Sivu: 18 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8161718192028 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 511:stä 540:een 1061:sta
  1. #511
    Nyt vähän urpo kysymys.. *

    Elikkäs, paljon Acessä on öljyntarkistus lasisilmän mittaväli alarajasta ylärajaan?

    Kysyn koska kyseistä pyörämallia silmät kiiluen himoitsen ja eräässä liikkeessä oli/on Ace johon oli kuulemma 500km sitte tehty ölpänvaihtohuolto ja oli nyt jo aivan tämän kyseisen silmän alarajalla.. * Ukko kaupassa yritti selittää että jotkut jättäisivät muka tarkoituksellaan öljyt niin alarajalle (in my ass jätetään ja ketä luulet kusettavasi, ajattelin. *)

    Niin tätä tietoa kyselemässä et paljon se pyörä oikein maistaa sit öljyy jo tolla kilometreillä.. ?
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  2. #512
    Lainaa (Tuukka P. @ Syys. 22 2009,09:43) kirjoitti
    No joo, exuppi näytti siltä, että säätää täytyis vaijeria.
    Niin ruosteiset vaijerit, että toinen meni heti poikki.
    Uudet vaijerit siis ostoslistalle... ja koko Exuppi huoltolistalle.

    Mitattiin sitten vielä puristuspaineet joka sylinteristä ja aika karu oli tulos. Kone oli kyllä kylmä ja lämpöisestä nuo pitäis kait mitata, joten uusitaan vielä se.
    Ykköspytty antoi 9 ja loput antoi tulokset 4-5.
    Mitattiin yhdestä autostakin samalla mittarilla ja ihan ok näytti, joten mittari on ehjä.

    Jotain on siis mennyt vikaan, mutta mikä?
    Ajoituskaan ei kait voi mennä hampaalla pieleen, että venttiilien ajoitus menis pieleen?
    Täytyy vielä mitata lämpöisenä nuo puristukset, mutta tuskin sillä isoa vaikutusta on...

    Nyt kaivataan ajatuksia mikä vois olla pielessä sekä ehdotuksia hyvästä moottorin korjaajasta.
    Mites toi puristi lämpöisenä yleensä kylmänä paineet on selkeästi alemmat kun ei ölppä tiivistä mitään

    Olikos minkäverran km takana ja onko kannelle tehty mitään isompaa ( = jossain kohtaa on kansiremppa kuitenkin tehtävä ja ellei se syö öljyä ~0.2..0.5 l / 1000 km enempää niin venttiilivuotoja...).
    I'd like to die like my Grandfather.
    Gently while asleep
    Not screaming in terror
    Like his passengers

    http://www.bikepics.com/members/jpalvima/
  3. #513
    Lainaa (wunderunde @ Loka. 08 2009,13:01) kirjoitti
    Lainaa (Tuukka P. @ Syys. 22 2009,09:43) kirjoitti
    No joo, exuppi näytti siltä, että säätää täytyis vaijeria.
    Niin ruosteiset vaijerit, että toinen meni heti poikki.
    Uudet vaijerit siis ostoslistalle... ja koko Exuppi huoltolistalle.

    Mitattiin sitten vielä puristuspaineet joka sylinteristä ja aika karu oli tulos. Kone oli kyllä kylmä ja lämpöisestä nuo pitäis kait mitata, joten uusitaan vielä se.
    Ykköspytty antoi 9 ja loput antoi tulokset 4-5.
    Mitattiin yhdestä autostakin samalla mittarilla ja ihan ok näytti, joten mittari on ehjä.

    Jotain on siis mennyt vikaan, mutta mikä?
    Ajoituskaan ei kait voi mennä hampaalla pieleen, että venttiilien ajoitus menis pieleen?
    Täytyy vielä mitata lämpöisenä nuo puristukset, mutta tuskin sillä isoa vaikutusta on...

    Nyt kaivataan ajatuksia mikä vois olla pielessä sekä ehdotuksia hyvästä moottorin korjaajasta.
    Mites toi puristi lämpöisenä yleensä kylmänä paineet on selkeästi alemmat kun ei ölppä tiivistä mitään

    Olikos minkäverran km takana ja onko kannelle tehty mitään isompaa ( = jossain kohtaa on kansiremppa kuitenkin tehtävä ja ellei se syö öljyä ~0.2..0.5 l / 1000 km enempää niin venttiilivuotoja...).
    Lämpöisenä saatiin mitattua 9-10 paineita, mutta ihan varmuutta näyttikö mittari oikein ei ole. Eikös pyörissä ole kohtuu jyrkkä nokka ja joku tiesi kertoa, että se saattaa vaikeuttaa mittaamista? Nuo mitattiin koneen käydessä, tietenkin yks pytty vuorollaan pois pelistä.

