Tulokset 1:stä 20:een 20:sta
    elikkä isot * * *ee-speedille. palvelu oli nopeeta ja muutenkin todella asiallista.seuraava mopo myös sielt.. ja eikun baanalle.. * *
    +1 ja myös kiitokset kaikista ongelmista jotka esko on ratkaissut nopeasti ja ystävällisesti!
    ainahan ne vähän osuu
    Tuli tääkin tieto hyvään tarpeeseen ku oon ite ostamassa uutta mopoo tuolta ko. liikkeestä...
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
    Esko luottoäijä! Puhuu paljon ja pitää puheensa!
    Seuraava suzuki myös sieltä!

Hayabusa -07
    Lainaa (PrivateeR @ Heinä. 03 2006,17:57) kirjoitti
    Tuli tääkin tieto hyvään tarpeeseen ku oon ite ostamassa uutta mopoo tuolta ko. liikkeestä...
    juu itelläni oli eka mopo tuolta,ja suosittelen!!
    Kyllä siellä ongelmiakin on ollut. Osien toimitus on parissakin tapauksessa kestänyt kohtuuttoman kauan...yli puoli vuotta. Jos takuumurheita ilmenee, niin kannattaa varautua piiiitkään korjausaikaan. En yleistä, mutta näinkin voi käydä.
    juu ja tiedän heti itse myös tapauksen lähipiiristä jossa toisena osapuolena on iso, ja virallinen myyjä,eikä uutta mopoa saada kuntoon/edes tiedetä tarkalleen mikä siinä on vikana.. -06,alle 1000km ajettu, jo 6tta viikkoa telakalla.. maanantai malleja löytyy aina..
    Maanantai kappeleitahan aina löytyy, mutta tarkoitinkin vain korjausaikaa/osien toimitusta. Oma katiska oli ee-speedin hoivissa 34 viikkoa. Miltäs se kuulostaa? Tämä siis takuuasia.

Itse aion tulevaisuudessa ostaa pelini sieltä, missä homma toimii ja osat liikkuu ja täten en itse enää asioi kyseisessä liikkeessä.

Muistetaan myös nikki *marjanpoimijat*.

Edit: Kielenkäyttö

EE-Speed tekee hyvin.
    Lainaa (ee-speed @ Heinä. 05 2006,20:40) kirjoitti
    Muistetaan myös nikki runkkarit.
    Voitko suomentaa kun ei tymä ymärrä?
    Lainaa (ee-speed @ Heinä. 05 2006,20:40) kirjoitti
    Muistetaan myös nikki runkkarit.
    En ole asioinut kyseisessä liikkeessä, enkä muodosta mielipiteitä muitten kertoman perusteella. Luon kuvan yleensä henkilökunnasta ja liikkeen toimivuudesta oman käyntini perusteella.
    Ja vielä uskon sananvapauteen, ja siihenkin että jos joillain henkilöillä on henk.kohtaista vihaa tai tyytymättömyyttä toisiaan kohtaan niin hoitaisivat asian myös henk.kohtaisesti.
    MUTTA tämä kommentti ei tosiaan anna hyvää kuvaa. Vaikka ollaan foorumilla niin yleinen mielipide ja -kuva muuttuu nopeasti tyhmyyden seurauksena.
    "Be careful out there"
    Taitaapi olla nyky versio vanhan ajan kylätappelusta. Nurmijärvi kk vastaan Rajamäki. Ennen tapeltiin heinäseipäillä,kirveillä ja puukoilla, nykyisin ollaan "sivistyneempiä" ja huudellaan saiteilla. No eipähän tule niin herkästi "rumihia"
    Lainaa (RIMMON @ Heinä. 06 2006,08:35) kirjoitti
    Taitaapi olla nyky versio vanhan ajan kylätappelusta. Nurmijärvi kk vastaan Rajamäki. Ennen tapeltiin heinäseipäillä,kirveillä ja puukoilla, nykyisin ollaan "sivistyneempiä" ja huudellaan saiteilla. No eipähän tule niin herkästi "rumihia"
    .
    Juu eihän tässä ollut kyse mistään tappelusta, vaan halusin tuoda sen toisenkin puolen julki kyseisestä virmasta. Ei ole kauppa aina ruusuilla tanssimista. Puhun siis vain omasta kokemuksesta. Se lienee sallittua?
    Eiköhän toi Esko oo tehny suomalaiselle prätkä kaupalle kuiteski enemmähyötyä ku haittaa. Jos äijä myy 300 mopoo puoleen vuoteen ni kyl se maahantuojaki alkaa kattoon et mis vika ku mies rajamäestä nousee keskustelun aiheeksi. Ja kaikkiahan ei voi tos määräs saada tyytyväiseks.. Tai sit tarttee osalle jakaa tavaraa ilmasek ja ei se Eskokaan meedio oo.
    Hayabusa -07
    Muista ny se nikki run...eiku marjanpoimija
    Lainaa (Jetro @ Heinä. 06 2006,06:43) kirjoitti
    MUTTA tämä kommentti ei tosiaan anna hyvää kuvaa. Vaikka ollaan foorumilla niin yleinen mielipide ja -kuva muuttuu nopeasti tyhmyyden seurauksena.
    Sama. Olin siinä käsityksessä että ko. puljussa on reilu meininki ja jos hommat ei pelaa niin puhelimeen vastataan myös kauppasumman maksamisen jälkeen.

Jos kuitenkin 34vko takuuhuollossa seisotetun pyörän omistajan kritiikkiin vastataan runkkariksi huutelemalla niin ei nyt varsinaisesti voi sanoa mitenkään pro-meiningiksi. Hiukka parempaa markkinointipelisilmää olisi ehkä edustanut a) vaikeneminen tai b) antautuminen loputtomaan selittelyketjuun. b-vaihtoehto tosin olisi melkoisella varmuudella johtanut samaan lopputulokseen kuin haistattelu.

Ei oo helppoo kauppiaan elämä. Eikä asiakkaan.
    Ei pidä selitellä. Aina ei voi voittaa...
    -Ne on eri kundit kun selittää.

Toisaalta, kaippa kampe on kunnossa.
    EE-Speed tekee hyvin.
    miunki pyörä on eskolta...homma toimi hienosti ja mun tyhmiin kysymyksiin aina jaksettu vastata suosittelen
  20.  
    Noh, ei oo koskaan tarvinnut käydä, eikä näytä tarvitsevankaan...alatyylin juttuja...