Sivu: 8 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 67891018 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 211:stä 240:een 1061:sta
    Minkäs merkkisiä ohjausiskareita Ässäkuskeilla on pyörissään ?

Tarjonta tuntuis olevan suht. rajoitettua - kaipa kiitos Rytkösen ;)

En näe erityistä aihetta murehtia keulan liukuholkeista, ne kannattaa vaihtaa joka tapauksessa kun sen avaa.
    Ei ne nyt niin paljoa maksa.
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
    Moi

Tuli hei ohjausiskarista mieleen, että miten olette niitä kiinnitelleet?
    Lainaa (jaket @ Tammi. 17 2007,13:06) kirjoitti
    tace

Itsellä on jo kuitua... kaatumiskestävyyttä ei ole vielä testattu.

kyseessä on tod näk maailman vähiten käytetty rata-thunderace. Ajettu radalla kerran kesässä ja ei edes ihan joka kesänä.
    Mistä löytyy kuitukatteita TAceen vai onko ihan omaa tuotantoa?
    Ex:t
    Aprilia RS125 -99
    Ducati SS750FF -00
    Yamaha 1000R Thunderace -02
    Nykyiset:
    Ducati 999S -06
    Honda CR250R -06
    Yamaha R1 -04 (kilvetön)
    Mites porukoilla on kestäny noi etustefat? Itse vaihdoin viimekesänä ja taas on alkanu kusee. Ei kai ne nyt vuodessa pitäs hajota ko ei edes oo mitkään tarvike osat?
    Äksteeär
    Lainaa (Midis @ Heinä. 29 2007,13:39) kirjoitti
    Mites porukoilla on kestäny noi etustefat? Itse vaihdoin viimekesänä ja taas on alkanu kusee. Ei kai ne nyt vuodessa pitäs hajota ko ei edes oo mitkään tarvike osat?
    Ilmeisesti huonosti. Itselläni meni kanssa stefat äsken, eikä suomesta löytynyt hyllystä, vaan piti belgiasta tilata. Meni pari viikkoa ennen kun stefat tuli perille, prkl...
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

" Been there, wrecked that... "

En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

The more I learn about women, the more I love my motorcycle
    Lainaa (GriZzLy @ Heinä. 29 2007,18:25) kirjoitti
    Lainaa (Midis @ Heinä. 29 2007,13:39) kirjoitti
    Ilmeisesti huonosti. Itselläni meni kanssa stefat äsken, eikä suomesta löytynyt hyllystä, vaan piti belgiasta tilata. Meni pari viikkoa ennen kun stefat tuli perille, prkl...
    Kerran kesässä ne tuntuvat menevän varsinkin jos on tapana ajaa eturengas ylöskytkettyä.... Sehän on sellanen 40 setti plus öljyt... Toisaalta voipi ajatella että vaimennin öljyt on vaihdettu ajoissa... Mulla meni noita stefoja yhdet per kausi, kunnes löysin tieni enempi tuonne radan tuntumaan... Sen jälkeen niitä meni enään yhdet per kausi kun aihdoin öljyt ja puhdistin kaikki paikat kunnolla (rikki ne ei olleet).
    Ja S@@T@N@!!! Ja nyt kun vihdoinkin sain pyörän kasaan ja ajoon, niin rupes samantien kiekkamittari peilaamaan 0 ja 7000 rpm välissä, eli exupissa jotai häikkää...menee just hermot tähän *piip* pyörään...
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

