Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 45:een 45:sta
    yhessä koeajo pyörässä oli Laserin Prodor ja oli todella matalat äänet, myöskin järkevän ääninen muutenkin.
    <p>I/ö- got the Feeling</p>
    Itsellä Laserin hiilikuitu slipari kiinni, ja ääniin todella tyytyväinen. Matalat äänet, asiallisesti ajaessa kohtuu äänet, tykittäessä tod mahtavat äänet. Kevyt, ei kuumene.

Niin, käsitykseni mukaan hiilareissa matalat äänet, titaanisissa kimeät, teräksisissä "vakio" äänet.

*** Triumph Speed Triple ***
    * Ex. Honda CBR 600 *
    En tiedä millä pyörällä ajelet mutta mulla oli -03 R6:ssa Mivv merkkinen iso-ovaali mallinen slipari. Hintaa oli ~300€ ja äänet oli hyvät. Matalat eikä liian kovat.

Nyt on 600rr:ssä joku käytettynä ostettu HP merkkinen josta tuntuu että villat on palaneet pois. Tietää kyllä missä meikäläinen menee jos sattuu vähän vääntämään kaasua. Äänet on suoraan sanottuna kauheat.
    Lainaa (lemonade @ Touko. 10 2006,12:05) kirjoitti
    Niin, käsitykseni mukaan hiilareissa matalat äänet, titaanisissa kimeät, teräksisissä "vakio" äänet.
    Mulla on Cebarissa G&G: titaaninen slipari, eikä sen ääniä voi kyllä kimeäksi kutsua. Matalilla kierroksilla <-5000rpm putkesta lähtee matala ja kumea murina. Yläkierroksilla sitten kunnon karjunta, joka ei muistuta onneksi vanhan (vaimenninvillattoman) Laserin terässliparin ääntä
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
    Kuten joku aiemmin kirjoittaneista jo totesikin, äänien laatu ei riipu pelkästään sliparista/putkesta vaan myös moposta.

Itselläni Yamaha XJR:ssä kiinni Laserin "budjetti"vaimentajat eli ProStock racekannut. Rosteripöntöt, joissa ainakin omia korviani hivelevän matalat murinat pienillä kierroksilla. Sitten suuremmilla kierroksilla karjuu oikein kunnolla ja moottorijaruissa paukkaa nätisti.

Ja kyllä, ostin vain äänien vuoksi nuo edellämainitut röntöt. Bensankulutus tosin tipahti samalla noin 1L/100km eli maksanevat itsensä takaisin parin kauden aikana
    Its all fun and games until someone gets pregnant...
    Mulla on XJR:ssä kiinni supertrapit....
    Mun mielestä loistava saundi.

Only a motorcyclist knows why a dog rides with his head out the window!

Happiness is like peeing your pants - everyone can see it but only you can feel it's true warmth.
    Osaako joku kertoa onko isoa eroa yoshimura rs-3 race ja zyclone -versioiden äänissä?

ittellä on race versio ja hienot on äänet, mutta hieman liian kovat mun makuun. muuttuiskohan äänet merkittävästi jos vaihtaa zyclone sisähuilun tuohon pönttöön..
    Lainaa (suiza 1200 @ Touko. 08 2006,23:58) kirjoitti
    Lainaa (mekanik @ Touko. 08 2006,23:28) kirjoitti
    Jos todellista laatua haluaa, niin sitten kannattaa tsekata Aratan tarjonta *
    Saako muka aratan saa 500-600€ butjetilla?
    Asiasta toiseen mut oliks tämä banditti tässä viikolla joensuussa konejönneillä?
    WileyCo madalsi ZXR:n ääniä snadisti, mutta edelleen on mölyä helvetisti. Ja 9R:n pänttö siis -92 750 ZXR:ssä. Mut joo, pöntön ovh 450 ja talvella lähti hintaan 220. Halapaaa.
    MC Mankkaan Peruuttajat
    Hehee... Voi helvetti, että on viisasta pistää 800€ äänenvaimentimeen! 2" simons ajaa saman asian ja sen 760€ voi vaikka pistää alustaan, ryypätä, tai vaikka tuhlata...
    ooo
    Täällä näköjään kaikki kehuu omaa merkkiään niin pitää sitten itelläki Eli Akran hiilikuituvaimennin kannattaa myös pistää harkintaan, ON matalat ja mureat saundit...ei tosin taida olla paljon yoshia harvinaisempi.
    Kawasaki ZX7R -01

* * * * "everyone loves you when you are dead..."
    Lainaa (petrif_74 @ Touko. 12 2006,20:06) kirjoitti
    Jos todellista laatua haluaa, niin sitten kannattaa tsekata Aratan tarjonta
    Asiasta toiseen mut oliks tämä banditti tässä viikolla joensuussa konejönneillä?
    Ei ole minun bandu joenkaupungissa ollut, mutta olisiko se ollut Creativen bandu, jos se oli tummansininen väriltään sekä yoshimuran putkisto trs rosteri vaimentimella, alakatteella yms. Minulla kun se bandu on mustan värinen...
    Ahdettu 1216
    Lainaa (suiza 1200 @ Touko. 12 2006,23:27) kirjoitti
    Lainaa (petrif_74 @ Touko. 12 2006,20:06) kirjoitti
    Jos todellista laatua haluaa, niin sitten kannattaa tsekata Aratan tarjonta *
    Ei ole minun bandu joenkaupungissa ollut, mutta olisiko se ollut Creativen bandu, jos se oli tummansininen väriltään sekä yoshimuran putkisto trs rosteri vaimentimella, alakatteella yms. Minulla kun se bandu on mustan värinen...
    Joo oli yoshimurat ja alakatteet ja kaikki hilppeet.. sininen se tais olla.
    Eiks se mee vähä silleen että se missä on soundit hyvät ni niitä on monella, eli jos harvinaista haet missä tosi hyvät äänet ni menee ettimiseksi.. Niin ja kun kaikilla näkyy olevan perhana hyvät äänet oli slipari mikä tahansa niin ei kai tuossa niin hirveästi enää miettimistä ole minkä ostaa.. Mutta koitahan löytää sopiva
    zx-6r -02
  15.  
    en kyllä huomannu ite mittää merkittävää eroa yoshimuran laserin ja micronin välillä ku kuuntelin netistä löytämälläni ohjelmalla näitä tunnetuimpia merkkejä. p.s millaisia teho-eroja on sliparin ja kokoputkiston välillä? esim suutinsarjan sekä powercommanderin kans yhistettynä.

ainaki hinta eroa tuntuu olevan jopa toistatuhatta euroa varsinki yoshimuran kohalla.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12