Nii,mites on..onko kokemuksia,pyörä asiakaskäyntejä varten?
Oi tätä urhojen kalevalaa...
Ihan kuin auto, ei eroa... Tietysti verotusarvot vaihtelee, ihan kuin autoissa...
Ajelen paljon työajoa moottoripyörällä, no problemos. Ainoa mikä harmittaa on kilometrikorvauksen pienuus, autolla 40 sn/km, mopolla 26 sn/km. Molemmat kuluttaa saman, mutta auto dieseliä ==> on sen niin väärin ! Yleensä sen vuoksi yritän "pimittää" käyneeni moottoripyörällä, jotta saisi kunnon korvauksen.![]()
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
Auto 42 senttiä, mp 28 senttiä kilometriltä(hondamania @ Touko. 14 2006,10:24) kirjoitti
Taitaa olla tänä vuonna 42s autolla ja 28s moottoripyörällä. Epäreilua siitä huolimatta..(hondamania @ Touko. 14 2006,10:24) kirjoitti
Mutta kun pyörällä ajo on kivaa ja töissähän ei saa olla kivaa, niin siitä pitää rankaista!(speedmaster @ Touko. 14 2006,10:37) kirjoitti
![]()
Kuten jo kerroin aiemmin samoin kuin auto, ei mitään eroa...(Simbad @ Touko. 14 2006,11:53) kirjoitti
Kilometrikorvauksesta en puhunut aiemminkaan, joka on kyllä alempi, kuin autolla...
Siis Verottaja kohtelee kaikkia kulkulaitteita/ajoneuvoja samoin, eli vaikka lentokoneen hankit, niin verotuksessa sitä kohdellaan vähennysperiaatteella kuten autot...
Mistähän toi kilometrikorvausten ero ihan oikeasti johtuu?? Eikai verotta oikeasti luule että prätkällä pääsisi halvemmalla kuin autolla?? Jonkun pitäs viedä verottaja pärräajelulle...(Nuutti @ Touko. 14 2006,12:11) kirjoitti
Itsekin ajan duuniajot aina "autolla". Jos nyt sattuu olemaan kypärä ja prätkäkamat päällä, niin autolla tulin...ihan oikeesti![]()
FZS 600 -99 ->
R1 -05
Työsuhde-käyttöetukotilo: 12 senttiä/km. Mopo: 28 senttiä. Ei tartte kauan miettiä kummalla...
<p>2002-2014</p>
Auton kuluihin lienee laskettu, että sillä kuljetetaan tavaraa ja ihmisiä.(Peksi600 @ Touko. 14 2006,16:01) kirjoitti
jamaha 02 --> riumppi 11
Blue's brother