    Exupin vaijereiden vaihdon ja säädön jälkeen tuo mopo olemus katosi ja kulku parani ennalleen, jotain plussaa siis.

    Ohivuotomittaus vois olla poikaa, onko tietoa missä Tampereen seudulla sellaisen vois teettää?
    Venttiilien kumit meinaan ainakin talvella tuohon vaihtaa.
    Öljynkulutus on tuota 0,2-0,5l/1000km

    EDIT: Typottaa



    Honda CBF 1000 2011
  4. #514
    Kertokaas nyt Ace kuskit paljon se öljysilmän ylä-alaraja väli on deseissä?
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  5. #515
    En tiedä paljon se ylä- ja alarajan väli on mutta moni Ace on vienyt melko paljon öljyä jo uudesta lähtien, varsinkin reippaammin kierrättäessä.

    Omaan saa laitella kesken ratapäivän lisää ölppää kun taas hitaassa katuajossa saa ajaa perin pitkään ennenkuin öljyille tarvitsee tehdä mitään.

    Näin ollen ei kannata liikaa huolestua jos peli on muuten soivan oloinen.
    Tämä toki olettaen että ei koe öljyn lisäämistä kohtuuttomana vaivana.
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
  6. #516
    Lainaa (Teuwo @ Marras. 05 2009,20:57) kirjoitti
    En tiedä paljon se ylä- ja alarajan väli on mutta moni Ace on vienyt melko paljon öljyä jo uudesta lähtien, varsinkin reippaammin kierrättäessä.

    Omaan saa laitella kesken ratapäivän lisää ölppää kun taas hitaassa katuajossa saa ajaa perin pitkään ennenkuin öljyille tarvitsee tehdä mitään.

    Näin ollen ei kannata liikaa huolestua jos peli on muuten soivan oloinen.
    Tämä toki olettaen että ei koe öljyn lisäämistä kohtuuttomana vaivana.
    Kiitokset Teuwolle tiedosta. *

    En pidä vaivana välillä kaadella lisää ölppää koneeseen mutta kun pyörän ostoa suunnittelee ja kysäsee pyörää esim. liikkeestä koeajolle ainakin 2-3h (en osta pyörää jollain hikisen puolen tunnin koeajolenkin perusteella), niin pystys vähän es kartoittamaan pannun / vaihteiston kuntoa kun se kunnolla lämpeää..

    Saahan noita autojakin vkonlopuksi niin pitää se pyöräkin samalla systeemillä mennä tai saapi jäädä sinne.. *



    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  7. #517
    Terve kaikki Ace/kaasaritietäjät!

    Nyt on ollut hyvä aika purkaa/huoltaa pyörää (Thunderace -97) ja muutamaan hommaan kaivattas vinkkejä:
    Viime kesänä huomasin pienen mutta ärsyttävän ongelman, eli nypyttää pintakaasulla ajaessa. Toinen ja huolestuttavampi oli 4. ja 5. vaihteella tuntuva voiman puute n.4-6krpm kohdalla, tai ennemminkin täydellinen puutuminen.
    Jos taas ajoi vaikka kolmosvaihteella lähes rajoittajalle ja siitä vaihto, niin kiersi ja kiihtyi kyllä hyvin vaikka huippunopeuteen asti.

    Tuntui että meni paksulle tuolla kierrosalueella.
    (tulpat hieman tummat, bensaa kuluu n. 5l/100km)

    Pyörään vaihdettu slipari ja bmc:n filsu, muuten pitäisi olla vakio.
    (luulisi vievän laihalle päin.)

    Nyt kun otin kaasarit irti, niin huomasin että neuloissa on hapettumaa/tummempi alue lähellä kärkeä.
    1. Ovatko ne vaihtokunnossa vaikka kulumaa niissä ei vielä tunne?
    2. Neulojen lukkorengas oli kärjestäpäin toiseksi viimeisessä urassa, onko vakioasetus?

    Lisäksi ykköskaasarissa, kaasuläpän alapuolella on vielä säätöruuvi, jonka kärki oli katkennut reikäänsä. Lisäksi saman kaasarin kumikurkusta oli jäänyt klemmari löysälle..

    3. Mitä tästä säädetään ja voisiko tästä syystä ykköspytyn tulppa olla muita mustempi?
    Olisiko jopa syy nypytykseen..

