Naiset! Mistä olette ostaneet bikerinne vai millaisilla kengillä kruisailette? Mistä ja millaisella tukulla euroja saa hyvät? Ja kun on kysymys naisesta, on ulkonäölläkin hieman merkitystä, kuitenkaan turvallisuudesta tinkimättä!
Mä haaveilen HD'n Lea-saappaista. Reilu sata erkkiä. Haluaisi vaan sovittaa ennen tilaamista..
http://tinyurl.co.uk/w9r9(saa mainostaa jos on nähnyt noita jossain kaupassa)
--
" Joka ei ole kuullut banaanikotkan villia kutsuhuutoa, ei voi koskaan ymmartää Kaplan-turbiinin horisontaalisen sijoittamisen etuja kehitysmaiden kouluttamattomien naisten tasa-arvon kannalta!" -RV, va K:joki Oy-
Emäntä osti itselleeen K-ryhmään kuuluvasta putiikista bikerit maaliskussa ja hinta oli 125 eukkoa. Ovat tosi hyvänlaatuista nahkaa ja mielestäni koko lailla kohtuuhintaiset.
K-ryhmältä ei löytynyt erikseen naisten bikereitä, vaan nämä ovat ns. "melkein heterot" eli koot ovat aina 44:een asti.
Edit: Hupsis! Nythä mä hokasin että kysymys oli naisille...![]()
**Matka jatkuu... kohti vanhainkotia, siis**
Mulla on ihan tavalliset insinööribuutsit, ei erityisiä turvavarusteluja eikä kovin ihmeellisen näköiset, mutta mukavat jalassa: sopii saapastella kaupungillakin. Niin ja olen pitänyt niitä myös talvella pakkaskeleillä (paksu pohja = ei palele) ja loskakelillä (rasvattu pinta = ei mene vesi läpi).
Näitä löytyy varmaan sieltä sun täältä, kuva löytyi 4mc:n sivuilta: saapikkaat
Sendran pyoreakarkiset Bootfactorysta:
Kuva
Lesti on mukavan kapea, eika hehtaarikalossityylia.
Noissa on vaan aikalailla korkoa, jolloin omassa tapauksessani on kaynyt niin, etta jos kenka ja korko normaaliasennossa tapilla, niin vain kengankarki osuu takajarrulle (tosin ko. poljin muutenkin tarpeeton omassa pyorassani).
Vagabondin bikerit on satunnaisesti, pääasiassa ajan joko maihareilla tai Mekan motorbooteilla... Kyllä alle satasellakin saa jo ihan naisellisen sieviä bikereita, kunhan jaksaa koluta kauppoja.. harvemmin törmää tavallisissa kenkäkaupoissa tai tavarataloissa, pyöräliikkeissä useammin.... *![]()
moottoripyöräily, parasta mitä voi housut jalassa tehdä![]()
Polon goretexit....Menossa mukana jo viidettä vuotta
https://www3.polo-expressversand.com/Shop....id=1564
"People are more violently opposed to fur than leather
because it's easier to harass rich women
..... than motorcycle gangs." - Unknown
Mikä se on tässä Uralissa...kun ei se vaan toimi?
Vitun lukiräihiö... täällä mitään bikiniesittelyjä ollutkaan...![]()
Minäkin erehdyin - kahdesti.(MagnaMan @ Touko. 10 2006,19:24) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nauran vieläki.
"If a..holes could fly, this place would be an airport"
Tyttäret.(FJ20 @ Touko. 17 2006,17:00) kirjoitti
Anteekspyyntö teille. Ei ole provoksi tarkoitettu. Kun lueskelin ketjua, jossa tytsyt keskusteli saappaista, törmäsin yht'äkkiä Magnan voihkaisuun. Salamana. Kun luin sitä uudestaan, nauran vieläkin. Niin se herkisti.
"If a..holes could fly, this place would be an airport"
Taas täällä!(FJ20 @ Touko. 18 2006,09:16) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.