Eli originaalin muotoista kuitua paikalleen (riittävän ohuena jotta kestää taivutusta) ja pelko pois ja rullat auki....(jaket @ Tammi. 17 2007,09:57) kirjoitti
![]()
tace
Itsellä on jo kuitua... kaatumiskestävyyttä ei ole vielä testattu.
kyseessä on tod näk maailman vähiten käytetty rata-thunderace. Ajettu radalla kerran kesässä ja ei edes ihan joka kesänä.
jarrupalatkin on orggikset.
ollut mulla jostain 99 vuodesta?
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Viitsisitkö kertoa, että mistä ostit ja mitä maksoi?kirjoitti
Ex:t
Aprilia RS125 -99
Ducati SS750FF -00
Yamaha 1000R Thunderace -02
Nykyiset:
Ducati 999S -06
Honda CR250R -06
Yamaha R1 -04 (kilvetön)
Tuttavalta... Se on R6:n malli, joten kiinikkeitä joutuu tekemään uusiksi.(NikoL @ Tammi. 17 2007,13:40) kirjoitti
milläs mallilla ässien talvi huollot on ? täällä aika hyvällä venat tarkastettu ja tulpat vaihdettu, kaasarit kun vielä putsais ja säätelis niin aika liki kunnos olis
tuohon hommaan saa vinkkejä antaa
![]()
Suzuki rg125R
Kawasaki gpx600R Ninja
Kawasaki ZX9R Ninja
Yamaha YZF1000R Thunderace
Suzuki 1300R hayabusa
Ehkä seuraavaksi kawasaki *
Hmm... Runko pitäis viedä maalarille, kansi käyttää auki ja sylinteriryhmä pois paikaltaan jotta spacerin saa paikalleen. Paineboxi, pakosarja, paineputket, öljynsuodattimen siirtolaipat tehdä. Niin sitten vielä keula laittaa nippuun ja parit lasikuitu harjoitukset tehdä... Ei paha....![]()
oikeenko ropellin putkeen pistät
![]()
![]()
Suzuki rg125R
Kawasaki gpx600R Ninja
Kawasaki ZX9R Ninja
Yamaha YZF1000R Thunderace
Suzuki 1300R hayabusa
Ehkä seuraavaksi kawasaki *
Venat pitäs pikkuhiljaa alkaa tarkistaa. Ensimmäistä kertaa tekisin sen homman kaverin kanssa.
Kerroppas kavanaki oliko hermoja raastava homma? Oon kuullu kauhutarinoita kyseisestä hommasta..![]()
Äksteeär
Joo kuulin että todella lyhyellä pakosarjalla saadaan parhaat tehot(kavanaki @ Helmi. 08 2007,15:49) kirjoitti
Vaikka on Wisecot sisällä niin pitää silti tiputtaa puristuksia ettei matka katkea liian aikaisin...
(Midis @ Helmi. 08 2007,15:54) kirjoitti
joutuuhan siinä vähän purkamaan, mutta eka kerralla kun käyttää aikaa niin toisella kertaa käy jo aika nopeasti
edes nesteitä ei tarvi pois tiputtaa riittää kun jäähdyttimen laskee alemmas letkujen varaan. ja se vena koppa tulee helposti sieltä etukautta pois. En pidä hommaan kovin pahana varsinkin nyt kun aikaa roplata
ajo kaudella ei malttais kuitenkaan tehdä
![]()
Suzuki rg125R
Kawasaki gpx600R Ninja
Kawasaki ZX9R Ninja
Yamaha YZF1000R Thunderace
Suzuki 1300R hayabusa
Ehkä seuraavaksi kawasaki *
Huolto hommat etenee ja tänään savut sliparista pöllähti
ja kävipäs se taas nätisti, talven aikana rakentama kaasareiden synkka mittarikin toimi yli odotusten
seos säätöihin voisitta nyt antaa neuvoja onnistuuko korva kuulolla vai pitäiskö taas rakennella jotain mittaristoo
noo vielä muutama viikko ennen kun pääsee ajeleen
![]()
![]()
![]()
Suzuki rg125R
Kawasaki gpx600R Ninja
Kawasaki ZX9R Ninja
Yamaha YZF1000R Thunderace
Suzuki 1300R hayabusa
Ehkä seuraavaksi kawasaki *
doo dii tunaässä enään exupin tarkastusta vaille valmis
![]()
Suzuki rg125R
Kawasaki gpx600R Ninja
Kawasaki ZX9R Ninja
Yamaha YZF1000R Thunderace
Suzuki 1300R hayabusa
Ehkä seuraavaksi kawasaki *
Sattu silmään tuossa pleksikeskustelua tallin puolelta. Oottako laitellu tuplakuplaa aceen? Mihinkä ilmavirta suuntautuu sitten? Tuleeko lisää kypärämelua? Kuskilla täällä pituutta 183cm.
