Tästä liikkeestä on näemmä aika vähän palautetta, pistetääs positiivista:
Varustepuolella homma toimii hyvin. Tähän asti suurin osa ajovarustehankinnoista tehty täältä, kun haluttuja kamoja on löytynyt kokeiltavaksi ja kyseisissä varusteissa hintakin asettunut sopiviin lukemiin ihan kysymättäkin. Jonkin verran tietty enemmän maksaa kuin netistä tilatessa, mutta pienen "tukimaksun" voi laittaa tukeakseen toimintaa. Jotkin varusteet sitten taas tiukemmin hinnoiteltuja, esim. Araita en ole heti tuolta ostamassa.
Pyörämyynnistäkin ihan ok kokemukset, yhtä pyörää käynyt koeajamassa, tosin myyjät ei erikoisen innokkaita yleensä ole olleet.
Varaosapuolelta myös hyvät kokemukset, on saanut tilata tavaraa nähtäväksi (=Yoshin noisekiller Duellilta, ei sopinut) ja sähköposteihin saanut hyvin vastauksia osien saatavuudesta ja hinnoista. Alkuperäisosien hinnoissa tietty olisi tarkistamista esim. David Silveriin verrattuna, mutta se ei liene tämän toimipisteen päätettävissä.
Huollosta ei ole kokemuksia.
Huollosta:
Sovittiin että pyörä haetaan kotoa (talvi) huoltoon ja niin myös tehtiin. Huollossa oltiin tehty kaikki mitä pyysin ja viitti jopa laittaa vanhat tulpatkin mukaan merkattuina mikä mistäkin sylinteristä oli. Pyörä tuotiin myös kotiin ja kaikki sujui niin kuin piti. Hintakin jäi pienemmäksi kuin mitä sähköpostissa arvioitiin.
Sen verran nopeutin heidän hommaansa että olin ottanu etukäteen katteita ja tankin pois jo kotona![]()
Piikkiaikana kun pesivät pyöräni sillä painepesurilla niin kaikki lappuset ja huoltokirja sai pikku vesipesun matkustajan penkin alla. Sen jälkeen en pesua siellä halua vaan teen sen mielummin itse(Gari @ Kesä. 26 2007,21:42) kirjoitti
![]()
Täytyy olla vastarannan kiiski...kävin kattelemassa siellä ekaa pyörääni ja mies myyjä katto mua nenänvarttaan pitkin ja sanoi: "Sun ei kannata missään tapauksessa ostaa kyykkyä ekaksi pyöräksi, et opi sillä ajaa, mut naisillehan on vaan tärkeintä et näyttää hyvältä pyörän päällä".
VOI V&%¤#"#!!!
Kävelin liikkeestä samantien ulos, ostin yksityiseltä CBR 600:n, vielä samana päivänä, ja opettelin ajamaan. Nyt ootellaan toista kautta.
Samaiseen liikkeeseen tuli mieheni upouusi, pakasta vedetty Honda. Ukko lähti hakemaan pyöräänsä... myyjät revittelivät sillä takapihalla. Takarengas oli vedetty melkein sileeksi ja katteissa naarmu.
Ei tartte arvata peruttiinko kauppa.
Mut eiköhän kaikista kaupoista löydy hyvää ja huonoa sanottavaa...
"Elämä on" ;)
Ihan pakko olla provo:uusi pyörä ja myyjät revittelee takapihalla renkaan sileeks...![]()
![]()
Ei ollut provo...olispa ollutkin jokin todella huono pila, mut näin vain kävi.(Gari @ Maalis. 10 2009,14:27) kirjoitti
"Elämä on" ;)
Noup, kyllä kyseinen pyörä oli varattu aivan toiselle henkilölle.(Siikki @ Maalis. 10 2009,16:12) kirjoitti
"Elämä on" ;)
Varmaan oli penkittämässä pyörää(Gari @ Maalis. 16 2009,13:13) kirjoitti
![]()
![]()
Itse teen autokauppaa(ikävä kyllä en päivittäin) ja kyllähän se niin on, että myyjä saa tehdä sen ensimmäisen aloitteen, MUTTA täytyy muistaa että töissähän me olemme ja jos jokin asia on kesken niin aina ei kerkiä mennä kysymään. Joten odotan itse myös asiakkaalta tiettyä aktiivisuutta.
