Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Niinhän siinä kävi kun viime viikolla riemuitsin omasta pyörästä.. Kävi vanhanaikaisesti, "itku pitkästä ilosta". No, Pegason kannen tiiviste vuotaa öljyä sen verran että sotkee moottorin vasemman kyljen ja valuttaa alleen kun pysäyttää.
    Painelin myyjäliikkeeseen kertomaan murheeni ja kyllähän pyörä kuntoon tulee. Siellä se nyt on vierihoidossa muitten pyörien kanssa. Menee ainakin ensi viikkoon ennenkuin sen sieltä pois saan. Tehtaalla on kuulemma kaikkia tarvittavia paloja, mutta eivät saa osia tulemaan Suomeen kun päättivät mennä kuulemma lakkoon - siis tehtaalla, just nyt kun mun pyörä olis pitänyt saada ajoon
    Onneksi myyjä kyllä oma-aloitteisesti ehdotti että saan halutessani liikkeestä pyörän kun on tarvis päästä paanalle. Viikonloppuna saattaa tulla tarvis, taitaavat vaan tarjota vaihtoehtopyöräksi jotain jaappanilaista... Saa nähdä
    Sanoikos se kauppias onko Aprilian vai Rotaxin tehdas lakossa? Ja kyllähän kansipahvi 0-renkaineen (jos siellä sellaisia on) pitäisi löytyä maahantuojalta. Tosin olen kuullut itsekin huhuja että Nakkilassa ei paljoa varaosia pidetä.
    Taivas saa odottaa
    Taitaa olla Aprilian tehdas.. Kanspahvi tuli jo, mutta Nakkilassa ei ollut niitä o-renkaita, menivät jälkitoimitukseen. Ja spagetti on loppu tehtaan pojilta. Tehtaan varastossa tosiaan niitä o-renkaita on, mutta eivät saa niitä lähtemään.
    Kävi kyllä mielessä sellainenkin että pitäisköhän käydä kyselemässä lähialueen muut firmat josko niistä osia löytyisi. Veisin sitten viattomalla naamalla palat "omaan kauppaan"..

Katselin jo alustavasti että kaupassa olisi kyllä sopiva Bandiitti, samaa hinta- ja ikäluokkaa, ajattelin sitä kysäistä viikonlopuksi.
    Miksi vasta viikonlopuksi? Minä hakisin heti
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08

m 72 projekti
    Jaa niin, voishan sitä hetikin hakea mutta kun työt tökkii niin pahasti päälle että ne haittaa tätä hienoa harrastusta Vaikka en kyllä valita, tyytyväinen pitää olla että on duunia mitä tehdä Viikonloppuna viimeistään, ehkä pitää harkita jo aikaisemmin (tai siinä mitään harkitsemista kyllä oo)
    Jokos pyörä on nipussa?
    Taivas saa odottaa
  7.  
    Voe vatula!
    Taitaa olla Aprilia vielä pajalla. Itsellä meni hermo ja Bandiitin lainaviikonlopun jäljiltä tehtiin vaihtokauppa Pegasosta Bandiittiin... Niin että viikon verran olen nyt ajellut juuri huolletulla sukisukilla ilman isompia huolia.. Tuli siis leirinvaihto het alkuunsa, prkl...
    No ei vaan, pääasia että pääsee baanalle ajelemaan, ja useampi sata on jo kelattu mittariin ilman suurempia tuskia..