ameriikan foorumilta linkin bongasin.
http://www.ducati.com/company....UIHSIV1
60+ sivuinen pdf.
jokainen tulkitsee haluamallaan tavalla.
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
sivu on "toistaiseksi pois käytöstä"...
Kawasaki GPX 750R -89
Kawasaki ZZR 1100 -95
No kerro nyt mitä siinä sanottiin, kun tuo linkki ei toimi.
Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
Hö?
Kyllä mulla aukee???
no, enivei.
Meinaavat järjestellä palettiaan uudelleen, joitain mallisarjoja poistuu, entry level pyöriä vain yksi, uusia malleja tulossa.. (mitään ei nimetty, siellä luki että 'Hypermotard 2007, new model 2007' jne)
todettiin 90-luvun lopun nousu ja 2000-luvun taantuma, virheet amerikan manageroinnissa... jne jne..
voiks tänne liittää 1,4 megasen pdf:n??
/edit:
mm. tämmöstä siellä oli kanssa: ("restructuring plan")
2005 2008
-------------
number of families 6 4
number of models 24 12
number of entry models 7 1
% sales low end 48% 24%
"strong focus on high margin motorbikes will turn into a more favourable revenue mix in the future"
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
Ne kääntää varmaan sen konneen poikittain...nimeks tulee Moto Guzzahti.![]()
Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
Eli tiputetaan halpismalleja mallistosta on ilmeisesti tuo tämänkertainen "Midaksen kivi", jos oikein ymmärsin. Sinänsä ihan järkevää, turha käydä hintakilpaa peruspyörillä japskeja vastaan, joilla hankitun etumatkan vuoksi voluumit puolellaan kustannusmielessä.
Kawasaki ZZR1400SP 2016
(Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)