Vantaan BW:ssä olen asioinut useasti ja vain tietyn myyjän kanssa. Kyseistä myyjää olen joutunut parhaimmillaan odottelemaan miltei tunnin, kun on ollut asiakkaita jonossa. Kenenkään ei sovi asettaa itseään tärkeämmäksi asiakkaaksi kun joku muu ja pitää olla valmis odottamaan tarvittaessa.
Jos lähtee kaupoille sillä asenteella, että ovesta sisään ja ulos vartin aikana varsinkin jos kauppaa pitäisi hieroa niin ei muuta kun uudestaan kalenteri esiin ja paikan päälle sitten kun on kunnolla aikaa.
BW Vantaalle minulta myös ISOT kiitokset onnistuneista kaupoista ja säntillisestä palvelusta!!!
---------------------------------------------------------------------------
Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto
---------------------------------------------------------------------------
Myydään CB1000R osia:
-Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.
Muuta:
-Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!
Perjantaina astuin varustepuolelle sisään, pengastin rauhassa kenenkään häiritsemättä hyllyjä ja rekkejä, sovittelin housuja, kenkiä ja takkeja, edelleen kenenkään häiritsemättä.
Löysin mieleiseni, otin kasan kainalooni, heitin tiskille ja kysyin myyjältä paljonko nämä maksaisi yhteensä. Myyjän vastaus oli paljon parempi kuin mitä olin odottanut ja selvisin halvemmalla kuin mitä mielessäni laskin maksimihinnaksi minkä olin valmis maksamaan.
Maksoin pois ja marssin tavarat kainalossa ulos. Tyytyväisenä.
Kiitos BW Vantaa.
Edit. Testihenkilön vaatetus:
Takki Jack & Jones
Paita Tommy Hilfiger
Farkut Tommy Hilfiger
Kengät Caterpillar
Kello Tommy Hilfiger
Tänään kävin ostamassa ajohousut, sain jo valmiiksi kohtuullisesta hinnasta vielä 15% alennusta. Sekalaista ajovarustetta on tullut ostettua melko paljon, aina palvelu ollut riittävää. Yhden uuden pärtkänkin oon samasta liikkeesta ostanut, vanhasta vaihdokista sain kohtuu korvauksen, ja uuteen lisävarusteita pienillä alennuksilla. Mielelläni asioin ko. liikkeessä, mutta huollosta on senverran huonot kokemukset, että sen saa suorittaa jokuu muu kuin Vantaan BW.
Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
Ihan hyvää palvelua sain, kun ostin Arain kampanja kypärän. Kello oli jo kymmentä vaille kiinnimenon, mutta myyjän kärsivällisyys riitti oikein hyvin, kun astuin liikkeeseen. *Sovitusten kanssa kello meni ylikin, mutta eipä myyjän naama mennyt norsunvi*ulle.
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
Varustepuolesta vain hyviä kokemuksia, suosittelen. Osaavat (ja uskaltavat) neuvoa varusteiden valinnassa.
Huoltopuolesta ei kokemusta. MP-kaupasta ei niin positiivisiä kokemuksia, vaihtotarjous oli alta riman. En jatkanut kaupan tekoa...
Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
// R1 -08
Ei ole minullakaan heidän toiminnassaan valittamista ja viimeksi lauantaina hain corsairin heiltä.
Valitettavaa ettei Honsikilta tullut mitään sellaista pyörää tälle vuodelle mikä olisi kiinnostanut niin vaihdoin merkissä Suitsukiin.
Ensi vuonna uudet kujeet ja jos tahti pitää (1 uusi pyörä/kesässä) niin vois sitä vfr hondaa mietiskellä ensi talven aikana.
SUZUKI B-KING
Risuja väliin. Duellin jälleenmyyjänä veloittavat 13e rahtikuluja Puigin kaatumatateista? Kiitos ei.
Kävin ostamassa purnukan ölppää ja samalla sain todella hyvät ohjeet jarrujen nestevaihdosta. Erinomaista palvelua, kiitos.
