Terve,
millaisia korotuksia olette laittaneet XX:n noista Lucasin palikoista? Vaihteluväli luettelon mukaan 40-50-60mm.
/Jukka
Yamaha RD125 -74 -> Honda VT750C -98 -> Suzuki GSX750F -00 ->Honda CBR 1100 XX -01 -> *Kawasaki ZX-6R -06 ->Honda CBR 1000RR Fireblade -08
'Boredom is a big killer of men'
Buster Martin, 100, Britain's oldest worker
Mistäs tommosia palikoita saa, minkä näkösiä ovat ja mitä kustantaa? Onko ne ihan perinteisiä raisereita vai mitä?
Laita linkkiä jos löytyy.
http://www.emc.sci.fi/, sieltä MP-OSAT, scrollaat vähän alespäin ja pääset lukemaan tuotekatalookia pdf:nä. Sieltä sitten s.65 - s.67.(Pahus @ Touko. 14 2006,23:06) kirjoitti
Joku täällä just kirjoitteli muistaakseni käyttäneensä 50 mm korptusta mutta 'hukkasin' keskustelun ja nikit.
/Jukka
Yamaha RD125 -74 -> Honda VT750C -98 -> Suzuki GSX750F -00 ->Honda CBR 1100 XX -01 -> *Kawasaki ZX-6R -06 ->Honda CBR 1000RR Fireblade -08
'Boredom is a big killer of men'
Buster Martin, 100, Britain's oldest worker
Vakiohantaakeja voi nostaa noin 12mm ylöspäin putkissa. Auttaa hieman, eikä maksa mitään. Hyvin pysyvät kiinni.
"I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx
CFMOTO 800MT-X -25
Löytyykö muita tota konstia koittaneita ? Varmuus tohon kiinni pysymiseen lähinnä kiinnostais . Vakioasennossahan liika kääntyminen on estetty, oikeessa kohdassa kun se uloke osuu sille tarkoitettuun paikkaan.(mopedman @ Touko. 18 2006,13:56) kirjoitti
laitoin 50mm. korotukset nyt ei ole tennispalloa selässä![]()
ei aina voi voittaa ei edes joka kerta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
On nuo pysyneet jotakuinkin 5v. ja 50tkm. Kokeilemalla löydät sopivan asennon jossa kahvat eivät ota kiinni mihinkään. Kiristä pultit tasaisesti. Telariputken tulppa jää siis 2-3mm "kuoppaan". Käytä järkeä, älä nosta liikaa. Omani on '99, en tiedä onko uudemmissa eroa. Tämän vinkin löysin aikoinaan brittien xx-foorumilta joten lienee sitä muutkin käyttäneet(doubleX @ Touko. 18 2006,23:49) kirjoitti
![]()
"I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx
CFMOTO 800MT-X -25
Mielestäni moinen muutos pilaa pyörän. Panissa on valmiiksi selkä suorassa ajoasento![]()
Drive like a DEVIL......feel like a GOD!!!
Onneksi laitoit kommenttisi muotoon IMHO... Aivan yhtä asiallinen mielipide kuin meillä, jotka pitävät tuplaäksää muuten hienona pyöränä, mutta ajoasennoltaan liian etukenona.(JKN @ Touko. 19 2006,23:21) kirjoitti
Onneksi ei aina tarvitse vaihtaa koko pyörää, vaan voi myös muokata pyöränsä huonoja ominaisuuksia itselle paremmiksi.
Kukin tyylillään...![]()
- "VFR kehrää ja paukkuu" -
millähän lailla menee pilalle, ja jos menee niin eihän sen pitäisi ketään muuta haitata, ja sitäpaitsi jostainhan halu moiseen muutokseen syntyy.(JKN @ Touko. 19 2006,23:21) kirjoitti
Do you have premonitions of déjà vu?
Itse hommasin suomalaiselta nettifirmalta (mainittu täällä jossakin) Tampereelta 18 mm korotuspalat. Tuntuu viikon kokemuksen jälkeen riittävältä muutokselta. Olen kyllä joutunut muuttamaan edellisenkin pyörän asentoa hieman, silloin toiseen suuntaan. Vertaus pannariin on kyllä aika lapsellinen.![]()