    Kuviakin olisi mutta en vaan osaa niitä tähän liittää *

    Kiitos sinulle joka jaksat tämän lukea/vastata, Esimmäinen pyörä ja tässä vasta opetellaan.
    Korjaamomanuskakin on koneella mutta kuvat on ihan suttua..
  8. #518
    Mites paljon ässällä on veivattu--> mulla oli edellinen YZF750R jossa meni ns neulaputket väljiksi n 60 tkm kohdalla...nykyään on T-Ace jossa saman verran ajoa takana, samat kaasarit ja ilmeisesti sama vika ( = pölläyttää aika miehekkäästi palamatonta kun antaa sille monoa)
    Neulaputket ei oo vaikeat irroittaa ja vika oli havaittavissa omilla verestävillä silmillä tutkiessa ( = profiili oli enemmänki soikea tms kuin pyöreä)...ei ole mikään kummoinen juttu vaihtaa *

    http://www.mikuni-topham.de/

    Jos lukitussokka on neulan yläpään lähellä niin silloinhan on haettu laihempaa seosta...eli rikkaampaa saa kyllä säädettyä.

    Eri asia on sitten jos vaihtaisi samalla koko suutinsarjan, Dynojet tms jossa taitaa olla eri profiililla olevat neulat isompien suuttimien lisäksi

    Jos se katkennut ruuvi on ns "pilot screw" siellä kaasarin alapuolella, kanta kohti perää *josta pääsee säätämään sitä miten kone käyttäytyy pintakaasulla, kannattaisi se jotenkin saada ongittua pois ja uusi säätöruuvi tilalle...näissä on sellainen säätöohje ( Haynes manual 3720) että
    - ruuvit oletusarvoon ( 3 kierrosta auki)
    - kone tyhjäkäynnille normaaliin käyntilämpötilaan
    - yhtä ruuvia kerrallaan säätämällä ( tyyliin +/- varttikierros) haetaan nopein tyhjäkäynti.
    - Kun muutama säätökierros on takana, eikä rpm enää nouse niin passataan tyhjäkäynti siitä omasta säädöstään sopivaksi

    Omassa 750:ssä vaikutus ( vasteaika siitä kun ranne liikahtaa) oli niin iso että meinasin vetäistä naapurin puolelle ekasta risteyksestä...

    I'd like to die like my Grandfather.
    Gently while asleep
    Not screaming in terror
    Like his passengers

    http://www.bikepics.com/members/jpalvima/
  9. #519
    Lainaa (wunderunde @ Tammi. 27 2010,13:14) kirjoitti
    Mites paljon ässällä on veivattu--> mulla oli edellinen YZF750R jossa meni ns neulaputket väljiksi n 60 tkm kohdalla...nykyään on T-Ace jossa saman verran ajoa takana, samat kaasarit ja ilmeisesti sama vika ( = pölläyttää aika miehekkäästi palamatonta kun antaa sille monoa)
    Neulaputket ei oo vaikeat irroittaa ja vika oli havaittavissa omilla verestävillä silmillä tutkiessa ( = profiili oli enemmänki soikea tms kuin pyöreä)...ei ole mikään kummoinen juttu vaihtaa *

    http://www.mikuni-topham.de/

    Jos lukitussokka on neulan yläpään lähellä niin silloinhan on haettu laihempaa seosta...eli rikkaampaa saa kyllä säädettyä.

    Eri asia on sitten jos vaihtaisi samalla koko suutinsarjan, Dynojet tms jossa taitaa olla eri profiililla olevat neulat isompien suuttimien lisäksi

    Jos se katkennut ruuvi on ns "pilot screw" siellä kaasarin alapuolella, kanta kohti perää *josta pääsee säätämään sitä miten kone käyttäytyy pintakaasulla, kannattaisi se jotenkin saada ongittua pois ja uusi säätöruuvi tilalle...näissä on sellainen säätöohje ( Haynes manual 3720) että
    - ruuvit oletusarvoon ( 3 kierrosta auki)
    - kone tyhjäkäynnille normaaliin käyntilämpötilaan
    - yhtä ruuvia kerrallaan säätämällä ( tyyliin +/- varttikierros) haetaan nopein tyhjäkäynti.
    - Kun muutama säätökierros on takana, eikä rpm enää nouse niin passataan tyhjäkäynti siitä omasta säädöstään sopivaksi
    Kiitos infosta!
    Se on juurikin tämä pilot screw. Kaivoin tyngän ulos ja nyt on uusi säätöruuvi jo tilattu.
    Tämä todennäköisesti aiheutti nypytyksen pintakaasulla.

