Mox kaikille! Kertoilkaahan kokemuksia ja kaikenlaista tietoa ko. pelistä.Mahtaakohan olla jotain tyyppivikoja yms,kaikki kiinnostaa.
Olen saanut hyvän vaihtotarjouksen mulla on nyt FZ6N ja olen kyllä ollut tyytyväinen pyörään mutta jostain syystä taas tämä vaihtokuume alkoi.
Itse olen kurvaillu n 1000km Mt:llä viime kesänä joten jonkinlainen perustuntuma pyörään löytyy.Tosin ajo oli melkein pelkkää maantieajoa ja kyytiläinen oli kotona..elis kertomuksia kaivataan erillaisesta ajosta ja käyttökokemuksia.Kaikki tieto ja kokemukset tervetulleita..kiitos
Eikö kellään vieläkään...?
Kertokaa nyt ihmeessä kokemuksista.
Kovasti kiinnostaa.
Itse oon ajanut 7000km omallani, eikä mitään vikoja. Tuntuu vain että peli notkistuu ajan myötä. vaihdoin eteern pienemmän rattaan ja vääntö senkuin parani. Oon ollut tosi tyytyväinen, ainoa harmi on sivulaukkujen asentamisen vaikeus kun lähtee reissulle. Tuntuu pyörältä johon ei helpolla kyllästy, alavääntö kun tuntuiu aina hyvältä. renkaita tuntuu kyllä kuluvan...
Viime kesästä tullut reilut 8000km ja nyt ajettiin vajaa viikko Saksassa ja pienellä kapan pleksillä pystyi yllättävän hyvin ajamaan myös 160-180km/h huom. ns. nakulla moottoritiellä. 60litraiset pehmolaukut oli kiinni ja pienen harjoittelun jälkeen todella nopeet kiinnittää ja pysyivät myös hyvin mukana.![]()
"Ei oo riemulla rajaa kun jammulla ajaa"
Hello!!!Minäkin hankin MT:n ja olen ollut muuten kyllä hyvin tyytyväinen mutta tavaroiden raijaaminen on aikas hankalaa..homma vielä menettelee kun ajelee yksinään ja hirttää pelkääjän paikalle kassin.Tyttöystävän kanssa ratsastaessa omat matkatavarat jää aikas pieniin kun kaikki pitää survoa yhteen selkäreppuun ja tunnetustihan kauniinpi sukupuoli tarvitsee matkaan kaikelaista kummallista.
Ja kas nyt huomasin että aloittamaani ketjuun on vihdoinkin vastailtu ja joku on vielä saanut kiinniteltyä laukutkin matkaan??Viitsisitkö kertoilla mistä löysit MT:hen istuvat laukut.
Itse olen selaillut netistä ja löysin Bagsterin sivuilta ihan siistin näköiset laukut mutta en kyllä uskalla alkaa tilailemaan kun tuntuu että eihän niitä voi saada kiinni sillätavalla etteikö ne heiluis ja hakkais ajossa.Niin ja silloinkin taitaisi kyytiläinen jäädä pois?
Löysin muuten netistä firman (VH-Motorradtechnik)joka tekee mm. MT-01:seen remmivetoja..mahtaakohan jollain olla ko.firman tuotteista kokemuksia??
Ilmeisesti aika halvat vakuutusmaksut MT-1:ssä?? Painoa kuitenkin aika paljon ja vähän kilowatteja - vääntöä sit taas ihan kivasti!!!Paljonko on omapaino?
Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
Nuo Lousin sivulaukut vetää 50l mamman kanssa riitti pika pyrähdykselle ihan hyvin.. ne myös kestää hyvin kyydissä.
Vakuutus tippui IFin 1100€skosta 530€/vuosi, 240kg kuivapaino.
Ei sulla olis kuvaa saatavilla kun on on noi sivulaukut kiinni.Suunnittelen ens kesäksi pidempää reissua ja olen ajatellut että sinne olisi jonkinlaiset sivulaukut kyllä hyvä saada.Mutta ei viitsisi ostaa sikaa säkissä.Niin ja se kiinnityspuoli..saako niin kiinni ettei ilmavirta liikuttele laukkuja ja naarmuta pyörää?
Laitoin viestiä, noissa pehmolaukuissa on tosi tehokas systeemi kiinnitykseen, laitoin varmuudeksi sellaista "hiilikuitu" teippiä putkien päälle mihin laukut lepäs, ei jääny jälkiä tuossa 3000 km reissussa.
MT-01 kiinnostaisi seuraavana pyöränä TRX:n jälkeen joskus. Tehot vaan tuntuvat aika pieniltä, kun TRX:n n. 80 heppaa on siihen pieneen mopoon ihan OK, mutta MT:ssä ei taida juuri olla enempää, painoa taas tuntuvastikin.
Tietääkö kukaan millaiset hv ja nm arvot tuo Stage3 virikitti tuollaiseen laitteeseen?
Retired
Eikös Stage 3 ole hirmu hintava ?
Mites ois tämmönen tilalle
http://www.amracing.se/mt01_en.html
The Real Thing ?
eikö tollanenki paketti olis suht hintavaja varmaan ei halvimmasta päästä korjata ku jotai menee vikaan.