Kävin ottamassa kylmätyypit uudesta R6R:stä, daytonasta ja Giksusta. Suzuki oli noista katuystävällisimmän tuntuinen ajoasennoltaan, etukeno on aika mieto. Daytona oli melko erilainen, penkki korkealla, voimakas etunoja ja pyörä todella kapean tuntuinen. Radalle ottaisin varmaan Jammun. Pitäisi päästä kokeilemaan käytännössä, kun tuo sää suosisi vähän enemmän.
Giksu on kuulemma melko äänekäs jo vakioputkella. Kannattaa varmaan laittaa ne putkirahat johonkin fiksumpaan käyttöön.
Ite 600x giggsu miehenä sitämieltä et ota kumpi sun pudjettiin sopii paremmin! Ei niis mitään eroo oo muutku -05 ja -06 eli kumpi miellyttä sua ittees. Itehän sil ajat!![]()
Hayabusa -07
Ei oo miullakaa ollu 06 kusiaisen kanssa onkelmia..![]()
R6 ja ilman mitään selityksiä.
Suzuki tietenkin
Onko jo valinta tehty ? Jos,niin kumpaan päädyit ?
Parasta A-luokkaa !
Jos olet noin kahden vaiheilla ehdottaisin että kokeilet yamahaa vielä. 600set supersportit ovat niin lähellä toisiaan että toi päätös kannattaa tehdä kassituntumalla, se että suzuki on kalliimpi ei pitäisi vaikuttaa koska se on myös vuotta uudempi. Siinä on esim. luistokytkin mitä yammussa ei ole. Itse valitsisin suzukin (ei sen takia koska ajan gixxerillä, ajan gixxerillä koska pidän niistä eniten) Mutta yamahassa on paljon hyvää myös. Käy ihmeessä koeajolla, ellet ole jo tehny päätöstä.
loud pipes save lives
Suzuki kadulle. Ei niin radikaali ajoasento luokassaan ja katuajoon sopiva einiinkivikova jousitus ja "helppo" moottori eli keskikierroksilla mukavasti vääntöä, jos näin 600cc pyörästä voi sanoa. Ja uusi malli.
Brittil. PerformanceBikes lehti testasi uudet 600-luokan pyörät testiradalla, joka simuloi tavallista katuajoa - ei moottorirata-ajoa niin kuin yleensä kaikki lehtien testit ovat (esim. Bike).
Uusi Suzuki oli paras (nopein) testiradalla. Uusi "rata-aihio" Jammu oli huonoin (hitain). -05 Jammu ei mukana ollut.
PB-lehden järjestys pyörille
1. Suzuki
2. Triumph675
3. Kwaak636
4. Honda
5. Jammu
"helppo" on mun sanastossa "hyvä" =)
sen takia juuri suskeista pidänkin että moottori on sen mallinen kun on, kumminkaan ei huipputeoissa kärsi pahemmin ja kadulla niitä ei ees kokoaikaa tartte
loud pipes save lives
Osta gsxr.
Ja konsultoi sitä vaimokkeenkin mielipidettä, jos prätkä hänelle sitten ensi keväänä jää. Itse koin tuon suitzan paljon helpommin käsiteltäväksi. Se pari senttiä vähemmän istuinkorkeudessa merkkasi paljon, ja muutenkin vaan istui tän tytön käsiin paljon paremmin... vaikka sitten sen 750 vielä muutinkin.
Eli ota rouva mukaan koeajoihin.
"We cannot choose the time we live in
- all we have to decide is what to do with the time that was given to us."