    Reilu 60tkm rullattu tälläkin, eli neulaputket vielä tarkastan ja jos niissä kulumista vähänkin näkyy niin suutinsarja tilaukseen.
    Sitten vielä säätö ja synkkaus.

    Tässä vielä muillekin yamahan ovh hintoja (!)

    Pilot screw *19,5€/kpl
    Kaasarin kumikurkut 69€/4kpl
    Neulat *36€/kpl
    Kalvot *41€kpl(!)
    Pakosarjan tiivisteet 18,7€/4kpl
    imusarjan tiivisteet *37€/4kpl
    Exupin vaijerit 60€/kpl (tarvitaan 2)
    Flektin anturi 55€/kpl

    Tilaukseen tosin meni vaan anturi, ruuvi ja tiivisteet..
  10. #520
    Ihan referenssinä, tein neulaputkiremontin edelliseen päristimeen ja osat oli yht 96 Eur, 4 x putket , kohokammiotiivisteet ja o-renkaita...tuosta aiemmin manituista Gyntherien putiikista

    Tosiaan, putkien väljyys näkyy siten että kaasareita on vaikea saada säätöihin siten että seossuhde pysyy läpi alueen ts saattaa käydä alkuun laihalla , välillä liian rikkaalla ja *täysi kuorma päällä taas laihalla...kulutusosia noi on siinä missä moni muukin osa

    Kun käpistelee pilottiruuveja niin kannattaa investoida pari kymppiä ja rakentaa biltsun bensapumpusta tms sellainen viritys että saa syötettyä gasoa kaasareille turvallisesti. Ekalla kerralla käytin tilapäistankkina etukatteen rautoihin teipattua litran pulloa jossa oli epoksilla ym shitillä tiivistetty letku. No irtosihan se tiivistys...oli muuten ikimuistoinen hetki kun bensaa valui läpi laturista *ja solkenaan tulikuumille pakosarjoille sekä vaatteille tottakai.

    Ja autotallissahan nää kuuluu tehdä että varmasti palaa koko talo...toisaalta, olisi ollut aika näyttävä loppu
    I'd like to die like my Grandfather.
    Gently while asleep
    Not screaming in terror
    Like his passengers

    http://www.bikepics.com/members/jpalvima/
  11. #521
    Älkää unohtako Yoshimuran tärkeyttä, kulun ja ulkonäön kannalta huomionarvoinen varuste.
    Linkki aiheeseen Tässä

    Myyty



    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  12. #522
    Kellään ylimääräistä sylinterin kantta?
    Räksä - Kawasaki Gpz 1000 rx -86, Yamaha YZF Thunderace 1000 -97
  13. #523
    Lainaa (Fire @ Maalis. 03 2010,21:01) kirjoitti
    Kellään ylimääräistä sylinterin kantta?
    on ja jopa myytävänäkin ja loppu pyörä kaupan päällisiksi
    Suzuki rg125R
    Kawasaki gpx600R Ninja
    Kawasaki ZX9R Ninja
    Yamaha YZF1000R Thunderace
    Suzuki 1300R hayabusa
    Ehkä seuraavaksi kawasaki *
  14. #524
    Vitsi kun meni tuo pytty ihan ohi, mutta jos jollain on myytävänä hieman horompaa pyttyä niin olisin kiinnostunut. Myydäänkö muuten vielä acron tai Yoshin pyttyjä ässään?
  15. #525
    Lainaa (wunderunde @ Tammi. 27 2010,22:22) kirjoitti
    Ekalla kerralla käytin tilapäistankkina etukatteen rautoihin teipattua litran pulloa jossa oli epoksilla ym shitillä tiivistetty letku. No irtosihan se tiivistys...oli muuten ikimuistoinen hetki kun bensaa valui läpi laturista *ja solkenaan tulikuumille pakosarjoille sekä vaatteille tottakai.
    Jaa sulla oli noinkin hieno viritys, itse käytin suppiloa mihin mahtui peräti pari desiä bensaa kerralla, siitä letku kaasareille ja suppilo kiinni jossain laudassa mikä sitten nojasi pyörää vasten *
    Kawasaki ZZR1400 -07
    Suzuki SV1000N -03
    YZF-750 R -93
  16. #526
    Varatankki: Toimiiko tuo ässä tuollaisella varatankilla, kun eikös se tarvitse bensa pumpun? Minulla oli viimeksi kaasari synkkauksessa käytössä sellainen hulppeanpitkä bensaletku joka tuli orkkis tankista joka oli viereisellä penkillä. Mutta jos tuo varatankki ilman pumppua toimii, niin voisin rakentaa varatankin tuollaisesta muovi bensakanisterista ja bensahanasta. Voisikohan tuo toimia?

