Pyöräni Suzuki gsx1400 -04 aj.5tkm kaasukahvaan on tullut tärinää joka haittaa pitempien matkojen ajoja. Mistähän tärinä johtuu? Onko muilla ollut vastaavia ongelmia.
Taitaa olla perusominaisuus, koska on noita kuutioita jonkin verran niin motti vähän tärryyttää![]()
Ei enää mopoa allaGsx1400 lähti uuteen kotiin...
Isommat punnukset vaan tangon päihin niin voi hellittää pikkasen tärinät.
Kukkakepeille
Pakkotoisto.com
Ei tuollainen tärinä normaalia ole.(v-pekka @ Touko. 06 2006,22:41) kirjoitti
Onko eturengas tasapainossa?
Painot on rengaissa kyllä paikoillaan, mutta alkuperäinen Bridgestone on kulunut edessä vähän aallolle.Taidan vaihtaa molemmat renkaat(Metzeler ja tasapainottaa) kun tuo takarengas alkaa olla kohta vaihtokunnossa.
Ihmeen nopeasti olet saanut sitten renkaan kulumaan vai olenko itse vain pappatyylin kuski nyt 9500 takana ja vast renkaat vaihtoon eikä mulla vakitangolla täristänyt nyt kun on alumiini stonga pikkupainoin ni täräjää josta johtuen puutuu käsi varmaan takaisin vakioon ja toi uusi stonga molkkiin*
![]()
Suzuki pv50 -90
Suzuki Gs 125 -88
Suzuki TsR 125 -91
Honda Vff 750 -85
Suzuki Vs 700 -86
Suzuki Gsx 1400 -05
Honda Cb 1300 -06
Ei täällä ainakaan täristä yhtään. Just viikonloppuna tuli 1000km, no problems. Katopa nyt renkaiden tasapainoitus. Ja miten ihmeessä olet saanut kulutettua eturenkaan noilla kilometreillä. Mulla on aina vaan alkuperäinen edessä ja mittariin pyörähti just 10000. Vieläkin eturengas on ihan hyvä. Taakse vaihdoin 8500km kohdalla.
Mulla 03 ssa ainoa asia joka täristää on talvijäykkä kuski, et kyl noi edelläannetut kommentit renkaiden painotuksien tarkastamisesta ovat erittäin paikallaan ettei vaan tule ohoeiku jossain mutkassa...![]()
-These are my principles,
if you don´t like them I have others-
G.Marx
-Älä spekuloi-AJA!-
Koneinsinööri A
-Canis culum in tua naso-
17th century proverb
Nyt rupes mullakin täriseen kun on kumit molemmista päistä loppu 11000ajetutmutta oli samaa ongelmaa viime kesänä n 5000km kohdalla kun etunakki oli kulunu hampaalle mutta pitempi reissu kuormalla tasotti.