Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Minkä takarenkaan hankin VFR:ään? Ajelen yksin matka-ajoa ja yleensä rajoitusten puitteissa.
    Kaunotar ja Kulkuri

Honda VFR800
    Mullon Micheliinin Pilot Road .. VFR:ssä... ihan asiallinen kumi noille suosituspaineille .. 2,5 eteen ja 2,9 taakse
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
    No eikai sillä merkillä ny niin hirveen väliä oon..
    Mulla On nyt pirellit, ajoin parit maxxikset vaihtokuntoon myös ..
    The Black line
    Itsellä myös Pilot Roadit. Älä ainakaan laita eteen Bridgestonen BT020:aa. Siitä ei ole raskaskeulaisilla pyörillä oikein hyviä kokemuksia.

Taakse suosittelisin sitten laittamaan ihan 170 leveän renkaan. Ei se ulkonäkö NIIN paljon siitä parane, että kannattaisi heikentää ketteryyttä ja maksaa ylimääräistä kustannusta... *molempia kokeillut ja 170 leveään takaisin vaihtanut*
    - "VFR kehrää ja paukkuu" -
    Itselläni odottaa Mezin Z6 tallissa kun tuo "siltakivi" loppuu. Itselläni on vähän samat speksit - matkaa yksin tai kaksin rajoitusten mukaan. Mezissä mainostavat kestävyyttä. Radallehan tuo rengas ei ole paras mahdollinen mutta pystyajoon ilmeisen hyvä. Ei vielä itsellä kokemusta mutta tässä joku viikko tuo pitää laitattaa alle.

Ja todellakin tuo 170.
    --JaSa
    TFM
    Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
    BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
    Minä olen kuluttanut Pirellin Diablo Stradojanoin 3 tkm ja hyvältä rengaskerralta tuo vaikuttaa. Ei ole hirveesti kulahtanut ja pitoakin tuntuu olevan todella hyvin.
    Ja 170 on minullakin takanakkina.
    Honda CBR 1000 RR -08
    Bridgesone Battlax BT-020NT 120/70ZR17,58W ja 170/60ZR17,72W.

Pian ajettu 11 tkm, eikä ole ollut moittimista. Kohtuullinen kulutuskestävyys ja pitokin riittää meikäläisen kurvailuun...
    A-P
    Itse ajoin vfr:llä monta sarjaa metselerin z4 renkailla ja tykkäsin niistä kovasti. Yhden sarjan ajoin bridgestonen 020, mutta se oli viimenen kokeilu niillä renkailla. Z4 on eturenkaana todella hyvä, kun se ei mene laikuille ja jos ottaa vielä sen B mallin joka on tehty raskaskeulaisiin, niin se kestää kilometreja todella hyvin.
    Ahdettu 1216
    Lainaa (Säätömies @ Touko. 24 2006,17:34) kirjoitti
    Taakse suosittelisin sitten laittamaan ihan 170 leveän renkaan. Ei se ulkonäkö NIIN paljon siitä parane, että kannattaisi heikentää ketteryyttä ja maksaa ylimääräistä kustannusta... *molempia kokeillut ja 170 leveään takaisin vaihtanut*
    Paitsi jos kyseessä on VFR 800 -malli eli -98 tai uudempi.

Niissä kuuluu ollakin toi 180 levee takapallo!!
  10.  
    Lainaa (hannu p @ Touko. 25 2006,20:23) kirjoitti
    Paitsi jos kyseessä on VFR 800 -malli eli -98 tai uudempi.

Niissä kuuluu ollakin toi 180 levee takapallo!!
    Totta puhut.

Olettaisin, että siihen malliin onkin tehty sitten muutoksia myös runkogeometriaan. Seiskapätkään siis taakse 170.
    - "VFR kehrää ja paukkuu" -