    Pönttö: Mietin myös tuon orkkis pöntön avartamista. Oliko tästä jollain valokuvia, vai pitääkö arpoa miten tuo tapahtuu.

    Koiranluuut: Jotkut oli ilmeisesti sorvannut noita koiranluita, vieläkö niitä mittoja löytyy ja mikä olisi hyvä pituus? Perää voisi hieman korottaa, mutta niin että tuo pysyy kohtuudessa- Ilmeisesti pitää myös keulaputkia laskea alaspäin vai miten nuo ajogeometria asiat menee?
  17. #527
    Mikä öljy on paras 58tkm ajettuun ässään?
    Hajapusanisti
  18. #528
    Delvac, hyvää ja halpaa.
    <p>Kawasaki zxr 750 h2 -90Kawasaki zzr 1100 c -91Suzuki gsx 1300 r hayabusa -03</p>Kawasaki zzr 1400 -08
  19. #529
    Kiitos ja kumarrus. Asiaa enemmän tutkittuani, sekä luotto huoltomieheltä kysyttyäni asiaa sain siihen varmistuksen. Delvakkia hyrrään pitää laittaa, olivat kuulemma saaneet sillä viime kesänä annettua jatkoaikaa kahdelle vähän luistaneelle kytkimelle. Omassa ei tietääkseni luista kytkin, mutta vakuutuin öljyn toimivuudesta. Eipä tuota kukaan tuntunut haukkuvan, siis semmoinen joka oli sitä koneeseen laittanut.
    Hajapusanisti
  20. #530
    Delvacit tuli vaihdettua, eturengas myös. Mutta sitten: VOI PRKL!!! Mopo käyntiin kahden kk seisonnan (kylmässä) jälkeen, heti lähti käyntiin (en ois uskonu) aikani siinä käyttelin ja sitten hieman hanaa ja noin 7000 rpm jälkeen rupes käymään huonosti, no aattelin että vanha bensa siellä temppuilee ja tulpatkin on vielä vaihtamatta. Mopo sammuksiin ja jotain siinä tutkailin virrat päällä, kun huomasin että rpm viisari hypähtelee 7 tonniin, eli olikos se niin että se oli exupin vikakoodi? Talvella ei moista käyntihäiriötä ollut, joten "vika" on ilmeisesti tullut seisoessa??? Kannattaako ees kokeilla käytellä todella kuumax tms.? Vai mistä ja miten noita exuppeja voi alkaa ettiin ja mitä niille pitää tehä Kiitos ja kumarrus
    Hajapusanisti
  21. #531
    Helppo homma tarkistaa, voipi olla vaijerit löysällä/kireällä.

    http://www.thunderace.host.sk/thunde...en/howto/exup/
  22. #532
    Nyt on sitten moottoriremppa tehty 1070 wisecot paikassa. Sauhut on otettu, havaittu vähän värinöitä, mutta jahka saan iskarin huollosta päräytän kaasuttiminen synkkaukseen. Tosiaan värinät hieman huolestuttaa, mutta toivottavasti häviävät synkan jälkeen - muuten pelaa hienosti.

    Tuli siis tehtyä sellainen temppu mikä olisi pitänyt tehdä jo 2v sitten. Kyllästyin alaväännöttömään ässään acran kokoröörillä varustettuna... Vanhan 1070 motin yläkerta hieman kulahti loppuun (öljy ei tainnut kiertää ihan jokaisen laakerin kohdalla), ja kun kantta ei mistään löytynyt pistin vakio moottorin... Nyt 2v jälkeenpäin hajotin vakio motin ja siirsin vanhasta moottorista sylinterisarjan kokonaisuudessaan uuteen moottoriin mäntineen.


    Takaiskaria odotellassa... mopokelit näyttäis olevan jo ovella.

