Tulokset 1:stä 19:een 19:sta
  1. #1
    "Moottoripyöräilijä loukkaantui paikallisen moottoripyöräkerhon harjoituksissa Sodankylän lentokentällä lauantaina.

    Onnettomuus tapahtui, kun moottoripyöräilijä törmäsi kovalla vauhdilla pysäköitynä olleen auton perään. Pyörän kuljettaja putosi kyydistä ja luisui asfalttia pitkin lähes 200 metriä. Moottoripyörä jatkoi yli 300 metriä matkaa ilman kuljettajaa.

    Sodankylän poliisi tutkii onnettomuutta."

    Kaleva: http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=572706
  2. #2
    Aijai. Oikein ikävä paikka onnettomuudelle, toisaalta apua oli varmasti heti saatavilla. Toivottavasti ei käynyt pahasti.
  3. #3
    Mitä vittua se kotilo teki siinä?
    BMW S 1000 RR-10
  4. #4
    Ja mitähän siellä oikein harjoiteltiin, vauhtia on ollut kuitenkin jonkun verran...
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
  5. #5
    Lainaa (kap57 @ Touko. 20 2006,23:56) kirjoitti
    Ja mitähän siellä oikein harjoiteltiin, vauhtia on ollut kuitenkin jonkun verran...
    Eikös sitä ole huippunopeuksia lentokentillä tapana "harjoitella"?



    Tosin mitä siellä sitten pysäköity auto tekee? Jarrumerkkinä kenties?



  6. #6
    Lainaa (kap57 @ Touko. 20 2006,23:56) kirjoitti
    Ja mitähän siellä oikein harjoiteltiin, vauhtia on ollut kuitenkin jonkun verran...
    no varmaan saatana liukumista.
    "Jos viistoistavuotiasta sais."

    990 KiloaTurhiaMuttereita....Supersellaisia
  7. #7
    semmonen tyhmä kysymys, (sen enempää tapahtuneesta tietämättä) että miten voi törmätä pysäköityyn autoon lentokentällä? onko ollut silmät kiinni kun on ajanut, vai? kysymys osoitettu lähinnä näille jotka katsovat, aina että tie on tyhjä ennenkuin vetävät tupin nurin... *

    Loukkaantuneelle pikaisia paranemisia!!!
    -Yamaha YZF600R Thundercat-
  8. #8
    LIUKU-MC?


    Naaaa...met saamma lumel paremmat tulokset jovain kun kisaamma !
  9. #9
    Huonompi homma...
    Mopoton , barracuda 397hemi
  10. #10
    Oikein arvattu, kiesi oli siel jarrumerkkinä.

    Tutkikoon miliisi asiaa jos haluaa, sanotaan vaikka näin että todella puuskaisella sivutuulella lienee ollut osuutta asiaan.

    Ei tullut "täysosumaa", onneksi vaan sellainen pieni(?) sivuosuma. Luita meni, ei henkeä... onneksi..
    ---ÄLÄ ota kesäkissaa!!!---
  11. #11
    Lainaa (Talttapää @ Touko. 21 2006,00:29) kirjoitti
    Lainaa (kap57 @ Touko. 20 2006,23:56) kirjoitti
    Ja mitähän siellä oikein harjoiteltiin, vauhtia on ollut kuitenkin jonkun verran...
    Eikös sitä ole huippunopeuksia lentokentillä tapana "harjoitella"?



    Tosin mitä siellä sitten pysäköity auto tekee? Jarrumerkkinä kenties?
    En kyllä kutsuisi nopeuskokeiluja lentokentällä termillä "harjoitus" kuten uutisointi tekee...
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
  12. #12
    Lainaa (kap57 @ Touko. 21 2006,23:49) kirjoitti
    Lainaa (Talttapää @ Touko. 21 2006,00:29) kirjoitti
    Lainaa (kap57 @ Touko. 20 2006,23:56) kirjoitti
    Ja mitähän siellä oikein harjoiteltiin, vauhtia on ollut kuitenkin jonkun verran...
    Eikös sitä ole huippunopeuksia lentokentillä tapana "harjoitella"?



    Tosin mitä siellä sitten pysäköity auto tekee? Jarrumerkkinä kenties?
    En kyllä kutsuisi nopeuskokeiluja lentokentällä termillä "harjoitus" kuten uutisointi tekee...
    ...ehkäpä "viralliset nopeusharjoitukset"...? Hyvä ettei pahemmin käyny. Paranemisia.
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
  13. #13
    Lainaa (toimeve @ Touko. 22 2006,10:17) kirjoitti
    Lainaa (kap57 @ Touko. 21 2006,23:49) kirjoitti
    Lainaa (Talttapää @ Touko. 21 2006,00:29) kirjoitti
    Lainaa (kap57 @ Touko. 20 2006,23:56) kirjoitti
    Ja mitähän siellä oikein harjoiteltiin, vauhtia on ollut kuitenkin jonkun verran...
    Eikös sitä ole huippunopeuksia lentokentillä tapana "harjoitella"?



