Pystyykö kyseistä pyörää madaltamaan mitenkään esim "koiranluulla" että 162 cm ihmisellä ylttäis jalat hyvin maahan???
No,missäs ne madallus asiantuntijat nyt on,itse en ko pyörää tunne mutta nousipahan kysymyksesi paremmin näkyville...
KEPPI-G
pystyy.
Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.
Onnistuu. Madalsin tyttöystävän (n. 160 cm) -99 SV650:n sopivan korkeiseksi. Voin kattoa sulle mitat niistä niin voit tehdä/teettää uudet koiran luut.
Samalla penkki käytettiin Verhoomo Primassa (Hki Kallio) jossa sitä kavennettiin ja madallettiin.
Keulan laskeminen onnistuu laskemalla keulaputkia kolmioista alemmaksi.
Kiitos informaatioista
Kävin koittamassa pyörää ja oli sopivan matalamutta päädyin kuitenkin toisen merkkiseen pyörään..
Kehtaako tuota edes sanoakaan(goofy @ Kesä. 11 2007,16:05) kirjoitti
mitään hyvää en juurikaan siitä oo kuullut, mutta mulle se kelpaa näin ensimmäiseksi pyöräksi..
Kawasaki gpz500 S tuli hommattua, ja olen ollut ainakin toistaiseksi ihan tyytyväinen hankintaani![]()
Miks ei kehtais ? "Wanhahtava" tuo alkaa olemaan tekniikaltaan uusiin mopoihin verattuna, mut eipä tuo ole mikään ongelma, kyllä sillä liikkuu siinä missä muillakin. Onnea uudelle motoristille ja turvallisia kilometrejä.(Katja76 @ Kesä. 11 2007,16:14) kirjoitti
Tärkeintä on että itse tykkää ja on tyytyväinen. Jos kaikkia kuuntelee että mikä on paras niin ei tuu loppua koskaan. Ja kun on aikansa ajanut niin tietää paremmin mikä on seuraava pyörä. Onnea uudelle kuskille ja tervetuloa joukkoon...outoon![]()
Honda VTR 1000 f
All for one
Tom *& Jerry team