Lainaa (GriZzLy @ Heinä. 30 2007,20:54) kirjoitti
    Ja S@@T@N@!!! Ja nyt kun vihdoinkin sain pyörän kasaan ja ajoon, niin rupes samantien kiekkamittari peilaamaan 0 ja 7000 rpm välissä, eli exupissa jotai häikkää...menee just hermot tähän *piip* pyörään...
    Onko polttoaine mittarin anturin johto paikallaan?
    Lainaa (JP_445 @ Heinä. 31 2007,08:46) kirjoitti
    Lainaa (GriZzLy @ Heinä. 30 2007,20:54) kirjoitti
    Mites toi liittyy exupin toimintaan? No eni vei, mulla ko mopo kasattiin tossa keväällä niin kiekka mittari ilmotti vähän aikaa että exupissa ois jotain häikkää, mitään vikaa ei löytynyt ja n.10min käytön jälkeen kaikki oli taas kunnossa.. On se niin hieno peli että se korjaa itse vikansa, korjaispa nuo mun vuotavat stefatkin
    Äksteeär
    mulla kerran oikutteli samaa exuppi häiriöö rankkasade ajon jälkeen ja vähän puolitehoselta tuntui mutta muutama kilometri kuivaa paanaa ja häiriö poistui
    Suzuki rg125R
    Kawasaki gpx600R Ninja
    Kawasaki ZX9R Ninja
    Yamaha YZF1000R Thunderace
    Suzuki 1300R hayabusa
    Ehkä seuraavaksi kawasaki *
    Lainaa (JP_445 @ Heinä. 31 2007,08:46) kirjoitti
    Lainaa GriZzLy,Heinä. 30 2007,20:54 kirjoitti
    Lainaa (Midis @ Heinä. 31 2007,08:57) kirjoitti
    Mites toi liittyy exupin toimintaan? No eni vei, mulla ko mopo kasattiin tossa keväällä niin kiekka mittari ilmotti vähän aikaa että exupissa ois jotain häikkää, mitään vikaa ei löytynyt ja n.10min käytön jälkeen kaikki oli taas kunnossa.. On se niin hieno peli että se korjaa itse vikansa, korjaispa nuo mun vuotavat stefatkin *

Jos bensan varoitusvalon anturipiuha on irti jenkakello näyttää vikakoodia. (En kyllä muista onko sama kuin Exjuipin koodi.)

Edellisen opin kantapään kautta. Samaten kuin sen (tosin toisella kertaa) että kiinni unohtuneen bensahana saa auki tankki paikallaan mutta se vaati kokolailla käsiä säälimätöntä tunkemista ja hanan lirpukkaa sörkkivä sormenpääkin on aika kovilla ;)

[Edit: Ja Acella pääsee yllättävän kauas kotipihasta se hana kiinni... ;) ]

Pitäisi kairata Acen putkeen paikka seosmittarin anturin natsalle. Tulin huomanneeksi jotta Ace menee K&N suodattimella turhan laihalle. => Vakio takaisin ja suutinsarja tilaukseen. Factory Pro setti löytyikin sopivasti MAWista poistomyynnistä @ 65€. Tulli Gyyn perittyä omansa jäi koko roskalle rahteineen satasen tienoille hintaa.

Voisi himmailla seoksia edes suunnilleen tontille ennen jarrulle lähtemistä.

Henk. koht. kiinnostaisi jos JP_445 jaksaisi kirjoitella TööböAcen tilanteesta.

Ahdettuja autoja jonkin verran sorkkineena minua aidosti kiinnostaa *kuinka jouheaksi pikkupropelillisen Acen käytösen saa hiottua (orggis??) kaasarien tarjoillessa bensan.

"To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
    Ilmeisesti exuppi on täysin auki koko ajan, ainakin äänistä päätelle. Aika hurjaa älämölöä koko kierrosalueella, ja jengamittari sen kun jaksaa svengata...

Ilmottaudun onnellisten ja ei niin onnellisten Ässien joukkoon!!!

Pyörällä ajettu 4 vuoteen alle 5000km voipi olla pienen huollon tarpeessa ainakin se tuli selväksi, että 2 pytty on pimeenä lähti aina korkeilla kierroksilla mukaan, mutta tänään taisi polttaa sitten tulpan. Ajoin renkaan vaihdosta pois niin alko röpöttämään.
    Kaikkia huolto toimenpiteitä mitä kannattaa tehä, että saa onnellisia kilometrejä saa antaa itse vasta oppipolulla näissä vehkeissä ja mikä se on paras moottori öljy koneeseen. Koneella ajettu 60tkm.

..dont get it...

Tänään yövuoron jälkeen paloi hihat, ja purin katteet pyörästä pihalla kun tulin aamulla kotiin. Se kiekkamittari lakkas riehumasta kun ajelin kotiin, mutta tarkistin kuitenkin että kaikki toimii kuin pitää. Noh, melkein toimi, pikkasen oli päin mäntyä säädetty se exuppi. Säädin sitten vaijereista nii että ne "hampaat" siinä exupin päässä oli "kolon" kohdalla, ja nyt vissiin toimii taas...on se kummallista...

