Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
  1. #1
    Joo typerä kysymys, mutta kai joku on jo kokeillu mua ennen??
    Meneekö SC33:n etukate kuinka suoraan vanhan kunnon 28 keulille, vai kuinka rajusti pitää sepittää?
    Kylä pakkanen nudistin sisään ajaa
  2. #2
    Sama jutska kiinnostais, vaikka pitäshän noita orkkiksia Firebladejaki jonku ajella, lamput on kyllä komeammat SC33:ssa.



  3. #3
    Nooh kyllä mä kerron kun jaksan kokeilla, uudet romut tuli tänään??
    Kylä pakkanen nudistin sisään ajaa
  4. #4
    Paljoko kustansi ja mistä hommasit?
  5. #5
    Lainaa (make11972 @ Touko. 19 2006,17:28) kirjoitti
    Sama jutska kiinnostais, vaikka pitäshän noita orkkiksia Firebladejaki jonku ajella, lamput on kyllä komeammat SC33:ssa.
    sc-28 löytyy myös ns. foxy eye lampuilla/katteella, mallit menee näin: 1992-1994 vanha pyöreälamppuinen 893cc kone,-94-95 sama pyörä kun vanhempi mutta katetta pikkasen muutettu(valot ym). -96-98 eri kone olikohans 918cc, perän muotoilua muutettu,katetta pikkasen parannettu (on muuten ihan samat valot kun vanhemmassa!),ajoasentoa muutettu pystymmäksi ym.. mutta pääosin sama pyörä kun vanhempi. eli kaiken järjen mukaan ainakin toi 94-95 mallin katteet pitäis heittämällä mennä 93:seen,en tosin ole 100% varma..

    ai mistäkö tiedän nämä? no kun mulla on -95 fireblade ja muutenkin "harrastan" firebladeja

    menee ohi aiheen mutta tossa vanhemmassa koneessa(893cc) on enemmän ruutia kun tossa uudemmassa/isommassa




    Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
  6. #6
    Mullon 92:nen blade itte tehty pönttö +2syttypyörä Dynojetin satsi ja kannesta kiilloteltu alumiinia poistaen imuaukkoja Ens torstaina kaasarin säätöön/penkkiin saa nähä mitä löytyy rattaalta, yleensä on vissiin siinä 120hp:n paikkeilla.
  7. #7
    Lainaa (666F @ Touko. 20 2006,07:17) kirjoitti
    Lainaa (make11972 @ Touko. 19 2006,17:28) kirjoitti
    Sama jutska kiinnostais, vaikka pitäshän noita orkkiksia Firebladejaki jonku ajella, lamput on kyllä komeammat SC33:ssa.
    sc-28 löytyy myös ns. foxy eye lampuilla/katteella, mallit menee näin: 1992-1994 vanha pyöreälamppuinen 893cc kone,-94-95 sama pyörä kun vanhempi mutta katetta pikkasen muutettu(valot ym). -96-98 eri kone olikohans 918cc, perän muotoilua muutettu,katetta pikkasen parannettu (on muuten ihan samat valot kun vanhemmassa!),ajoasentoa muutettu pystymmäksi ym.. mutta pääosin sama pyörä kun vanhempi. eli kaiken järjen mukaan ainakin toi 94-95 mallin katteet pitäis heittämällä mennä 93:seen,en tosin ole 100% varma..

    ai mistäkö tiedän nämä? no kun mulla on -95 fireblade ja muutenkin "harrastan" firebladeja

    menee ohi aiheen mutta tossa vanhemmassa koneessa(893cc) on enemmän ruutia kun tossa uudemmassa/isommassa
    Ei oo vanhemmassa kyllä enemmän paukkua ainakaan oman kokemuksen mukaan. Ihan penkitettyä faktaa on sen verran että vanhemmat pukkaa kokoputkella huipputehoa suunnilleen saman verran kun uudempi pelkällä sliparilla. Ala/keskialue on sitten uudemmassa parempi.
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  8. #8
    Lainaa (666F @ Touko. 20 2006,07:17) kirjoitti
    -96-98 eri kone olikohans 918cc, perän muotoilua muutettu,katetta pikkasen parannettu (on muuten ihan samat valot kun vanhemmassa!),ajoasentoa muutettu pystymmäksi ym.. mutta pääosin sama pyörä kun vanhempi.
    vm. 96-97 on erilainen kuin vm. 98-99, mutta kone taitaa olla sama 919cc.

