Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    ..Niin muistelin,että olen lukenut jostain testistä tuosta vaihtovalosta,että saisi säädettyä mieleiselleen kohdalle.

Ohjekirjanen ei ainakaan asiaa mitenkään ilmoittanut.Pitääkö siinä jotenkin kikkailla niiden kahden napin kanssa,kun on virta päällä tms..? Yöllä ei oikein ehdi mittaria seurata ja olisi hyvä jos saisi säädettyä vaihtovaloa syttymään muutaman sata kierrosta aiemmin..
    Ei sitä muistaakseni saa säädettyä. En kyllä tiedä onko se vaihtovalo lainkaan vaan ilmoittaako se vain koska kannattaisi vähentää kierroksia, ettei venttiilit mene solmuun?
    Ainakin 1000rr:ssä saa säädettyä koska se vaihtovalo alkaa palamaan.

Uskon että 600rr:ssä on sama homma....pidä a nappia pohjassa kun väännät virrat päälle ja kun neula ponnahtaa niin b napista saat nostettua sitä, jos meni yli tarkoitetun niin ei muuta kun ympäri.
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
    Lainaa (terä1krr @ Touko. 10 2006,23:26) kirjoitti
    Ainakin 1000rr:ssä saa säädettyä koska se vaihtovalo alkaa palamaan.

Uskon että 600rr:ssä on sama homma....pidä a nappia pohjassa kun väännät virrat päälle ja kun neula ponnahtaa niin b napista saat nostettua sitä, jos meni yli tarkoitetun niin ei muuta kun ympäri.
    Kiitoksia vaan.Pitääpä testailla,kun ehtii.
    Lainaa (Spede1 @ Touko. 10 2006,23:21) kirjoitti
    Ei sitä muistaakseni saa säädettyä. En kyllä tiedä onko se vaihtovalo lainkaan vaan ilmoittaako se vain koska kannattaisi vähentää kierroksia, ettei venttiilit mene solmuun?
    No huh huh, vai että venat solmuun *
    Kyllä se ihan vaihtovalo on

Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
    Kyllä niillä varmaan alkaa olla ongelmia pysyä mukana 15,5krpm:n jälkeen
    Lainaa (Spede1 @ Touko. 11 2006,10:50) kirjoitti
    Kyllä niillä varmaan alkaa olla ongelmia pysyä mukana 15,5krpm:n jälkeen
    Onneksi se katkaisee sytytyksen siellä paikkeilla...
    En tiedä onko 600rr:n tullut tuon vaihtovalon osalta muutoksia koska mielestäni -03 mallissa sitä ei ollut. Vai puhutaanko tässä nyt siitä pienestä punaisesta täplästä kiekkamittarissa?

Ja ok, ei kai se sitten mene hajalle vaikka ajaisi jatkuvasti sen punaisen valon vilkkuessa. Itse en kyllä viitsi kokeilla.

Lainaa (Spede1 @ Touko. 11 2006,12:34) kirjoitti
    En tiedä onko 600rr:n tullut tuon vaihtovalon osalta muutoksia koska mielestäni -03 mallissa sitä ei ollut. Vai puhutaanko tässä nyt siitä pienestä punaisesta täplästä kiekkamittarissa?

Ja ok, ei kai se sitten mene hajalle vaikka ajaisi jatkuvasti sen punaisen valon vilkkuessa. Itse en kyllä viitsi kokeilla.
    Joo,justiin se rev valo HISS:in vieressä.Enkä muuten minäkään usein ajele niin,että se valo vilkahtelee.Sen syttymisajankohta on lähinnä mulle sellaista hienosäätöä ja hifistelyä..

Edit: Niin se rev valohan on valkoinen.

10.  
    Piti nyt oikein ohjekirjasta lukea että se valo on keltainen ja nimenomaan kierrosluvun varoitusvalo. Eli ei vaihtovalo vaikka saa sitä varmaan sellaisenakin käyttää.