Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Pyörä on vm-90 joka on todennäköisesti joskus mällätty ja takavanne vaihdettu ... Eli kävin laakerit ja stefat ostamassa tietojeni mukaan, ei laakerit käyny alkuunkaan siihen pyörään... kaupassa antoivat 2*6240 ja yks 6205 kun taas vanhat oli 2*6303 ja 6205... Minkähän pyörän takavanne sattuu olemaan kyseessä? Pitäisi vaan ne kumit vaihtaa sisältä ja nyt en tiiä mitkä pitäis tilata...
    stefat oli kyllä melkeen samanlaiset...

Omasta (-91) otin juuri takafillarin irti kumin vaihtoa varten ja 6303 näyttäis olevan.
    - Sitä saa mitä ei tilaa -
    BMW R1200RT <-- BMW R1200GS <-- Yamaha FZS 1000 <-- Kawasaki ZZR 600
    mä tein niin et otin irti vanhat ja painelin paikalliseen
    laakeriliikkeeseen sopivat löyty ja ei pal kymppii enempää maksanu
    zzr600-vm90
    Juuh... Oletin vaan oikeesti et sumekolta olis oikeet laakerit sentään saanu..., mut toisin näköjään kävi..
    Ja eiköhän mulla ole sitte oikeet kumit tulossa ku otin ne sen mukaan minkä pyörä on ikäinen...
    Naiselle ku on niin helppo myydä väärää tavaraa, ke ei oikee aina tiiä itekkään mitä on ostamassa...
    Mutta kiitokset teille...
    Laakereita ei kyllä kannata mopokaupasta ostaa. Laakerikaupasta saat yleensä edullisemmin ja nopeammin tarvitsemasi.
    ooo
    Niin, ja kannattaa aina olla mallit mukana, tulee varmasti oikeat. Minä en luota liikkeen tietoihin. En edes merkkiliikkeen. Ja kuten edellä oli mainittu, laakeriliikkeestä saa varmasti halvemmalla.
    GSR 600 -06
    XV 535 -92 Projekti
    ---------------------
    SV 650 S -03
    CB 500 -99
  7.  
    Jep, opin sen jo... palautettu sumekolle jne...
    Itekki oon iv-asentaja muttei sen vertaa tullu meileen et oisin voinu virman kautta käudä laakeritki hakee, mut nyt neki on oikeet ja pyörä ehkä joskus liikenteessä...