    -98-99 katteet on paljon tyylikkäämmät kuin -96-97.
    Yamaha YZF R1 -04
    KTM 450 EXC -05
    Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR -04
  9. #9
    Lainaa (temppa @ Touko. 20 2006,19:02) kirjoitti
    Lainaa (666F @ Touko. 20 2006,07:17) kirjoitti
    -96-98 eri kone olikohans 918cc, perän muotoilua muutettu,katetta pikkasen parannettu (on muuten ihan samat valot kun vanhemmassa!),ajoasentoa muutettu pystymmäksi ym.. mutta pääosin sama pyörä kun vanhempi.
    vm. 96-97 on erilainen kuin vm. 98-99, mutta kone taitaa olla sama 919cc.

    -98-99 katteet on paljon tyylikkäämmät kuin -96-97.
    Jeps, tiedän, mutta tohon katteen ulkonäköön 98-99 on mielestäni ainkin edestä rumempi,"foxy eye" oli tyylikkäämpi,mutta nää on näitä makuasioita....

    Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
  10. #10
    Lainaa (Pahkasika @ Touko. 20 2006,16:19) kirjoitti
    Lainaa (666F @ Touko. 20 2006,07:17) kirjoitti
    Lainaa (make11972 @ Touko. 19 2006,17:28) kirjoitti
    Sama jutska kiinnostais, vaikka pitäshän noita orkkiksia Firebladejaki jonku ajella, lamput on kyllä komeammat SC33:ssa.
    sc-28 löytyy myös ns. foxy eye lampuilla/katteella, mallit menee näin: 1992-1994 vanha pyöreälamppuinen 893cc kone,-94-95 sama pyörä kun vanhempi mutta katetta pikkasen muutettu(valot ym). -96-98 eri kone olikohans 918cc, perän muotoilua muutettu,katetta pikkasen parannettu (on muuten ihan samat valot kun vanhemmassa!),ajoasentoa muutettu pystymmäksi ym.. mutta pääosin sama pyörä kun vanhempi. eli kaiken järjen mukaan ainakin toi 94-95 mallin katteet pitäis heittämällä mennä 93:seen,en tosin ole 100% varma..

    ai mistäkö tiedän nämä? no kun mulla on -95 fireblade ja muutenkin "harrastan" firebladeja

    menee ohi aiheen mutta tossa vanhemmassa koneessa(893cc) on enemmän ruutia kun tossa uudemmassa/isommassa
    Ei oo vanhemmassa kyllä enemmän paukkua ainakaan oman kokemuksen mukaan. Ihan penkitettyä faktaa on sen verran että vanhemmat pukkaa kokoputkella huipputehoa suunnilleen saman verran kun uudempi pelkällä sliparilla. Ala/keskialue on sitten uudemmassa parempi.
    klikks klaks

    Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
  11. #11
    kaivelin vanhan topicin esiin ku samaa olen kyselemässä itsekin, eli käykö suoraan noi sc33 katteet --> sc28? alkanut ärsyttämään nuo pyöreät lamput ja haluttais heivata ne mäkeen

    kai tässä ajassa joku on jo kokeillut...
  12. #12
    Paljonkos jengi on penkannut näistä bladeista? Renkaalta?
    Suk dik!
  13. #13

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (temppa @ Touko. 20 2006,19:02) kirjoitti
    vm. 96-97 on erilainen kuin vm. 98-99, mutta kone taitaa olla sama 919cc.
    Kone on molemmissa 918,5cc mutta sisuskaluista taitaa kiertokanget olla ainoat täysin yhtenevät.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  14. #14

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (anttari @ Syys. 20 2008,23:49) kirjoitti
    Paljonkos jengi on penkannut näistä bladeista? Renkaalta?
    -99 mallisesta Micronin bolt-onilla ja K&N:n filtterillä + Dynojetin satsilla 117hp takagummilta oli mun entisessä.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  15. #15
    Lainaa (TeroT @ Syys. 21 2008,10:19) kirjoitti
    Lainaa (anttari @ Syys. 20 2008,23:49) kirjoitti
    Paljonkos jengi on penkannut näistä bladeista? Renkaalta?
    -99 mallisesta Micronin bolt-onilla ja K&N:n filtterillä + Dynojetin satsilla 117hp takagummilta oli mun entisessä.
    -96 blade, slipari+factoryn neulat ja karvan yli 120hv renkaalta.
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  16.  
  17. #16
    Täytyypähän tähän vanhaankin tulla utelemaan. Minkä perusteella tuossa vanhemmassa on enemmän ruutia ?? Tuntuu aika oudolta, että vanhempi olisi tehokkaampi vaikka uudempaa suunniteltu juurikin sen parannetuksi seuraajaksi....

    Omassa 119hp takanakilta täysin originaalikunnossa. Penkkinä Weelgood turussa. Sellainen olo tuli, että joko se penkki kusee tai sitten oma on yksilö

    Tosin kuristettuna näytti 32hp vaikka valmistaja oli luvannut, että jää 34hp...??
    Kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää...