Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    se vähän riippuu mitä on vaihdettavien listalla ja paljonko paikallisilla korjuu puljuilla on tuntiveloitus
    jos on vähänkään taitoa tehdä itse niin halvemmaksi tulee ja ei ole mikään vaikea rasti
    Eiköhän se maksa sen minkä osatkin. Jokainen moottoripyöräiljä osaa tehdä kytkinremontin itse. Jos ei osaa on tunnustettava olevansa uusmotoristi ja hävettävä olemassaoloaan.
    Amiskaan ei voisi lähettää noin avuttomia kommentteja.
    Ja aihahan voi pyytää kaverilta apua. Mutta sehän on oikeestikkin simppeli homma, kytkinkoppa irti ja siinähän ne levyt jo onkin, eikun vaihtoon ja koppa takas.. Näin on pärjätty omalla kohdalla, ei kokemusta kyseisestä ajopelistä.
    minkä hintanen tuo kytkinlevy setti suunnillen on?

edit: 600 cbr vm-92 pyörään

Lainaa (tpower82 @ Touko. 04 2006,22:25) kirjoitti
    paljonko suurinpiirtein maksaa kytkinremontti?
    Ja sä oot olevinaan joku VIP-jäsen?
    Kytkinlevyt -92 cebariin maksaa noin 65 euroa ja eipä siinä rempassa juuri muita kuluja oo... Jos ei tietysti tarvitse vaihtaa välilevyjä, jota suuresti epäilen(edellyttäen ettei ole käyttänyt Castrolin sutimisenestoöljyä).
    Jos Tädillä on pallit, niin se on setä...
    paljoko ne välilevyt kustantaa, suunnillleen?
  8.  
    Lainaa (VIPER @ Touko. 06 2006,22:43) kirjoitti
    Jos ei tietysti tarvitse vaihtaa välilevyjä, jota suuresti epäilen(edellyttäen ettei ole käyttänyt Castrolin sutimisenestoöljyä).
    Castrolin gps on toiminu mun joka fillarissa moitteetta, tällä hetkella 03 cbr:ssä.
    Eiköhän se oon se kytkimen turha luistatus joka välilevyt syö...
    Don´t tread on me!