Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Missähän mahtais olla edullisinta/fiksuinta käyttää 600:sta CBR:ää ko.huollossa vm.2004? Huoltoon ei kuulu kun muutama hassu tarkastus (tyhjäkäynti, jarrupalat, jarruneste ja kytkin). Pakko se on kuitenkin johonkin viedä jos meinaa takuut säilyttää.
    Mistähänpäin suomee on kyse?
    Honda CBR600F silver/black
    Uudellamaalla
    Suosittelen:

jv-motorsport , www.jv-motorsport.fi
    jl-bike, www.jlbike.fi

Niin, ja kannattaa vaihdattaa öljyt ja öljynsuodatin, vaikkei niin huoltokirjassa ehkä sanota, ainakin ensin mainitulla pajalla niin tekevät varmasti ellet erikseen kiellä.

"tyhjäkäynti, jarrupalat, jarruneste ja kytkin"

katso kiekkamittarista tyhjäkäynti,
    vilkaise jarrupalat, katso että on nesteitä säiliöissä.
    kokeile että kytkimessä on klappia.(jos vaijeri)

siitä hauska, että mulla toi on viikoittainen huolto. esim ajoon lähtiessä vilkaisen jarrunesteet, välillä vilkaisen jarrupaloja, ajossa kokeilen kytkintä. tyhjäkäyntiä seurailen kanssa.

vaihda öljyt!(ja suodatin).

6000km on pitkä pätkä.

we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    lainaan hieman tätä topiccia!

osaakos joku kertoa mitä kuuluu -03 honda cbr 600rr:n 18000 huoltoon? eli kannattaako tehdä itse!
    R1

7.  
    Aina kannattaa tehdä itse, saa hyvän huollon...

18tkm taitaa olla nuo kaikki vaikot + ilmanputsarien vaihto.
    (Arvaus: ilmanputsari, (jarru)nesteet, öljyt ja suodatin). Eli tarkistus, tarvittaessa vaihto.

Ainoat huollot mitkä olen liikkeessä teetättänyt on ollut nuo venttiilien säädöt (=tarkistukset, ei niitä ole tairvinnut missään mopossa vielä oikeasti säätää) ja nekin sen takia kun ei jaksa itse ruveta niitä mittailemaan.