Itselläni ei kovinkaan positiivinen fiilis tästä paikasta (myynti sekä huolto). Kouluarvosana olisi varmaan 6. Tuskin vien enempää rahojani sinne ellei "ole pakko".
xxx
Esimerkillistä palvelua *varustepuolen myyjältä.
Sain rähmäkäpälänä rikottua Arain kypärän toisen sivupalan jolla visiiri kiinni,otin palan mukaan ja myyjä alkoi sitä etsiä katalogeista,ei meinannut löytyä(vanha malli)tais soitta Brantin puolelle ja sieltä tuli toinen myyjä toisen katalogin kanssa etsimään oikeaa maalausta,johan tärppäsi 20min etsimisen jälkeen(löytyy kuulemma n.80 eri värimallia)ei muuta kuin palat tilaukseen, ja antoi laatikosta vielä tilapäis palan mukaan, että pääsen ajelemaan ennen kuin oikealla maalauksella olevat palat saapuvat Suomeen.
Suur kiitos palvelusta,pyysi vielä tuomaan *kypärän tarvittaessa visiirin asenukseen heille,jos liukupinnat likaantuneet(mukaan antoi vielä silikooni putelon omaa huoltoa varten.
KTM 1290 Adv.S -23,KTM 690,Duke-12,Suzuki VL 1500-02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20,Suzuki M1800R-10,Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400.KTM690SMR.Yamaha FZ1-S.Kawasaki Z1000.KTM950Supermoto, KTM690E.
Vaimolle ostettiin tällä viikolla CBR600F johon läheni 18k huolto.
Pyörä aamulla omaan luottohuoltoon, josta asentaja soittaa iltapäivästä että pyörässä on eturengas väärinpäin. Kumi siis oikein vanteella, mutta vanne väärinpäin haarukassa. Onhan siinä tietty 50% mahdollisuus kämmätä...
Huoltokirjassa olleen kuitin mukaan rengas on vaihdettu 12k huollossa. Huoltopaikka..? Ou jes, BW Vantaa.. *
EDIT: en huomannut että tähän topikkiin saikin laittaa vain ruusuja, halu avautua oli suurempi kuin huomiokyky...
Ööö.. Meinaatko, että postikulut pitäisi bw:n maksaa? Jos erikseen tilataan Esim 5 tuotetta päivässä ja jokaiselle tulee oma rahtikulunsa niin 455e/viikko pelkästään rahteihin.. Ei kuulosta kovin järkevältä tuommoinen.(Brocol @ Huhti. 19 2009,09:35) kirjoitti
BW-Vantaa... Kirosana. Töihin tulee pari kolme pyörää tuolta vuosittain ja huollot siellä myös (minusta riippumattomista syistä). Esimerkkinä vaikkapa kolmen kevarin tarina...
CBF125: Alle kymppitonnin vaihteisto alkoi prakaamaan, ykkönen ei mennyt enää päälle. Takuukorjaukseen kahdesti, molemmilla kerroilla vaihdettiin vain moottoriöljyt (ja laskutettiin tietysti myös). Kolmatta kertaa, kun vietiin samasta asiasta korjattavaksi, niin suostuivat vihdoin avaamaan vaihteiston ja siirtäjähän siellä olikin paskana...
CBF125: Luovutettiin keväällä 2010 uutena ja "ajokuntoisena" meille. Viat: etujarrussa niin paljon ilmaa, että kahva pohjassa pystyi työntämään pyörää eteenpäin. Yläkolmion kiinnitysmutteri irti. Etupyörän akselin kiinnitysmutteri tippui kesken ajon, kun ei ollut kiinni. Kateruuveja irtosi, kun ei ollut kiinni, luovutushetkellä rengaspaineet 1bar alle suosituksen. Takajarrua sai polkea urakalla, kun ei ollut säädetty käytännössä ollenkaan (rumpujarru). Ensimmäinen vastaus reklamaatioon: "missä ootte pyörää säilyttäny? onko joko päässy sitä ronkkimaan?"