Lainaa (Midis @ Heinä. 05 2007,16:06) kirjoitti
    No mulla taasen seiso viikon mopo tuossa taivasalla ja vettä tuli välillä ihan kivasti. Kun sitten höräytin sen tulille niin aivan kuin ois kolmella käyny siis röpötti vaan eikä oikein jengaa ottanu, mutta nyt toimii taas kuin unelma. Johtopäätöseni oli että kosteutta menny johonkin, mihin ei ois pitäny mennä. Muilla mielipiteitä??
    Katsoppa onko 3. tulppa ruostunut. Omassani (yzf750) jää vesi kovan sateen jälkeen seisomaan tuonne tulpan juureen ja pikku hiljaa tulppa ruostuupi. Ilmeisesti on joku tyhjennyskanava tukossa. Näin ainakin tässä mun pyörässä, onhan se tietty pikkusen erilainen ku ässä...
    Ilmeisesti kovalla sateella vesi pääsee jotenkin valumaan tankin alle ja venttiilikopan päälle, kun pyörä kuitenkin nojaa vasemalle...

JK
    Yamaha FZR 600 -89 -->
    Yamaha YZF 750 R -95
    Acessa menee keskimmäisten pyttyjen tulpanpoteroista valumaukot laitimmaisten pyttyjen poteroihin ja niistä taas kannen päädyistä ulos. (Semmoiset 6mm tms. reiät.)

Tulpan lähimaasto kannattaa puhaltaa paineilmalla huolellisesti puhtaaksi ettei kaikki kertynyt moska putoa pyttyyn kun tulpan ottaa pois.

Huoltohjelman mukainen tulppien vaihtoväli taisi olla kaksi öljynvaihto eli 12000km.
    Karkeasti ottaen planitatulppien pitäis kestää tuplat normaaleihin ja iridiumien kai liki nelinverroin.

Mites porukalla on ollut tuo suutinpolitiikka sliparien ja horompien suodattimien kanssa ?

Vakiot tyhjäkäyntisuuttimet ? (17,5?)
    Pääsuuttimet, samat kaikissa vai vakiotyyliin pienemmät keskellä ?
    Kandee muuten ottaa pois semmoset exapit niin ei natise ja häirii

nojoo, onko muuten just tästä exupista kiinni se, että alle 60km/h nopeudessa pyörä nykii hieman ja mitä isommalla vaihteella jopa siis 3. vaihteella 40km nopeudessa rytkyy. Tuossa on 1070cc pytty ja jotainn suutensarjahärpäkettä...

Voisiko joku yksinkertainen kuten ketjujen kireys vaikuttaa asiaan? Joo taidan lähtee ajelee aurinko paistaa! jee

Räksä - Kawasaki Gpz 1000 rx -86, Yamaha YZF Thunderace 1000 -97
    ou jee.. Kytkinkopassa lukee yamaha ja sitä ympyröi sellanen musta tiiviste ja se ei ole ulkopuolelta kiinni mitenkään vaan ilmeisesti sisäpuolelta että kytkin koppa pitää ensin aukaista että pääsee siihen sitten käviksi. (olipas hankala selittää) Niin mikäs tämän tarkoitus on? Ei muuta muttako on sieltäki nyt alkanu falskaamaan öljyy, ei paljoa, mutta sillai että sotkee ikävästi. En oo ikinä sitä aukassu niin siksi kysyn.

E: jos jollain ois tarvista niin täältä saattais lähteä hyvä mopo aika huokella hinnalla

Äksteeär
    ei oo vielä ainakaan tarvinu koppia availla älähän midis pikku tipoista säiky niin paljoa et heti vaihto kunnos ois vai tekeekö jo mieli rykköstä
    Suzuki rg125R
    Kawasaki gpx600R Ninja
    Kawasaki ZX9R Ninja
    Yamaha YZF1000R Thunderace
    Suzuki 1300R hayabusa
    Ehkä seuraavaksi kawasaki *
    Mikähän mahtaa saada rokeltävän äänen aikaan pintakaasulla ajettaessa. Ääni on pahimmillaan 5000rpm paikkeilla. Pienemmillä kierroksilla ääntä ei kuulu. Pyörällä on ajettu 32tkm. Kapulaa käännettäessä ääni häviää ja pyörää kyllä lähtee ihan hyvin.

