(samserious @ Syys. 18 2009,22:08) kirjoitti
Perustan tuon väitteeni oma kohtaiseen näkemykseen ja omissa piireissäni nähtyihin pyöriin. Mä olen ajellut noilla mopoilla nyt yli 20vuotta ja kaikista tänä aikana näkemistäni prätkistä ne oikeasti todella huono kuntoiset jää varmasti kahden käden sormiin. Väitän kumminkin tuossa vuosien varrella nähneeni aika monta pyörää ja kun itsekin kuulun siihen joukkoon mikä pyöriä rakentelee, niin aika monta rakennettuakin pyörää tuohon nähtyjen joukkoon kuuluu, eikä niistä yksikään ole ollut millään muotoa romu/hengenvaarallinen.
Mun mielestä on siis turha alkaa lässyttämään siitä että jauhan paskaa. *

Vaikka lupasin jo lopettaa, niin..
Out viärässä. Tai tavallaaan oikeassakin, koska kerrot kuuluvasi joukkoon, joka pyöriä rakentelee.
Se vaan on niin, että 80% (hatusta) ei rakentele ja 40% (hatusta edelleen) ei ymmärrä, tai ei välitä.
Minäkin väitän nähneeni (ajellut vähän yli 20 v) *

jotain ja se jotain sisältää myös aika kamalaa, jopa romua ja hengenvaarallista. Eikä ne rakentelutkaan aina ihan täyttä asiaa ole, kun ei välttämättä edes tiedetä mitä on tehty. No, pääsääntöisesti rakennetut on toki ok.
Tämä ei tarkoita sitä, että olisin katsastuspakon kannalla. Tosiasiat pitäisi silti pystyä myöntämään ja tuota Ruotsin pojan juttua en ihmeemmin edes epäile. Jos näin länsinaapurissa, niin miksi täällä olisi asiat yhtään paremmin..?
P.s. Mun mopo on aina 101% kunnossa, se on vähän niinku kunnia-asia. Edes paskaisella mopolla en liikkeelle lähde.
P.s.s. Et jauha, mutta katseleppas joskus hieman tarkemmin muitakin kuin kaverien mopoja - yllätyt.