Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Tulin tossa töistä kotia ja mopo pelas melkein koko matkan hienosti (niinkuin aina aikaisemminkin) mutta rampilta tullessani ajattelin että otetaan vähän vauhtia tulikin yllätys. Mopo kierti tonne 7-8000 ihan normaalisti mutta sitten kun aukas loputkin kaasusta niin ei tapahtunutkaan enää mitään vaan alkoi pätkimään. Noh,löysäsin kaasua ja pykälsin isompaa niin meno jatkui taas ihan normaalisti(onneksi). Taas kun meinas alkaa antamaan lisää hanaa alkoi sama pätkytys. Vika ilmeni aina riippumatta vauhdista tai vaihteesta kun kiekat nousi määrättyyn korkeuteen.. Olisko voinu mennä yksi kynttilä vai mikä perkele siihen iski??? Pyörällä on ajettu noin 25 000 ja toiminu tähän asti kuin kello.
    "Tosimiehellä on aina vähän paskaa housussa"
  2. #2
    Ei kai polttoainesuodatin....
  3. #3
    Sulla on jotain sähköhäikkää jos tasan samoilla kiekoilla ongelma.Jos siis on kuin ajais rajotinta vasten.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  4. #4
    Lainaa (suzukiähvä @ Kesä. 10 2007,16:54) kirjoitti
    Ei kai polttoainesuodatin....
    Suodatin on vaihdettu keväällä uuteen joten sen pitäs olla kunnossa.. Kieltämätä se vois kyllä myös vaikuttaa siltä että ei saa tarpeeksi keittoa kun iskee hanikat kaakkoon. Loppuis tuo sade niin pääsis testaan kylmänä ilmeneekö vika edelleenkin. Jos olis huono/paska tulppa saattas toimia ainakin hetken..
    "Tosimiehellä on aina vähän paskaa housussa"
  5. #5
    750 ähvä teki aikanaan samoin. Pari päivää aiemmin olin tehnyt huollot ja vaihtanut myös polttissuotimen, ja niin tehdessäni aattelin säästää parikin euroa korvaamalla mp-polttissuodattimen halvemmalla automallin yleissuotimella. No eihän se sinne tankin alle kivutta sopinutkaan vaan letku jäi vähän panttaamaan eikä sitten isoilla kierroksilla enää pystynyt päästämään tarpeeksi bensaa läpi; tossa 7000-8000 rpm kone imaisi aina suodattimen tyhjäksi ja kone seis. Sitten vaihdettiin mp-mallin suodatin takaisin ja vika läks.
    Tulin, näin, koitin
  6. #6
    Ruokapuolelle veikkaisin myös.
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
  7. #7
    Tai vois se olla puolakin, toimiiko kylmänä ok?
    Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
    IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
    Suzuki GSX-750F
  8. #8
    Voi vi..u saat..a!!! "Vika" tais ollakkin arveltua pienempi. Penkin alle sullottu pitkähihainen oli ilmeisesti tukkinut putsarin ilmanottoröörin eikä ollu saanu tarpeeksi ilmaa myllyyn. Kävin äsken kokeilemassa 3km lenkin eikä ainakaan sillon röpöttänyt vaikka kuinka vedätti tappiin. (suljetulla alueella tietysti..) Kyllä hävettää no,sattuuhan näitä..
    "Tosimiehellä on aina vähän paskaa housussa"
  9. #9
    Lainaa (Pappis @ Kesä. 10 2007,21:10) kirjoitti
    750 ähvä teki aikanaan samoin. Pari päivää aiemmin olin tehnyt huollot ja vaihtanut myös polttissuotimen, ja niin tehdessäni aattelin säästää parikin euroa korvaamalla mp-polttissuodattimen halvemmalla automallin yleissuotimella. No eihän se sinne tankin alle kivutta sopinutkaan vaan letku jäi vähän panttaamaan eikä sitten isoilla kierroksilla enää pystynyt päästämään tarpeeksi bensaa läpi; tossa 7000-8000 rpm kone imaisi aina suodattimen tyhjäksi ja kone seis. Sitten vaihdettiin mp-mallin suodatin takaisin ja vika läks.
    Meikä on tällainen aloittelija mutta eräs ammattilainen, joka on korjannut lähes kaikkia pyöriä maan ja taivaan välillä kertoi, että moottoripyörä ei tarvitse PA-suodatinta erikseen (kaasarimallit), koska tankin hanassa on jo suodatin. Ruoste ym. tavara jää kaasarin kohokammion pohjalle eikä aiheuta käyntiongelmia. Ruiskuvehkeet ovat asia erikseen.

    Mitäs mieltä olette?
  10. #10
    Eipä niistä suodattimista ole tähän mennessä ollut kun harmia.
    Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.
  11. #11
    r6 teki alle 4000rpm vattumaista röpötystä... luulen et korjaantu ku avasin kaasarit ja puhistin ne.. oli hiekkaa joka kohokammiossa.. en kerinny ajella paljoo sen jälkeen et ei varmaa toiminnasta vielä..voisko olla samaa vikaa??
    jee jee...jerry cotton...

    YAMAHA R6 -05
  12. #12
    Lainaa (P. Salama @ Kesä. 11 2007,09:24) kirjoitti
    Lainaa (Pappis @ Kesä. 10 2007,21:10) kirjoitti
    750 ähvä teki aikanaan samoin. Pari päivää aiemmin olin tehnyt huollot ja vaihtanut myös polttissuotimen, ja niin tehdessäni aattelin säästää parikin euroa korvaamalla mp-polttissuodattimen halvemmalla automallin yleissuotimella. No eihän se sinne tankin alle kivutta sopinutkaan vaan letku jäi vähän panttaamaan eikä sitten isoilla kierroksilla enää pystynyt päästämään tarpeeksi bensaa läpi; tossa 7000-8000 rpm kone imaisi aina suodattimen tyhjäksi ja kone seis. Sitten vaihdettiin mp-mallin suodatin takaisin ja vika läks.
    Meikä on tällainen aloittelija mutta eräs ammattilainen, joka on korjannut lähes kaikkia pyöriä maan ja taivaan välillä kertoi, että moottoripyörä ei tarvitse PA-suodatinta erikseen (kaasarimallit), koska tankin hanassa on jo suodatin. Ruoste ym. tavara jää kaasarin kohokammion pohjalle eikä aiheuta käyntiongelmia. Ruiskuvehkeet ovat asia erikseen.

    Mitäs mieltä olette?
    öö..jos kohokammios on roskaa nii sehä voi mennä neulan väliin eikä sulje sitä enää..sillohan ongelmia tulee.. eiks jee?
    jee jee...jerry cotton...

    YAMAHA R6 -05
  13.  
  14. #13
    Lainaa (McPain @ Kesä. 11 2007,08:52) kirjoitti
    Voi vi..u saat..a!!! *"Vika" tais ollakkin arveltua pienempi. Penkin alle sullottu pitkähihainen oli ilmeisesti tukkinut putsarin ilmanottoröörin eikä ollu saanu tarpeeksi ilmaa myllyyn. Kävin äsken kokeilemassa 3km lenkin eikä ainakaan sillon röpöttänyt vaikka kuinka vedätti tappiin. (suljetulla alueella tietysti..) Kyllä hävettää *no,sattuuhan näitä..
    Pakko lohduttaa sua. Kaveri souti veneellä 7km ku moottori teki lakon. Kotiin päästyään huomas tankin ilmaruuvin olevan kiinni. Oli kuulemma puhunu törkysiä vähän aikaa ja isosti.