Käyköhän kone liian laihalla..... hyviä arvauksia tai tietoja kaivataan.
    Jaa vai tuubo tarina kiinnostaa. Vähänhän sillä ehdin juhannuksena ajamaan, mutta päälimmäinen tunne moottorista oli sellanen sähkömoottorimainen tasaisuus. Alhaalla oli ihan riittävästi jottei haitannut liikkeelle lähtöjä ja 3000 tietämillä ahtoa oli jo päällä... Siitä eteenpäin voimaan säädettiin ihan puhtaasti kaasulla, kuin olis potikasta lisää kierroksia moottoriin laittanut. Harmi vain että käsi levisi kaadon seuraksena niin ei ole tullut mopolla ajettua sen jälkeen. Suuri yllätys olis kyllä itsellenikin se miten pehmeä kone on luonteeltaan. Taasen se voiman tunne tuli kyllä hyvin esille. 3 vaihteella noin 5000 kierrosta ja siitä kaasu noin reiluun puoleenväliin ja tanko löysänä ja perä liiruaa rauhallisesti puolelta toiselle.... Hymy oli korvissa... Ihanaa vääntöä ja runsaasti... Pitää nyt syksyn mittaan käyttää se penkissä jotta saadaan säädöt vielä paremmin kohdalleen ja kampe valmiiksi odottamaan ensikesän rientoja
    Saako tähän jammuun jostain sopivasti huggereita? Uus näyttäs olevan 160Egee puigilta tjsp... melko komee hinta on kyllä.

Btw, saisiko tuon vaihetoosan vinkumista hillittyä jollain öljylaadulla? Vaihdoin Valvolinen osasynteettisen 10w-40 ja x1r. Tuo perus yammuääni ainakaan ei vaimentunut yhtään. (vaihtoväli 7200km mineraaliölpät) Muuten tuon x1r vaikutus tais olla heppa tai 2 lisää. Kytkimen luistoa ei ainakaan esiintynyt (keula pysyi ylhäälä)

Asiasta alustaan, mulla taitaa olla etupää puristus 12 naksua ja paluu 6 naksua, esijännitys 2,5viivaa.
    Takapää toiseksi kireimmällä ja puristus 10 paluu 5.
    Balanssi on melko hyvä näin, ehkä etupää on turhan löysä, mutta parempi näillä pommpuisilla etelänteillä.
    Räksä - Kawasaki Gpz 1000 rx -86, Yamaha YZF Thunderace 1000 -97
    Väliaikatiedote: ei ota mikään joustamaton maahan vaikka hero blobiton (vakio) tappi pohjaa tonttiin.

(Sivuhuomio: änkkäri on soikea tarvikekippo, tais olla Laser, orggis savustuspönttö voisi kaapia tannerta)

Huggerinkorjaushommiin ois ryhdyttävä itsekkin.
    Itse rengas mahtuu pyörimään hyvin mutta tantereesta renkaaseen liimaantuneet kumiroilot räplättivät huggerin reunan rikki.
    Tuumasin kääntää ohuesta rosteripellistä U-muotoisen lirpakkeen(/t) reunan suojaksi.

Muuten tuntuisi että kun yrittää edes vähän reippaammin ei kumijigejä jää läheskään niin paljoa salamatkustajiksi renkaan reunoihin (Renkaat sortavat enemmän ?)

Olen pidellyt paineita Sportmax D208 / Sportmax Qualifier parilla 2,3/2,4 reippaammassa ajossa ja 2,4/2,6 maantietä lokoisasti rullaillessa.