Varadero 125: Meni 8tkm huoltoon ja renkaiden vaihtoon ennen pääsiäistä. Samana päivänä, kun vein huoltoon soittivat, että onko ollut jossain muualla huollossa, tai olemmeko me irroitelleet eturengasta, kun eturenkaan akselin holkki puuttui kokonaan. Noh ei ole ollut muualla ja me ei oltu koskettukaan koko akseliin. Pyörä jäi yli viikoksi seisontaan ja odottamaan holkkia... Tällä viikolla sain viestin, että pyörä valmis. Kun olin hakemassa sitä, niin huoltomies sanoi ohimennen: joo tänne se holkki johki tippui ja ei sit löytynykään enää. Ajoin pyörän duunipaikalle. Siellä tarkemmin katseltuani huomasin, että eturenkaan kiinnitysmutteri irti, ketjun kiristyksen säätömuttereiden lukitusmutterit irti yms...
TODELLA PASKA maku kyseisen yrityksen huollosta. Ensimmäiset vastaukset palautteisiin on tähän asti ollut aina ensin meitä syyttäviä. En itse uskalla sieltä huollosta hakea pyörää enää ajamalla, vaan jatkossa haen kärryllä ja ajan samantien huoltohallille itse tarkastamaan sen ekana että onko ajokuntoinen sen räjäytyspajan jäljiltä enää...
Ja se positiivinen osio: saa leiman huoltokorttiin. Muuta en just nyt keksi...
kaikinpuolin saanu hyvää palvelua mutta eniten vituttaa ne asiakkaat jotka tuo pikahuollon piikkiin niin aamulla että olis määräaikaishuolto...voi jumalauta pitäis napauttaa tonttiin ne heti kun on motoristeja jotka tarvii sen ns nopeen avun siihen mopottimeen et pääsee jatkaa matkaa mutta sitten siellä on näitä juustopäitä jonossa että pitäis määräaikaishuolto tehdä![]()
![]()
drive fast, race hard or die yound...it´s your choice
Meinaan ja niin meinasi myös BW kun palautteeseen vastasivat. Veloittavat pk:t vain erikoistapauksissa (=jos talviaikaan toimitus halutaan seuraavaksi päiväksi). Monestiko olet maksanut erikseen postikulut kun olet noutanut tavarat tiskiltä? Tuo oli ainoa kerta kun moisesta olen kuullut.(PLaaf @ Huhti. 28 2011,20:39) kirjoitti
Niin, no pienissä määräaikaishuolloissa asiakkaita nimenomaan ohjataan pikahuoltoon. Joskus kyselin aikaa Bladen 12tkm huoltoon ja (BW Espoo) kehottivat tuomaan aamulla pikahuoltoon.(TGS^ @ Huhti. 29 2011,02:42) kirjoitti
BW Vantaan (pika)huollossa pari kertaa vaihdettu renkaat, toisella kerralla oli unohtunut tuo etuakselin holkki välistä. Seuraavana päivänä soittelivat että onkohan sun pyörästä tämmönen ylimääräinen holkki.
Aika paljon tuolla asioinut kun liike työmatkan varrella ja nykyisen pyöränkin sieltä löytänyt. Kaikkiaan kokemuksia erittäin hyvästä melko huonoonkin. Vähän arpomista tuo on, joten nykyään pyrkii asioimaan muualla.
Monestikkin, kun duelista on kyse.. Tavaraa ei yleensä ole jälleenmyyjillä, kun postitus toimii tuolta niin hienosti niin silloin kyllä tavaran tilaaja ne postimaksutkin maksaa! Menee vähän 10e osilla pikkuiseksi tuo kate jos pitäisi siitä maksaa 14e posteja + 1e vakuutuskin(Brocol @ Huhti. 29 2011,09:31) kirjoitti
(Tuo on siis duelin oikea postimaksu)
Ostin ton nykysen pyöräni Bw-Vantaasta ja mun mielestä palvelu oli tosi hyvää ja asiallista. Meen toistekkin kaupoille![]()
Kiitokset BW'n porukoille perjantain avun annosta, jeesasivat melko auliisti sähkövian paikallistamisessa. Huollossa oli sen verran kiirrettä, etteivät joutaneet tutkimaan syvällisemmin. Pääsin itse tekemään ns. "työt" mutta akun kunnon (lue: epäkunnon) kaverit mittasivat siinä röökitauolla käydessään
Uusi patteri VFR'ään ja matka jatkuu![]()
<p>VFR 750F</p>