Nyt olis tarvetta ostaa yamaha yzf pyörään uusi slipari. Missä merkissä olis matalimmat murinat ? Ajattelin investoida siihen 500-600euroa.
Tai jos tohon hintaan saa jonkun hyvän putken niin valaiskaa minua. YOSHIMURA:a en ehkä haluaisi koska sellainen on niin yleinen.
Micron UltralightSaa valita mieleisen koon...
![]()
Pain is just weakness leaving the body
Kiitos vinkeistä. Lisää vaan mielipiteitä. Kannattaako satsata hiilikuituun ? Mikä hiilikuidusta tekee muita paremman ?
Äänistä ei tietoa, mutta ainakin erikoinen ja pyörässä kiinni
Ahdettu 1216
Ainakaan vaimetimen pinta ei lämpene niin kuumaksi ja hiilikuitu arrowiin kärsiin laittaa ajon jälkeen vielä käden kiinni.(tembe @ Touko. 08 2006,19:35) kirjoitti
Ahdettu 1216
LeoVince. Rykkösessä on ainakai niin vietävä matalat!!
Jarrut on vauhdin surma!
Kyllä siinä muavia pitää olla!
Yamaha YZF-R1 -09
Se leovince on yhtä "harviainen", kuin se yoshimura.
Ahdettu 1216
Onko kaikis slipareis sellanen ominaisuus kun jarruttaa moottorijarrutuksella niin alkaa humiseen oikeen matalalta ? Kaveilla oli joku 800euron slipari ja siinä oli kyllä mahtavat äänet moottorijarrutuksella.
Se moottorijarrutuksen äänenlaatu riippuu myös hieman pyörästä ja putkesta, mutta kyllä kaikista virtaavista vaimetimista se "humina" irtoa. Yksi merkki lisää Devil
Ahdettu 1216
Todella älykästä maksaa 800e sliparista? Tosin jos rahaa on niin eikun vaan.. mutta noin yleisesti ottaen...(tembe @ Touko. 08 2006,19:50) kirjoitti
Mutta kukahan kirjoitti alla olevat sanat?(nano @ Touko. 08 2006,20:44) kirjoitti
Omaan gixeriin tulossa sisäänajon jälkeen:
Yoshimura japan 4-2-1 lyhyt/hiilaripöntöllä
PC3usb
Fren Tubo teräspunosletkut
denso iridium tulpat
lucas kilpiteline
Konkluusiona kaikelle tälle keskustelulle: OSAA KIINNI VAAN NIIN PALJON KUIN KUKKARONNYÖRIT KESTÄÄ !!
Ahdettu 1216
Ixilin sliparissa on ainakin semmoset sopivan matalat soundit,"pehmeä murina",mutta korkealla myös kiekuu.
Ixili näyttää kyllä hyvältä. Olisko mp3 tiedostona ääninäyte ?Onko kellään kokemusta Vance&Hines putkesta ?
Joitakin ääninäytteitä löytyy tuolta
Ahdettu 1216
Jos et sattunut huomaamaan niin tuo on kokoputkisto. Tuo lausahdus lainattuna irrallisena muusta keskustelusta näyttää sangen huvittavalta. Mielestäni tuon sliparin tuoma hyöty on mitätön verrattuna kulutettavaan rahamäärään. Itse en käyttäisi 800e pelkkään slipariin, käyttäisitkö sinä? Mieluuummin muutama satanen lisää ja kokoputkisto peliin jolla saavutetaan kokonaisvaltainen parannus ääniin(siitähän tässä oli alunperin kyse?) sekä myöskin miellyttävä muutos pyörän tehoon sekä vääntöön unohtamatta hauskuuskertoimen kasvua! Olen edelleen sitä mieltä, että jos rahaa on niin eikun vaan tukemaan kansantaloutta!(suiza 1200 @ Touko. 08 2006,20:49) kirjoitti
![]()
En nyt itsekkään laittaisi slipariin 800€, mutta taitaa juuri nuo yoshimuran Japan sliparit maksaa kotimaassa sitä luokkaa ja putkistot taitaa maksaa vielä miltei toisen mokoman lisää. Ääntähän saa pelkällä sliparilla, mutta jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee ja niin sen pitääkin olla. Eli ei kun palikkaa paikalleen niin paljon kun perse kestää.(nano @ Touko. 08 2006,21:53) kirjoitti
Ahdettu 1216
Kohtalaisen harvinainen merkki
http://www.moriwaki.co.jp/
<p>Suzuki DR 650 SE 1998 Suzuki RM 250 2008 Suzuki PV 80cc Pappa-Tunturi 1974 Solifer SM 1980</p>
Itsekkin olen samaa mieltä ja minäkin tilasin tuossa talvella bandiittiin (-05) sellaisen hiilikuitu arrowin, mutta selvisi että siihen sopivaan väliputkea ei arrow ainakaan vielä valmistanut. Joten tuli sitten tilattua yoshimuran trs rst kuorilla, mutta sekin näyttää pirun hyvältä ja eiköhän ne äänet ole siinäkin kohdallaan.(tembe @ Touko. 08 2006,22:15) kirjoitti
Ahdettu 1216
Myös kohtalaisen arvokas merkki, koska pelkkä slipari maksaa sen 810€.(jiiässä @ Touko. 08 2006,22:40) kirjoitti
Ahdettu 1216
Mulla on cbr 900 firebladessa IXIL:in hiilikuitu putki (ovaali) ja on muuten matalat murina! todella moni on tullu kehumaan putken soundeja ja kyselemään merkkiä(tembe @ Touko. 08 2006,21:14) kirjoitti
moottorijarrutuksissa piisaa myös huminaa
niin ja putkella oli hintaa 260€.
Myös leovince:n putkissa on bassoa![]()
Yamaha FZS 600 -02
"Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
Lazer:in hiilari racekannusta lähtee mukavat murinat.
VTR 1000F -04
Jos todellista laatua haluaa, niin sitten kannattaa tsekata Aratan tarjonta![]()
Pain is just weakness leaving the body
Saako muka aratan saa 500-600€ butjetilla?(mekanik @ Touko. 08 2006,23:28) kirjoitti
Ahdettu 1216
Äh, liian kliininen soundi mun makuun aikakin tuon näytteen perusteella. Selvästi eniten miellytti micron. Matalaa papatusta alakierroksilla ja sopivan raaka soundi ylempänä.(tembe @ Touko. 08 2006,22:15) kirjoitti
edit:
Sen verran otan takas, että kuullosti sittenkin aika hyvältä arrow tuossa toisessa klipissa.
Myin muinoin noita Tiforcen putkia. R1:een putket ostaneet pitivät yleensä äänistä sen laajan skaalan takia.
- Rajatonta Voimaa! -
Hurric on halpa ja äänekäs![]()
ixil competition on helmi varsinkin aluna! kyllä!(pc25 @ Touko. 08 2006,20:51) kirjoitti
Näillä mennää!
Allekirjoitan täysin tuon väittämän,itsellä on Ixilin ovaali hiilikuitukannu omassa mopossa kiinni,50mm huilulla ja äänet on enemmän kuin kohdillaan..(pc25 @ Touko. 08 2006,20:51) kirjoitti
![]()
"Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37
"Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."