Kuumapaineita ja pintalämpöjä en ole jaksanut mittailla kun pahempaa lipsumista ei ole tuntunut.
    Tosin on huomioitava että naapurin mummokin avaa aiemmin ja jarruttaa myöhemmin kuin minä joten renkaat elävät aika helppoa elämää.
    Lainaa (Fire @ Elo. 10 2007,10:43) kirjoitti
    Asiasta alustaan, mulla taitaa olla etupää puristus 12 naksua ja paluu 6 naksua, esijännitys 2,5viivaa.
    Takapää toiseksi kireimmällä ja puristus 10 paluu 5.
    Balanssi on melko hyvä näin, ehkä etupää on turhan löysä, mutta parempi näillä pommpuisilla etelänteillä.
    Jos takapamppu pitää olla noin kireällä niin äkkiä huoltoon se. Ei mulla ollut noin tiukalla se edes 2-päällä radalla ajaessa, silti siellä riitti selkäedellä vastaantulijoita melkoisesti. Suosittelen lämpimästi 9.5 - 10.0 jouset keulaan ja WP-5W öljyt. Jousi paine kohdalleen ja kunnollinen pesu vaimennin osille. Sitten lähdet liikkeelle säätöjen puolivälistä ja päädyt varmaan siihen 10 auki molemmat. Takapampun joutuu huollattamaan melkeinpä joka vuosi jos rataa enemmin ajelee. Rengaspaineista radalla. Ihan oikea ratarengas joka on seos versio.... kuumapaine ~2.4bar Katukäytössä samat renkaat eteen 2.9 ja taakse 3.1-3.2 bar. Sitten kun menette hakemaan lisää kanttivaraa ja nostatte perää niin hyvät ihmiset varsinkin jos käytössä Dunlop 209 räärää renkaita niin ohjausiskari heti. No kuitenkin tein itselleni ns. tappien noston, eli oikean puolen tappi on kiinni suoraan siinä takajarrupolkimen pultissa (6mm kierre ja 12.9 pultti) vasemmalle puolelle piti tehdä pieni alupalikka johon tarviketappi kiinnittyy. Sitten putkesta... Vaikka siinä vakiosarjassa olisi kiinni joku pieni hieno ämyripönttö niin se stanan laippa yltää silti kenttään kallistuksissa... Esim Kemoran paluusuoran oikeassa... Kiduttavan hieno mutka joka on pitkä täysin lappeellaan ajatteva ja varsin helposti ajaa romut kenttään uudemmastakin moposta siinä... Eli putki sisään ja ylös...
    Hoppista

Onko JP'llä / muilla visiota päteekö toi D209RR hyvä kuumapaine - 2,4bar - myös qualifieriin ??

Ulkomaanpetterit osasivat kertoa jotta ellei perää nosta pohjaa takaputken viimoinen mutka oikealle ja (vakio asentoinen) vaihdepoljin vasemmalle puolelle.

Kehtaatko JP mitata oman ohjausiskarin iskunpituuden (tai siis sen kuinka paljon Acen ohjausliike sitä iskunpituutta käyttää).
    Onko se sulla rungon vasemmalla puolella ja vasemassa putkessa kiinni ?

Kiinnikkeitähän voi aina väsätä jos vastaan kävelee sopuhintaan sopivalla iskulla oleva "lisäsäiliöllinen" pumppu.

[Väsäsin joskus kultaisen ysärin alussa kuningas RD350'eeni jonkin suzukin vakio o-iskarin ja erityistä ärtymystä aiheutti pumpun tyhjä liike kuormitussuunnan vaihtuessa.]

Tuumailin tuossa jotta takaputken laipalle voisi tehdä tilaa samalla kun laittaa sen lambaada-anturin natsan putkeen.

Pitää vähän mitoitella mutta alustava ajatus oli että putken choppaisi melkein poikki ja kääntäisi sitä vaan sisään päin ja laittaisi pöntön kannakkepannan ja apurungon korvakkeen väliin täyteholkin + pidemmän pultin, putki heppiin ja lopullinen sulatus kiinni.
    Lainaa (Teuwo @ Elo. 15 2007,15:08) kirjoitti
    Hoppista

Onko JP'llä / muilla visiota päteekö toi D209RR hyvä kuumapaine - 2,4bar - myös qualifieriin ??

Ulkomaanpetterit osasivat kertoa jotta ellei perää nosta pohjaa takaputken viimoinen mutka oikealle ja (vakio asentoinen) vaihdepoljin vasemmalle puolelle.

Kehtaatko JP mitata oman ohjausiskarin iskunpituuden (tai siis sen kuinka paljon Acen ohjausliike sitä iskunpituutta käyttää).
    Onko se sulla rungon vasemmalla puolella ja vasemassa putkessa kiinni ?

Kiinnikkeitähän voi aina väsätä jos vastaan kävelee sopuhintaan sopivalla iskulla oleva "lisäsäiliöllinen" pumppu.

[Väsäsin joskus kultaisen ysärin alussa kuningas RD350'eeni jonkin suzukin vakio o-iskarin ja erityistä ärtymystä aiheutti pumpun tyhjä liike kuormitussuunnan vaihtuessa.]

Tuumailin tuossa jotta takaputken laipalle voisi tehdä tilaa samalla kun laittaa sen lambaada-anturin natsan putkeen. *

Pitää vähän mitoitella mutta alustava ajatus oli että putken choppaisi melkein poikki ja kääntäisi sitä vaan sisään päin ja laittaisi pöntön kannakkepannan ja apurungon korvakkeen väliin täyteholkin + pidemmän pultin, putki heppiin ja lopullinen sulatus kiinni.
    Pätee seos renkaisiin, mutta varmuutta ei ole noiden street/race renkaiden osalle. Voi olla että parempi on nastaa se kuumapaine 2.5 bar jotta renkaan runko toimii paremmin.