    Tosin mitä siellä sitten pysäköity auto tekee? Jarrumerkkinä kenties?
    En kyllä kutsuisi nopeuskokeiluja lentokentällä termillä "harjoitus" kuten uutisointi tekee...
    ...ehkäpä "viralliset nopeusharjoitukset"...? Hyvä ettei pahemmin käyny. Paranemisia.
    harjoitus = vakuutusyhtiö maksaa. Näin se menee. No onneksi ei käynyt pahemmin.
  14. #14
    Provoillaan nyt hiukan. Tyhjällä lentokentällä vauhtia karvan alle 150. Tää oli pelkkä arvio. Ei vastaantulevaa liikennettä, ei samaan suuntaan menevää liikennettä, ei minkäänlaista muuta liikennettä, ei edes niitä teleportautuvia tenavia. Näkyvyyttä yllin kyllin.

    Kuljettajalla vain yksi tehtävä ja se on jarrutusharjoitus. Siihen hänen on keskittyminen, vain ja ainoastaan. Vielä löytyy jarrutusmerkkikin etukäteen.

    Onneksi ei oltu siellä yleisessä liikenteessä ja turvallisissa 200+ nopeuksissa "tyhjällä tiellä".

    Kuljettajan taitoja en tapahtuneesta kyseenalaista hetkeäkään. Paranemisia hänelle ja onnea uusiin harjotuksiin.
    All you´ve got is time - living is takin´ it.
  15. #15
    Lainaa (Tuppi Nurin @ Touko. 22 2006,20:10) kirjoitti
    Provoillaan nyt hiukan. Tyhjällä lentokentällä vauhtia karvan alle 150. Tää oli pelkkä arvio. Ei vastaantulevaa liikennettä, ei samaan suuntaan menevää liikennettä, ei minkäänlaista muuta liikennettä, ei edes niitä teleportautuvia tenavia. Näkyvyyttä yllin kyllin.

    Kuljettajalla vain yksi tehtävä ja se on jarrutusharjoitus. Siihen hänen on keskittyminen, vain ja ainoastaan. Vielä löytyy jarrutusmerkkikin etukäteen.

    Onneksi ei oltu siellä yleisessä liikenteessä ja turvallisissa 200+ nopeuksissa "tyhjällä tiellä".

    Kuljettajan taitoja en tapahtuneesta kyseenalaista hetkeäkään. Paranemisia hänelle ja onnea uusiin harjotuksiin.
    Vai provoilla haluat? Olitko muuten sattumalta paikalla näkemässä?
    ---ÄLÄ ota kesäkissaa!!!---
  16. #16
    Lainaa (Tuppi Nurin @ Touko. 22 2006,19:10) kirjoitti
    Onneksi ei oltu siellä yleisessä liikenteessä ja turvallisissa 200+ nopeuksissa "tyhjällä tiellä".
    Niin, mutta yleisillä teillä se on kuulemma turvallisempaa.
  17. #17
    Lainaa (Kisu @ Touko. 22 2006,23:23) kirjoitti
    Lainaa (Tuppi Nurin @ Touko. 22 2006,20:10) kirjoitti
    Provoillaan nyt hiukan. Tyhjällä lentokentällä vauhtia karvan alle 150. Tää oli pelkkä arvio. Ei vastaantulevaa liikennettä, ei samaan suuntaan menevää liikennettä, ei minkäänlaista muuta liikennettä, ei edes niitä teleportautuvia tenavia. Näkyvyyttä yllin kyllin.

    Kuljettajalla vain yksi tehtävä ja se on jarrutusharjoitus. Siihen hänen on keskittyminen, vain ja ainoastaan. Vielä löytyy jarrutusmerkkikin etukäteen.

    Onneksi ei oltu siellä yleisessä liikenteessä ja turvallisissa 200+ nopeuksissa "tyhjällä tiellä".

    Kuljettajan taitoja en tapahtuneesta kyseenalaista hetkeäkään. Paranemisia hänelle ja onnea uusiin harjotuksiin.
    Vai provoilla haluat? Olitko muuten sattumalta paikalla näkemässä?
    En, mutta jos kysyt tosissasi, et ymmärtänyt kirjoitukseni perimmäistä tarkoitusta.



    All you´ve got is time - living is takin´ it.
  18. #18
    Lainaa (Tuppi Nurin @ Touko. 23 2006,06:28) kirjoitti
    En, mutta jos kysyt tosissasi, et ymmärtänyt kirjoitukseni perimmäistä tarkoitusta.
    Ilmankos minua kylillä sanotaankin kovin ahdasmieliseksi?? No mutta antaapa tämän nyt olla. Harjoitus pidetty, vahinko tapahtunut ja kaveri sairaalassa. Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää..
    ---ÄLÄ ota kesäkissaa!!!---
  19.  
  20. #19
    Ettei vain olisi kuskille lukittunut katse suuntaan "tuohon ei sitten saa osua..."



    *eilen EAK ja opit tuoreena mielessä*