Tässä mallia allekirjotuksiin.
Itellä oli toissa kesänä ässä-98,tykkäsin kovasti ajella eikä tehonpuute vaivannu.Pelas ku kello,mut loppukesästä rupes juomaa öljyä oikee tosissaa.reilu litra per.tuhat aika paljo...Kilsoja oli tuolloin lähemmäs 50tkm. Sittemmin ratatouhut vei mukanaan ja pyörä vaihtui...![]()
Japanilaisten amerikankustomien jaosto kiittää ja kumartaa
Ainakin minulla (185cm)kupla paransi ajomukavuutta huomattavasti, eikä tummana tee pyörää ainakaan huonomman näköiseksi.(demonos @ Helmi. 25 2007,19:57) kirjoitti
Jokos siellä on etelänketkuilla ässät liikenteesä? Täälläkin tiet sulaa hyvää vauhtia, mutta menee tässä vielä aikaa enneku mopoa viittii lähtee ulkoiluttaan.
Tässä mallia allekirjotuksiin.
Joo tosiaan menee vielä hetki ennenkuin mopo liiikenteeseen lähtee. Kansi pitää käyttää irti samoin sylinteriryhmä jotta saadaan ruttuja alemmas. Ahtimeen pitää tehdä pikkuset muokkaukset ja pakosarja sekä painekotelu valmiiksi. Sitten kone runkoon ja putkiston loppuosa valmiiksi ja vehkeet tulille. Niin joo pikkasen pitää harrastaa kuitujumppaa lippojen takia, mutta se onkin se pienin pulma...(demonos @ Maalis. 13 2007,11:10) kirjoitti
pari reissua on tullut heitettyä, yhteensä vain 180km ja huomenna lisää
onkin talven aikana ihmeesti konit piristyneet
![]()
Suzuki rg125R
Kawasaki gpx600R Ninja
Kawasaki ZX9R Ninja
Yamaha YZF1000R Thunderace
Suzuki 1300R hayabusa
Ehkä seuraavaksi kawasaki *
Täällä myös kattellaan pitkästä (kaksi kesää taukoa) aikaa pyörää itelle ja tuollainen vm. 96 ace on näillä näkymin tulossa taloon..
Lisäinfoa tulee, kunhan mopo on pihassa..
*** mopoton ***
Minä takaan että konit on piristyneet kuluvan talven aikana. Eilen pirrasin hukkaportin kanavaa suuremmaksi jotta saadaan ahdot toimimaan jouhevasti. Vielä pitää käydä vaihtamassa pakosarjan matsku toiseen (pienempään halkaisiijaltaan) jotta saadaan käytettävyys paremmaksi.(kavanaki @ Maalis. 13 2007,20:10) kirjoitti
Ilmottelehan ku oot penkille menossa(JP_445 @ Maalis. 13 2007,12:45) kirjoitti
![]()
Tässä mallia allekirjotuksiin.
(JP_445 @ Maalis. 14 2007,08:28) kirjoitti
varmaan se käyräputkessa pistää kaakit rivakkaan laukkaan
![]()
Suzuki rg125R
Kawasaki gpx600R Ninja
Kawasaki ZX9R Ninja
Yamaha YZF1000R Thunderace
Suzuki 1300R hayabusa
Ehkä seuraavaksi kawasaki *
Mitä mitä... meinaatko raskia raahata föönin radalle vai? Viime syksynä taisit mainita, että jotain kaluston vaihtoa radalle olisi ajatuksissa...(JP_445 @ Maalis. 14 2007,08:28) kirjoitti
Vai tuliko viime kesänä tunne, että mutkanopeudet on jo tapissa ja nyt niistetään aikaa niiltä suoremmilta osuuksilta?