Mittailen sen vaimentimen iskun mitan tässä joku päivä kun menen tallille. Jos laittaa siihen normaaliin paikkaan niin se isku pitää olla melko pitkä, mutta jos sijoittaa sen sinne alakolmion etupuolelle niin riittää lyhyempikin. Mulla on se lyhyempi kun siellä edessä oli niin mukavasti tilaa.....
    No niin, kiitos samseriousin, nyt tiedämme että Exupissa riittää edessä just hikiseen 68mm isku o-iskarissa.

Jahka JP ehtii syynätä päteekö sama Aceen olemme viisaampia mistä pyöristä pumppuja voi hogittaa.

K1-K7ssa on ainankin 68mm isku, sen sijaan R1ssä on 63mm, joka siis ei piisaa, paitsi '04-'06ssa on riittävä 68mm

Edit/ad: Isoissa Aprillioissakin (Mille, Tuono) on "lyhyempi lyhyistä pumpuista" eli ei piisaa.

Mittailin nauhan kanssa haarukan alakolmion halkiosta rungossa olevaan katteen korvaan, ja näytti siltä että sivuasennuksessa voisi 120mm isku piisata juuri ja juuri, mutta mielummin saisi olla varmuuden vuoksi pitempikin isku.

Henk. koht. turaisin mielummin sivuasennuksen koska mulla on maskin kannakkeet alakolmiossa kiinni eli nohevasti niiden liikerata leikkaa ohjauksen emäputkesta tulevan etuasennuksen korvakkeen kanssa.

Vastaavasti kun on viikot eri paikassa *töissä kuin talli ei maskin kannakkeita viitsisi alkaa uusimaan kesken ajokautta.

Lainaa (Thunderman @ Elo. 07 2007,22:26) kirjoitti
    Mikähän mahtaa saada rokeltävän äänen aikaan pintakaasulla ajettaessa. Ääni on pahimmillaan 5000rpm paikkeilla. Pienemmillä kierroksilla ääntä ei kuulu. Pyörällä on ajettu 32tkm. Kapulaa käännettäessä ääni häviää ja pyörää kyllä lähtee ihan hyvin.

Mulla itselläni on ihan täysin sama ominaisuus/vika. Enkä ole vieläkään löytänyt mistä se johtuu. Pyöräni on vm. 2000 ja kilometrejä on 27tkm. Olisi se itsekkin kiva saada toi asia kuntoon.
    Excuse me while i kill myself...
    Lainaa (vankkis @ Elo. 20 2007,15:56) kirjoitti
    Lainaa (Thunderman @ Elo. 07 2007,22:26) kirjoitti

Mulla itselläni on ihan täysin sama ominaisuus/vika. Enkä ole vieläkään löytänyt mistä se johtuu. Pyöräni on vm. 2000 ja kilometrejä on 27tkm. Olisi se itsekkin kiva saada toi asia kuntoon.
    Pyörä kävi Yamahan huollossa ja totesivat, että yksi pytty oli käynyt laihalla. Synkattiin, seokset kuntoon ja tulpat vaihdettiin.

=> Pyörä kyllä lähtee paremmin, mutta ääni on vielä kovempi, kun ajaa pieni veto päällä.

Huolto totesi, että ei paremmaksi saanut... arvauksena oli, että joku kaasarin kurkku voisi olla murtunut. No seuraavaksi täytyy sitten purkaa koko setti ja säätää venttiilit.
  30.  
    Olisiko kellään hyvää apua, kun ässän äänet on mitä on. Eli oletteko minkämerkkisiä pönttöjä vaihtaneet ja käykö suoraan siihen vakion laippaan kiinni?? Ei olis kellään ylimääräistä?

Sitten pyörässä on ärsyttävä resonointi 120 vauhdissa. 110 vauhdissa on tosi hyvä. Onkos muilla samanmoista??

Mites olette lyhentäneet välityksiä vai kannattaako? Mielessä olisi seuraavan rataspaketin vaihdon yhteydessä ottaa piikin pienempi eturatas. Nyt 100km/h~3500rpm.
    Vielä kun oppisi ajamaan..
Sivu: 8 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 67891018 ... ViimeinenViimeinen