Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    avattiin tuossa kaverin susnasta kytkin( sillä täytyyhän yamaha miehen auttaa noita hädässä olevia)koska kanssa luisti ja välillä vaihteet silleen lonksahteli päälle
    kaikki näytti olevan kunnossa *mutta sitten kiinnitin huomiota kytkinkellon loviin ja siinä oli selviä kuluma uria ,ja eikun vinku käteen ja hioin pois noi epätasaisuudet ja kas kummaa rupes toimimaan aivan toisella lailla ,ilmeisesti ei liiku kytkinlevyt ja välilevyt kunnolla onkos joku muu törmännyt vastaavaan
    papan vetreyttä lisää hevosvoimat persiin alla
  2. #2
    Jos pyörällä on kovasti revitelty, niin kyllä sinne ajan myötä jälkiä tulee, itse pitäisi kanssa tuo operaatio tehdä/tarkastaa jos ois vähän pykälää ilmestynyt
    1992-1994 AR125 -84
    1994-1994 RD350LC -83
    1994-1996 CBX750F -84
    1997-1998 XJ600 -97
    2000-2002 GPZ1000RX -89
    2002-2003 GSX-R750R -94
    2005-2006 YZF-R1 -98 R.I.P
    2008-2008 TL1000R -98
    2009-2009 YZF-R1 -02
    2010-2010 ZX-12R -03
    2011-xxxx CBR1000F -97
  3. #3
    vakava varoitus kytkinkorin hiomisesta.... jos se on kovasti pykälillä ja siitä hioo reunoja ohuemmiksi niin kytkinlevyt pääsevät keräämään enemmän vauhtia moottorijarrulta kaasulle siirtymisessä ja siten voivat (ja jossain kohtaa aiheuttavat) kytkinkorin murtumisen ja ylensä jotakuinkin moottorin täystuhon.
    ratkaisu on ostaa uusi kytkinkori joko alkuperäisenä tai esim Faliconilta/Wisecolta tako-alumiinisena. oikea ratkaisu maksaa noin 400€
    gsx pohjaiset moottorit voivat kestää jonkunverran hiontaa mutta esim fzr/yzf moottorit eivät sitä kestä.
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  4. #4
    Tätä ongelmaa oli aikanaan minulla vanhassa tuutissa eli toisinaan luisti ja toisinaan ei irrottanut ==> levyjen runkolevy tarttui noihin kuluneisiin uriin. Aikanaan niitä hiottiin, mutta kun siihen silloin tuli lisää väljää (ja levyt sai vauhtia kuten kaveri tuossa kertoo), uudet urat hakkautui entistä nopeammin. Eli hiomalla saa tehtyä väliaikaisen korjauksen, mutta pitkässä juoksussa vaihto on edessä.
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
  5.  
  6. #5
    no kyseessähän oli hionta 10 osa milleistä eikä mistään isoista koloista kiitos kuitenkin varoituksesta
    papan vetreyttä lisää hevosvoimat persiin alla