistä löytäs hyvät..onko ideoita?



    Poissaolevat ovat aina väärässä.
  22. #592
    no niin, tälläinen ongelma ilmeni ässässä, yksi kaasereista tulvii ja pyörä käy kolmella tai ei käy ollenkaan, olisikohan se kumikurkku haljennut tai voisiko neula jumittaa ja heittää siitä johtuen bensat jostain välistä ulos..

    vika löytyi neulapesien o-renkaista jotka olivat hapertuneet poikki.



    Kawasaki ZR7 --> Suzuki GSX1100F --> Yamaha YZF 1000R Thunderace
    ---------------
    Koolla on väliä
  23. #593
    Lainaa (Takling @ Touko. 12 2008,22:35) kirjoitti
    Do dii... Tuli sitten viime vkloppuna 1000 km täyteen omalla pyörällä ja tuli hankittuu su ehtoona pikku sakko lappukin siihen samaan saumaan. onneksi lappu sentään säily vielä, ei ollut ylitystä kun 35km/h. oli sitten ihan eka sakko meikäläiselle vaikka kortti on ollu vuodesta 98. Pyörä on ollu kuukauden että ihan mukavasti alkoi tämä pyöräily ura. nyt vielä kun menin töihin hyppi toi kiekkamittari 7000 välillä, se oli visiinkin sitten se Exuppi, jos oikein muistelen.
    Oliko ihan uusi pyörä vaiko käytettynä ostit?
  24. #594
    Kirjotetaans morot tähänkin porukkaan... Ässäkerholaisia ollaan, alta löytyy tuommonen '97 versio. Kilsoja löytyy rahdun päälle 50t ja öljyä ei syö yhtään normaalia enempää (kop kop)

    Neidin persus on kokenut pienen kauneusleikkauksen, lisäksi on lyöty rytkyn 6 ovinen laatikko, suorempaa putkea, vapari ja wisecon hölskyttimet...

    Kesällä olis vielä operaationa laittaa vilkut ja kilpiteline kutakuinkin "tielailliseksi"... Tällä hetkellä kilpi siis roikkuu perässä vaan 2 ruuvilla katteista ja eessä olevat katevilkut ei omaa minkään maailman e-leimoja... Noh, sadepäivän pikkuprojekteja

    Kuva vehkeestä löytyy allekirjoituksesta.
  25. #595
    Tähän kerhoon tuli itsekkin liityttyä nyt keväällä. 75tKm ajetty ässä (-00) saapui talliin. Muutama kysymys tästä kuitenkin:

    1) Tuosta öljynkulutuksesta, itselläni huomasin että öljynvaihdosta n 3500km ajolla syttyi öljyvalo, ilmeisesti tähän voi varautua?

    2) Mistä voisin metsästellä noita sarvien korotusosia? hieman tekisi mieli nostattaa tuota ajoasentoa

    - Jp
  26. #596
    ^ Jos kaipaat korotuspaloja, niin täältä löytyy. Tilattu aikanaan Saksasta ja ovat juuri ässään tarkoitetut. Itselläni nuo ovat joutilaana ja täysin uudet, eli eivät ole olleet kiinni.

    Joten tarjouksia otetaan vastaan, jos kiinnostaa
    Yamaha YZF 1000R Thunderace -02
    Honda VFR 750 F -91
    Yamaha YZ 250 F -95
    KTM 250 GS -86
    Yamaha IT 250 -84
    Suzuki PE 250 -83, PE 175 -82
  27. #597
    Lainaa (freely @ Kesä. 09 2011,20:01) kirjoitti
    ^ Jos kaipaat korotuspaloja, niin täältä löytyy. Tilattu aikanaan Saksasta ja ovat juuri ässään tarkoitetut. Itselläni nuo ovat joutilaana ja täysin uudet, eli eivät ole olleet kiinni.

    Joten tarjouksia otetaan vastaan, jos kiinnostaa
    Menikö korotuspalat jo? Mikäli löytyy vielä, niin hinta kiinnostaa.
    CBR,Thuderace
  28. #598
    ^Eivät ole menneet vielä mihinkään, eli tallista löytyy paketoituna

    Ovat juuri nuo samat mitä mm. Storm myy -> http://www.storm-motor.fi/mp-tarv....yzf1000

    Lähtevät hintaan 150€ + postikulut (tai haku)
    Yamaha YZF 1000R Thunderace -02
    Honda VFR 750 F -91
    Yamaha YZ 250 F -95
    KTM 250 GS -86
    Yamaha IT 250 -84
    Suzuki PE 250 -83, PE 175 -82
  29. #599
    Nyt olis pieni ropleema ässän kans.

    Syyläristä nimittäin on pettänyt oikeanpuoleisesta yläkiinnikkeestä *syylärin puolelta niitit ja nyt se heiluu tuossa omaa elämäänsä.
    Kellään tullu tämmöstä vastaan ja selviääkö ilman että vie koko roskan huoltoon ?

    Ongelmana nimittäin on mitä katoin että tuossa taitaa alkaa kennot heti sen pellin alta mihin tuo kiinnike tulis niin en arvaa omin päin alkaa poraamaan uusille niiteille reikiä.
    Kokeilin myös metalliepoksia kun ajattelin ettei sille paljoa kuitenkaan painetta tule. Ei pitänyt.

    Tietenki tuon vois hitsata mutta ei kaveripiiristä löydy tigiä *



  30.  
  31. #600
    Lainaa (cerba @ Kesä. 04 2006,15:59) kirjoitti
    Alkoi hiukan yammu kiinnostaan Katselin -96 *-97 vm.thundereita. kilometrejä sen ikäsillä *n.50 000km.
    Olikin täällä jotain juttua öljynkulutuksesta jne.
    Tohtiiko tuon ikäistä yammua laittaa?
    Onko kuinka tiukka ajoasento (kyykky)??
    Tällä hetkellä 1000 cebari.
    Ittellä -02 ace, nyt mittarissa 45000km, ja kyllä menee ajo asennon ja vääntävän 5venttiiliä/sylinteri, 5vaihdetta, hyvin myös matkan tekoon. Eikä jää jalkoihin, ei tarvii maantie ohituksissa pienempää laittaa, kyllä itse olin heti eka ajon jälkeen tähän pyörään. Siis suosittelen.
    suzuki rm 125, honda cr 125 , yamaha dt, ktm 250, gsxr600, nykyinen yamaha yzf1000r thunderace
Sivu: 20 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10181920212230 ... ViimeinenViimeinen