    Räksä - Kawasaki Gpz 1000 rx -86, Yamaha YZF Thunderace 1000 -97
  23. #533
    Myydään Thunderace moottori, kannessa huomautettavaa. Männillä ja sylinteriputkilla on kilometrejä takana 29tkm ja lopuilla 45tkm. Sylinterikannen venttiilit ovat kunnossa. Nokka-akseleissa on haivattu "kulumaa" venttiiliensäädössä ja kannen laakerit imupuolen nelospytyssä sökönä. Kansi muiltaosin ok.
    Räksä - Kawasaki Gpz 1000 rx -86, Yamaha YZF Thunderace 1000 -97
  24. #534
    Lainaa (Yammu-setä @ Maalis. 05 2010,21:22) kirjoitti
    Pönttö: Mietin myös tuon orkkis pöntön avartamista. Oliko tästä jollain valokuvia, vai pitääkö arpoa miten tuo tapahtuu.
    mopo myyty ja vaimennin jäi...
    eli mulla on ylimääräinen vakio vaimennin mistä on otettu noin puolet pois pituudesta ja sisuskalujakin karsittu,itse en operaatiota ole tehnyt mutta ihan asiallisesti tuo on tehty...
    mittoja voin ottaa jos joku tarvii.
    ja siis tuon vaimentimen saa eniten tarvitseva noutaa kymenlaaksosta

    privana saa tarkemman osoitteen.
  25. #535
    Voitelin vaijerit ja muutenki vähän kääntelin sitä exuppia ees takas, ja nyt ei ainakaan vikakoodia näytä. Mutta voihan KERPELE, jottei hommat menis liian helpox niin rupes mopedi tekeen semmosta että jos pitää tasakaasulla kiekkoja n.4500 niin yht´äkkiä kiekat laskee 3500 ja kuulostaa siltä ku kävin "rajotinta vasten". Mistäs helkutasta moinen voi johtua? Iridiumit vaihdoin mutta eikai semmonen voi moiseen vaikuttaa??? Muulla alueella tuntuu käyvän ihan ookoo.
    Hajapusanisti
  26. #536
    Käytinpä jammua penkissä ja sieltä irtos 131hp ja oisko ollu 102nm(paperit jäi tallille eikä muista vääntöä ihan varmaks)takapallolta.Ei ehkä ihan sitä mitä odotin mutta Kaksikon penkki pitäs olla yx tarkimpia niin että voishan sen 10 heppaa paremman lapun saada jostain muualta.mopo oli muuten hyvin säädöissä mut tyhjäkäynnillä kävi tosi laihalla(siis ennen säätöä)pyörä on 1040cc ryyditettynä vaparilla ja sliparilla.paljonkos muilla on woimaa?edit: wääntö oli 104nm



    YZF1000R
  27. #537
    Lainaa (Fire @ Maalis. 30 2010,18:45) kirjoitti
    Myydään Thunderace moottori, kannessa huomautettavaa. Männillä ja sylinteriputkilla on kilometrejä takana 29tkm ja lopuilla 45tkm. Sylinterikannen venttiilit ovat kunnossa. Nokka-akseleissa on haivattu "kulumaa" venttiiliensäädössä ja kannen laakerit imupuolen nelospytyssä sökönä. Kansi muiltaosin ok.
    Oliskohan tuo kallis? -laita vaikka yv.
  28. #538
    Lainaa (JOLLI @ Huhti. 01 2010,20:13) kirjoitti
    Käytinpä jammua penkissä ja sieltä irtos 131hp ja oisko ollu 102nm(paperit jäi tallille eikä muista vääntöä ihan varmaks)takapallolta.Ei ehkä ihan sitä mitä odotin mutta Kaksikon penkki pitäs olla yx tarkimpia niin että voishan sen 10 heppaa paremman lapun saada jostain muualta.mopo oli muuten hyvin säädöissä mut tyhjäkäynnillä kävi tosi laihalla(siis ennen säätöä)pyörä on 1040cc ryyditettynä vaparilla ja sliparilla.paljonkos muilla on woimaa?
    133,18HP-10043RPM
    102,71NM-8764RPM
    246KM/H-11882RPM
    Pyörässä kiinni Wileyco RS46
    -02 ajettu 23000tkm
    "ei vauhti tapa,vaan äkkipysäys"
    Yamaha YZF 1000r thunderace -02
  29. #539
    148hp ja 120nm takarenkaalta.
    Räksä - Kawasaki Gpz 1000 rx -86, Yamaha YZF Thunderace 1000 -97
  30.  
  31. #540
    Lainaa (Fire @ Huhti. 08 2010,10:55) kirjoitti
    148hp ja 120nm takarenkaalta.
    Mitä tehty?Missä penkitetty?
    YZF1000R
Sivu: 18 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8161718192028 ... ViimeinenViimeinen