Elikäs varaeero vm 06:sta vaivaa selittämätön nykiminen varsinkin kaupunkinopeuksissa.Ts n 2500-3000rpm kohdalla. Sattuisko kellään foorumilla käyneistä olemaan samanlaista ongelmaa? Huollossa säätivät sen mitä pystyivät eli ei kovin paljoa koska hondan ruisku on suljettu järjestelmä kuulemma. Lääkkeeksi tosin tarjosivat PC-yksikköä mutta, tiedä sitte onko viisasta?! V**** kun koneella ajettu vajaat 3tkm ja nyt jo ongelmia prkl...
XX 06>>>GSX-R K7, kilvetön R6R, kilvellinen R6R, Kutter K9, PuimuriGSA, PuimuriGSA wasserboxer, Honda CB1300, Puimuri1250GSA, KTM1290SAR
Katsoppa tuota: http://www.varaderoforum.com/cgi-bin....9960385 (sorry pitkä linkki). Tosin kyse on 03 mallista (taisi olla kaasarit vielä), mutta ECU vikaa oli noissa.
Commanderilla homma paranis selvästi, mutta pitäähän se pelata ilmanki. mulla ei samallaista ongelmaa ollu, mutta pistin
-1 piikkisen eturattaan ni käytettävä kierrosalue nous vähä ylemmäks, kone kestää kyllä hyvin kierroksia, eli aja pikkasen kovemmilla kierroksilla. Mutta jos pahasti häiritsee ni kyllä ne hondan takuun piikkiin korjaa mopon. Ei se commanderi niitä tehoja juurikaan nosta, saapi vaan seokset just kohilleen koko alueelle.![]()
Kovat kundit ei tanssi.
Näyttää olevan tuo nykiminen aika yleistä uusissa Hondissa. Vaimolla on vm 05 CBF 600 S ja samantapainen nykiminen on riesana. Ensin se ilmeni juuri 2000 - 3000 rpm paikkeilla, mutta paheni ajan kanssa välille 2000 - 7000 prpm.
Kaupunkiajo on yhtä riesaa ja maantielläkin pitää pitää kahvoista todella lujasti kiinni, kun saattaa nykäistä vauhtiin ihan millä kierroksilla tahansa.
Viime syksynä puhdistettiin kaasarit, josko siellä olisi ollut jotakin mähmää, mutta ei auttanut.
Vein huoltoon viime viikolla ja arvelivat, että vika on kaasareissa, lambda- antureissa tai boksissa. Mielenkiinnolla odotan tuloksia, että mihinkähän päädytään. Nykyisellään pyörä on suorastaan "hengenvaarallinen" röpötyksineen.
ei ne pelaa, VFR800 ja firebladet kärsii samasta. kokeileppa pitää pyörää 3000 kierroksessa paikallaan vapaalla.
soutaa ja huopaa niin perke.....
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Juttu jatkuu... kilometrejä tullu jonkinverran lisää ja nykiminen on vähentynyt mutta ei kuitenkaan poistunut kokonaan. Täytyy varmaan selvitellä PC:n asentamista josko se ratkaisisi ongelman...
XX 06>>>GSX-R K7, kilvetön R6R, kilvellinen R6R, Kutter K9, PuimuriGSA, PuimuriGSA wasserboxer, Honda CB1300, Puimuri1250GSA, KTM1290SAR