Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 39:een 39:sta
    Lainaa (Peksi600 @ Touko. 14 2006,16:36) kirjoitti
    Tosin sillo mä joudun vaihtamaan myös öljynsuodattimen, kun vaihtuu toi öljymerkki...
    Tuolla logiikalla joudut myös purkamaan koneen, jotta saat loputkin öljyt pois. Sinne jään helposti 3-5 dl öljyä vaikka proppu on auki.
    @, AT, RD07A
    Onko kenelläkään kokemusta tosta Biilteman "Racing" moottoripyörä öljyistä? Näyttäs täyttävän samat API SG ja JASO speksit kuin muutkin GPS yms. "huippu öljyt". Hinta vaan olisi kohdallaan ja jos toi kerran toimii samojen speksien mukaan, niin käy mulle.
    Eiköhän rykkönen noillakin pelitä ihan mainiosti mutta stadilaisena saat myös siitä Allrightin viereisestä sekatavarakaupasta Motulin semisynteettisiä 10W-50 ja Teboilin Superbike litkuja alle 30€/4l joten...
    Power is nothing without mojo!
    Lainaa (makemich @ Touko. 14 2006,19:09) kirjoitti
    Onko kenelläkään kokemusta tosta Biilteman "Racing" moottoripyörä öljyistä? Näyttäs täyttävän samat API SG ja JASO speksit kuin muutkin GPS yms. "huippu öljyt". Hinta vaan olisi kohdallaan ja jos toi kerran toimii samojen speksien mukaan, niin käy mulle.
    Eiköhän rykkönen noillakin pelitä ihan mainiosti mutta stadilaisena saat myös siitä Allrightin viereisestä sekatavarakaupasta Motulin semisynteettisiä 10W-50 ja Teboilin Superbike litkuja alle 30€/4l joten...
    bilteman öljyt ei omassa pyörässä kunnolla toimineet, oli jäykät vaihteet ja kytkin, mutta osta vaan sitä delvaccia, sil pelittää kaikki!
    Lainaa (Rubberduck @ Touko. 14 2006,19:35) kirjoitti
    Lainaa (makemich @ Touko. 14 2006,19:09) kirjoitti
    bilteman öljyt ei omassa pyörässä kunnolla toimineet, oli jäykät vaihteet ja kytkin, mutta osta vaan sitä delvaccia, sil pelittää kaikki!
    Mä en luota mihinkään luonnontuotteisiin, joten pitää olla vähintään täyssynteettistä. Mutta mä kokeilen mitä noi bilikan öljat toimii. Eihän siinä paljoa voi hävitä. Jos toi kone kilahtaa, niin Sten-Åke ostaa mulle varmaan uuden pärrän.

Ja onhan tossa pärrässäkin vielä takuu voimassa. Jos sen bilikka öljyillä saa rikki, niin mä työnnän sen jammu centteriin ja sanon että "korjatkaa tää meni rikki"

FZS 600 -99 ->
    R1 -05
    Kun näitä öljylätinöitä on vähän lueskellu niin toi Delvac näyttää kyllä toimivan.

Käytin pyörääni 12tkm huollossa ja siellä oli venttiielien räpläystä ja tämmöstä. Kun hain pyörän, oli siihen viskattu repsolin öljyt (tais olla joku syntetico se malli) ja sen jälkeen kuuli ihan selvästi että koneesta kuulu pieni siritys. Juuri sellainen nokkaketjusta lähtevä ääni ja ihmettelin ja olin huolissani jonkun aikaa että mistähän tämä johtuu. Onko asennuksessa menny sit joku mönkään mutta tuskin on, pyörä pelittää niin kuin pitääkin...

Nyt vasta tuli mieleen, että sehän voi johtua ihan nuista öljyistä, vai mitä olette mieltä? Tuossa jollain toisellakin oli nokkaketju ääntäny kun oli öljyä vaihtanu

Kun pääsee kotikunnalle niin taidanpa ruikata Delcavit pyttyynm ja kuunnella uudestaan
    zx-6r -02
    Omasta hiljeni nokkaketjun sirinä öljyn vaihdolla. Oli talven jäljiltä "oikeet" mopoöljyt ja vaihdoin delvaciin.

Lainaa (maddras @ Touko. 15 2006,14:43) kirjoitti
    Omasta hiljeni nokkaketjun sirinä öljyn vaihdolla. Oli talven jäljiltä "oikeet" mopoöljyt ja vaihdoin delvaciin.
    No kato! Hyvä homma, se on itelläki vaihto sitten edessä
    zx-6r -02
    Itse pistin juuri thundercattiini Nesteen Turbo LXE 15W-40 ja toimii erittäin hyvin. Turhaa itteni mielestä maksaa "mp-öljyistä", joissa o samat luokitukset kuin tuossa Nesteen öljyssä, täyttää nimittäin parhaat luokitukset bensakoneisiinkin..ja eikös se ole pääasia että siinä ei ole niitä kitkaa pienentäviä aineita, jotta se kytkin toimii..
  9.  
    Kuka tietää mikä kauppa myy PORISSA Castrolin öljyjä ku ei täälä tuppukylässä ole! eikä viittis lähtee kiertään kaikkia kauppoja.
    *vituiks män* !prkl!
    -> -03 Bandit 600s <-
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12