No ei, vitsi vitsi... täältä ainakin respectiä sun projekteille.![]()
Huono tie, parempi mieli
No eihän se jaksanut 2 päällä kiiihtyä riittävänn rivakasti pääsuoralla... Bussit tuli ohi jo ennen jarrua.... Nyt korjataan tilanne(R@gdoll @ Maalis. 14 2007,21:56) kirjoitti
(jos vaan pitoja löytyy)
Hello *
Tyytyväinen Tunturiässän omistaja on vailla sliparia tai jotain muuta meteliä tuottavaa putkenpätkää.
Joten sattuisko kenelläkään olemaan mitään ylimääräistä?
Pyörä on siis YZF 1000 R Thunderace vm-00.
Tarjotkaa, kiitos...
![]()
Minä täällä Heij!
Nyt on 200km takana rempatulla ässällä ja voin kertoo että TOIMII!!Ossaa ne Kuvan pojat sittenkin jotain... Semmoisia kysymyksiä heräsi vaan mieleeni että mahtaisko kukaan tietää että mistä saisi sellaisia katteeseen tulevia vilkkuja eteen? (vähän saman malliset kun GSX-F on jo vakiona...) oon nähnyt sellaisista kuvia että niit saa mutta en oo niit mistään löytänyt...? sit toinen kyssäri olis että onko kellään tietoa thunderac:ien "värikartoista" Kun omani vaikuttaa väritykseltään aika harvinaiselta!? Sini/Harmaa (AInakin jos googlen kuviin on uskomista en löytänyt yhtään samalla värityksellä) ja toi missä muilla yleensä lukee katteessa tarralla toi YZF Thunderace 1000 niin mulla on siinä vaan pystyssä YZF vähän niinkuin nois R1 & R6:sissa on... sit lukee alempana että Performance Bikes... Niin joo ja sit mahtaakohan tota "takapenkin" päälle tulevaa kuplaa mistään sitäkään en oo onnistunut paikallistamaan oikeen mistään...? Tämmösiä tänne voihan se olla että joku löytää noi tuotteet hetkessä mutta mä en ainakaan löytänyt joten kiitos jo etukäteen jos joku malttaa ajelulta kyseisiin asioihin syventyä...
![]()
ZäpäDÄp!
Takapenkin kate <a href="http://cgi.ebay.de/Yamaha-Thunderace-Soziusverkleidung-Silber-Schwarz-Bild_W0QQitemZ200092720316QQcategoryZ49(eeppo @ Maalis. 29 2007,01:44) kirjoitti
936QQrdZ1QQcmdZViewItem" target="_blank">Täältä</a>
ja paljon muutakin osaa/tingeltangelia
![]()
Yamaha YFZ1000R Thunderace -01
Yamaha FZR600 -93
Notta helekkari. Pitäsköhän tilata takapenkin korvikkeeks tommonen.. Sopis mustahopee-ässään ku otsatukka sialle!![]()
Tässä mallia allekirjotuksiin.
(samifzr600 @ Maalis. 29 2007,08:51) kirjoitti
Aika huonosti luonnistuu tuo saksa meikäläiseltä mutta kiitos silti vinkistä...
![]()
ZäpäDÄp!
Voisiko joku osaava kertoa miten vedet pääse pois tulpankoloista? 1- ja 4-sylinterin kohdallahan vedet valuu lohkon kyljestä, mutta mites 2- ja 3-sylinterin kohdalla? Tulpat olivat sen verran ruosteessa, että pitäis varmasti tarkistaa reikien kuntoa tällä hektellä, kunhan niitä vaan löytyisi![]()
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
" Been there, wrecked that... "
En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!
The more I learn about women, the more I love my motorcycle