Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Otinpa tuossa tulpan irti ja yllätys yllätys se oli ihan valkoinen. Laihalla siis käy ja rajusti. Otin tankin pois ja kaasareiden kimppuun.
    Ilmeisesti seosruuvit sijaitsee lähellä imukaulaa kaasarin edessä ja ylhäällä ja päällä kuminen suojatulppa. Pyörä siis xv 750. Ruuvit oli 1 1/8 kierrosta auki ja nyt käänsin ne arvoon 1 1/2 kierrosta. Tietääkö kukaan mikähän semmonen perussäätö arvo ois. Joissakin autoissa on ollut tuo 1 1/2 kierrosta joten sen siittä apinoin. No tuskinpa ne vieläkään liian rikkaalla on. Tietty tähän joku sanoo et vie pajalle, mut kun nyt kuitenkin itte homman aloitin niin aattelin vielä jatkaakkin sitä. Täytyy nyt tutkailla noita tulppia josko väri yhtään muuttuisi. Jos jollain on tietoo minkäverran ne suunnilleen pitäis olla auki niin oisin vinkistä kiitollinen.

Sukisukimies
    Mulla taas on päinvastanen ongelma... Mulla on xv535 ja vaihdoin tänää tulpat siihen, niin olivat TODELLA mustat! Olisin myös kiitollinen jollekkin asiasta enemmän tietävälle, että mitkä ne oikeat kierrokset kaasarin ruuveissa on... Ja onko mten vaarallista ajella, jos mopotin käy rikkaalla/laihalla seoksella?
    Itse ainakin olettaisin, että jos kone käy rikkaalla niin se ei rassaa muuta kuin kuljettajan hermoja . Laihalla käynti taas pahimmassa tapauksessa saattaa polttaa mäntään reiän.

Itsellä pitäis kans säätää FZR-1000:n seoksia laihemmalle. Tietääkö kukaan missäs ne ruuvit kyseisessä värkissä sijaitsee ja paljonko pitäis olla auki. Mutua olen kuullut, että abaut 2,5 kierrosta vakiovärkeillä. Vuosimalli on -92
    Kesä on ihmisen parasta aikaa!!!
    xv:n ohjearvo on 1,5 kierrosta auki * itse olen XJ:ssä käyttänyt ohjearvo +0,5 kierrosta, niin käy hieman rikkaammalla. .. kun noi tehdasarvot tuppaavat olemaan todella laihalla säädöllä
    <p>kaksi pyörää ja moottori???...... ??.....?? ..... sehän on MOPO RD 125 &gt; GS 400 &gt; XJ 900 &gt; F6C</p>
  5.  
    Kiitoksia pahali! Määpä ruuvaan vielä 1/2 kierrosta aukipäin... eiköhän sit ala tulppakin olla jo oikeen värinen.

Sukisukimies