Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
    Missäköhän vaiheessa sitä voisi alkaa odottelemaan .Org:in jäsenkorttia, kun maksoin jäsenmaksun 25.4.2006, vai olenko hätähousu jäniksen selässä?
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Korttisi pitäisi olla kyllä ihan valmis ja postitettukin.

Jos kortti ei tosiaan ole tullut perille niin otappa yhteys Sumppaan joka toimii yhdistyksen sihteerinä niin voitte tsekkailla osoitetiedot jne että ovat kohdillaan.
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Tyhmä kysymys, mutta miten otan yhteyttä esimerkiksi jäsen Sumppaan?

Tolla yksäriviestillä joo, mutta mistä tiedän, että olen kirjoittanut vastaanottajan nimen oikein? Vai löytyykö niistä joku listaus jostain?

Sorry tyhmät kyssärit, mut kysyvä ei kai tieltä eksy...

Nimim. toinen jäsenkorttia kaipaava
    Honda CBR1100XX Blackbird
    Joo eipä sitä korttia ole mullekaan vielä tullut.
    Polta kumia, Älä sieluasi
    Biker Boyz
    Eikä mulle.
    Lainaa (Rider82 @ Touko. 26 2006,17:53) kirjoitti
    Tyhmä kysymys, mutta miten otan yhteyttä esimerkiksi jäsen Sumppaan? * :
    *KLIKS* Yhteystiedot
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Pumpmanin kortti on ollut jo jonkinaikaa postikustin matkassa, jos tosiaan ei ole kuulunut niin pitää sitä selvitellä.

Rider82 ja Shamaani, teidän tietojanne en löytänyt ry:n tietokannasta. Oletteko varmasti täyttäneet jäsentietolomakkeen osoitteessa http://www.moottoripyora.org/index.p...ry_jasenlomake

Lomakkeen täytön jälkeen sitten Sari voi tutkia onko maksunne saapunut tilille.
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Lainaa (Jassu @ Touko. 31 2006,13:31) kirjoitti
    Rider82 ja Shamaani, teidän tietojanne en löytänyt ry:n tietokannasta. Oletteko varmasti täyttäneet jäsentietolomakkeen osoitteessa http://www.moottoripyora.org/index.p...ry_jasenlomake

Lomakkeen täytön jälkeen sitten Sari voi tutkia onko maksunne saapunut tilille.
    Maksut ovat saapuneet tilille, mutta jäseneksiliittymisilmoa ei (taaskaan) ole täytetty, joten en voi kuitata maksuja saapuneiksi eikä kortti lähde painoon.

Pelkkä jäsenmaksun maksaminen ei riitä, vaan lomake on täytettävä, ja niin monta kertaa että siitä tulee mailiin vahvistus. Jos ei tule vahvistusta niin lomakkeen lähetys ei ole onnistunut vaan se pitää tehdä uudestaan.

Tälläkin hetkellä on monta muutakin maksua roikkumassa tilillä kun ei ole ilmoa.. ja jos maksussa ei ole edes nickiä niin paha ottaa kehenkään yhteyttä

Jos ei korttia jollekulle ala kohtuullisessa ajassa kuulumaan niin yhteyttä allekirjoittaneeseen kiitos
    "Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
    No mun kohdalta asia lienee nyt kunnossa, enpäs vaan hokassu sillon alun alkaen odottaakaan mitään vahvistusta säpoon!

Oliskohan tuosta syytä laittaa joku maininta siihen rekkaussivulle, että ihmiset tietäis seurata?

Ja mulla oli kyllä siihen maksun viestikenttään laitettu toi .Org-tunnus, joten sitäkään ei jäänyt puuttumaan.

Joten monen onnettoman sattuman summa, mutta selvisi, kun Jassu sattui chattiin kohdalle ja laittelin rekisteröinnin uudestaan.

Näin se homma etenee, mikäs on sellanen "kohtuullinen aika" odotella tota korttia?
    Honda CBR1100XX Blackbird
    Meikäläisen piletti putkahti luukusta tossa toukokuun loppupuolella. Kivaa!
    Lainaa (Rider82 @ Kesä. 01 2006,17:44) kirjoitti
    No mun kohdalta asia lienee nyt kunnossa, enpäs vaan hokassu sillon alun alkaen odottaakaan mitään vahvistusta säpoon!

Oliskohan tuosta syytä laittaa joku maininta siihen rekkaussivulle, että ihmiset tietäis seurata? *

Ja mulla oli kyllä siihen maksun viestikenttään laitettu toi .Org-tunnus, joten sitäkään ei jäänyt puuttumaan.

Joten monen onnettoman sattuman summa, mutta selvisi, kun Jassu sattui chattiin kohdalle ja laittelin rekisteröinnin uudestaan.

Näin se homma etenee, mikäs on sellanen "kohtuullinen aika" odotella tota korttia? *
    Joo olis syytä laittaa maininta rekkaussivulle, että joka stepistä pitäisi tulla kuittausmaili. Osais porukka sitten odotella niitä

Kohtuullinen aika siihen kun on maksunsa maksanut ja maksu kuitataan on mun aikatauluilla n. viikko, jos ei ala kuittausta kuulumaan niin jotain häikkää on. Kuittauksesta menee x vkoa kortin saapumiseen riippuen kortin valmistajasta, ja tähän aikatauluun ei allekirjoittanut voi vaikuttaa muuta kuin tiedustelemalla jos jonkun korttia ei ala kuulumaan. Yleensä jos tulee viivettä se johtuu joko ilmon tai maksun puuttumisesta tai vääristä osoitetiedoista.
    "Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
    Gpz-Nikke
    Nojoo, mäkin oon täs korttia venaillu, maksun maksoin jo kuukaus sitten. Selailin sit sähköpostit läpi, eikä siel mitään vahvistusviestiä ollu... Eipä muuta ku täytin sen liittymiskaavakkeen uudestaan ja nyt tuli sit se vahvistusviestikin. Jäsenkorttia odotellessa...
    Mulla meni vaan jotain pari-kolme viikkoo kortin tuloon, eli toimi hyvin. Nyt on plakaatti taskussa
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (toimark @ Heinä. 27 2006,17:10) kirjoitti
    Mulla meni vaan jotain pari-kolme viikkoo kortin tuloon, eli toimi hyvin. Nyt on plakaatti taskussa
    Kortin toimitusaika vaihtelee hieman, johtuen siitä että yhtä korttia varten ei painokonetta käynnistellä. Kun kortteja on kasassa parikymmentä vähintään niin paino lykkää ne mualimalle...
    Pyörätön motoristi...

Polemiikkia ollut paljon kortin "pitkästä" toimitusajasta. Ite liityin Ry:n viimeviikolla ja tänään jo kortti kolahti lådaan. Mun mielestä itteasiassa aika nopeeta toimintaa. Kiitos!
    HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
  16.  
    Juu tänään kans kortti kolahti postiluukkuun,tattista vaan.
    Mites ois kakspäällä??