1. Edestä
2. Takaa
3. Oikealta
4. Vasemmalta
5. Ylhäältä
6. Etu/oikea viisto
7. Etu/vasen viisto
8. Taka/oikea viisto
9. Taka/vasen viisto
10. Ruma se on vaikka mistä katsoisi.
Silviis!
Tehdääs pieni utelu jengin mieltymyksistä liittyen rätkiensä ulkonäköön. Eli, mikä seuraavista kuvakulmista on mielestäsi paras jossa silmä lepää ja oma rätkäsi on kauneimmillaan? Tietenkin se voi olla joka kulmasta kaunis mutta mistä mielestäsi Kauneimmillaan?![]()
Takaviisto oikea.
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Jepulis, näin se on. Tai sitten sama puoli mut etuviisto...(terä1krr @ Joulu. 23 2005,10:22) kirjoitti
![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Samoilla linjoilla! Ja oikee puolihan on sen takia että näkyy uudenkarhea Leo...(Yamaha1 @ Joulu. 23 2005,10:25) kirjoitti
Antakaa määkin huudan määkin olen kännissä!!!
Kör som du kan, om du kan inte köra som du vill.
Puhun usein - mutta paskaa.
Tarkkaa suuntaa ei näin äkkiseltään osaa sanoa, mutta pakoputki on oltava näkyvillä.
Exä näytti upealta ihan mistä suunnasta tahansa, tuleva ei näytä miltään mistään suunnasta.
Tastä kulmasta mielestäni paras...
Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
Alapuolelta *
edit: Sieltä sitä tulee kokkareis eniten kateltua
Eturenkaan ja tienvälinen kulma tulee olla lähellä 90° Silloin se näyttää parhaalta.
Itte kun tekee, niin tulee sellanen kun sattuu tulemaan.
Kyllähän se oikea kylki paraalta näyttää näin 2T laitteessa, kun näkyy putket ja paisarit...![]()
-Suzuki RGV-250 -91
-Suzuki RG-125F -95 *myynnissä*
-Suzuki PV-50- 91
Tykkään takaapäin.
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Takaa ja siitä samasta kulmasta muutkin saavat sitä ihailla,..usemmiten.![]()
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
Siis puhutaanko edelleenkin prätkistä?(wekkuli @ Joulu. 23 2005,13:28) kirjoitti
Ei vaan, oma DR on s...tanan ruma vehje suoraan sanottuna, vaikka sitä mistä päin tiirailisi. Ehkä korkeintaan pimeässä tallissa sähkökatkon aikaan se näyttää kauniilta. No, eipä se ulkonäkö ollut ratkaiseva tekijä pyörän ostossa.
se on pääasia
![]()
Ylhäältä näyttää oma mopo parhaimmalta,tulee ne muodot parhaiten esiin,tankki satula ja perä..Eikä tämäkään vinkkeli paha ole![]()
"Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37
"Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
Etu/Vasen viisto. Näkee pyörän kokonaisuutena, perä tietenkin jää näkemättä. Ja putkikin tulee kuvaan. Pyörähän oli Mille.
What´s the definition of a cocaine party??
-Lines inside means lines outside.
Takaoikea *kliksautus*
Ja ens kesänä näyttää vielä paremmalta kunhan saan undertrayn paikoilleen.
Onhan se oma mopo kaunis vaikka mistä katselisi.
Se vain vituttaa kun kaikkien muiden mopot ovat vielä kauniimpia, tehokkaampia jne. ja sen takia tekee aina mieli uutta mopoa.![]()
Heh ja pöh. Sä et ole vaan löytäny vielä itelles sitä oikeeta. Mua taas oikeen säälittää kuinka muut kehtaa ajaa niin rumilla vehkeillä...(Wasserschwein @ Joulu. 23 2005,18:33) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
taka oikea,taka vasen......yhtä kaunis molemmilta puolilta...
![]()
vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
Tämäpä oli vaikea äänestys minun pyörähän on upea katsoi mistä tahansa, tökkäsin kuitenkin tuohon takaa/ oikealta vaihtoehtoon.
Oikeastaan tuosta puuttui vaihtoehto "ajajanpaikalta", siitähän sitä pyörää katsellaaan *![]()
<br /><br type="_moz" />
Kai se tämä on... Millenkuvakulma
HD Sgs, Te300i, 748r, Sdr ,Hp2 Sport, Zx10r
Ex
Rsv Mille, 1200 GSA, R1250 GSA, Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf, 999, F6B, Fe450, Te300 Te300i, Zx6r,exc450, Superduke r, Supermoto 950, Gsxr 750, Rocket 3R, Fz1n, Yzf R1
Kyllä on hieno pyörä. Tollasen jos sais(Midas @ Joulu. 24 2005,10:31) kirjoitti
(oma lehmä ojassa)
What´s the definition of a cocaine party??
-Lines inside means lines outside.
Mulla sama homma, paitsi ei ole tuleva vaan nykyinen.(Köpi @ Joulu. 23 2005,11:06) kirjoitti
Hiljaiseloa.
Etuviisto oikea/vasen suunnilleen samanlaiset puolet. tai sitten edestä.![]()
Tuohan riippuu paljolti minkälainen pyörä on, onko rakennettu, mitä erikoista/erityistä pyörässä haluaa näyttää, minkälainen ympäristö ja muita olosuhteita. Etuvasen taitaa olla se mikä iskee eniten...kun pyöristä puhutaan...
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
" Been there, wrecked that... "
En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!
The more I learn about women, the more I love my motorcycle
Vaikuttaisi tuo pakoputken-puoli olevan se parempi puoli. Kyllähän hyvin viimeistelty pönttö/putkisto kruunaa kaksipyöräisen!
Mutta täähän on tosi makee kysely: Nähdään nyt kerrankin pilvin pimein Orgilaisten prätkänkuvia. Tosi upeita vehkeitä, kun kuvakulmatkin on niiiin harkitusti valittuja. Tässä kyselyssä ruumiillistuvat foorumilla kirjoittelevat(maRk1 @ Joulu. 23 2005,13:24) kirjoitti
.
HYVÄ KUULAPÄÄ! Sulla leikkasi taas kerran idearikkaasti.
Mun kawa näyttää parhaalta sammakon silmin suoraan takaapäin.
Takaläskissä on sitä jotain![]()