Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Hei,
    kokemuksia kaivataan XJR 1300 takalukkutelineestä, mikä on hyvä? Luin jo tuon toisen artikkelin; siellä ei kehittu Yamahan omaa telinettä ja tilille tuli jollekin KAPPA. Kokemuksia siitä?
    Entä onko kukaan käyttä Sw-Motukin telinettä XJR:ssä?

Siippa tuossa mietiskelee ja pähkäilee pyörän vaihtoa...
    Onko niin että XJR:ssä ei suositella 3 laukun telinettä ja 3 laukkua? Mites sitten kun pitäisi 2-päällä tehdä matkaa; ei meidän kamat yhteen takalaukkuun mahdu (varsinkin jos siinä on vielä 5kg raja) ?

Kirjoitelkaa kokemuksistanne.

Terkuin; Lennu
    Lennu Tampesterista
    Niistä sw-motech telineistä on itsellä jo hieman kokemusta, mutta pyörä on kylläkin bandiitti. Varsinkin ne pikalukot on todella näppärät käyttää ja pyörään jäävät vastakappaleet on todella huomamattomat.
    Laukkutelineen valmistajan kotisivulta löytyy kuvia miten sw-motech istuu kyseiseen yamahaan sivutelineet ja takateline
    Tuollainen
    paketti tuli bandiittiin, mutta vikkkujen kiinnikkeet leikkasin myöhemmin pois, koska olin ne jo siirtänyt muualle. Tässä on telineet paikallaan ja lisää kuvia telineistä on allekirjoituksen llinkissä.
    Ahdettu 1216
    Itse asentelin Kapan telineen viikkositten ja tuntuu tosi tukevalta. Mulla on siis pelkkä takalaukun teline. Ainoa ongelma asentaessa oli se laukun kiinnityslevyn asennon säätö hässäkän kokoaminen mutta ei se nyt ylivoimainen ollut.
    Asennus on tosiaankin läpihuutojuttu menee ehkä noin. 15-30min.
    <br /><br type="_moz" />
  4.  
    Fillarissa kiinni Krauser:n K5, 47litraa. Siistin näköinen jopa ilman laukkua, kiinnitysraudat mustaa putkea jotka ei pahasti hypi silmille.
    <p>Crescent-Suzuki-Yamaha-BMW-BMW-Gessu-Gessu-KTM-Gessu</p>