Tähtäimessä siis XX fillari, mutta teknarin testissä ne haukku ton alustan ihan Peeks... pitääkö paikkansa vai onko kommentti joltain rata ristolta, joka ei erota kyykkää matka fillarista.
Omia kokemuksia?
Olihan se aika yllätys, ettei edes jousen esikiristystä ole...
Vai ostanko VFR:n?
osta VFR,muuta en sano![]()
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
en kyllä vois moittia sen alustaa normaali käytössä
ei aina voi voittaa ei edes joka kerta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Normaalissa käytössä aivan riittävä.
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Takajousessa kyllä on esijännitys. Vaimennuksia ei pysty säätämään. Taakse Öhlinsin iskari (n. 1000 euroa), kaikilla säädöillä ja hydraulisella esijännityksellä sekä eteen Öhlinsin jouset (n. 100 euroa), niin jopas kelpaa. Menettelee kyllä ihan vakionakin, mutta parannettua saa, jos haluaa.(asentaja @ Touko. 06 2006,17:20) kirjoitti
Vähän reilut 25 tkm olen ajanut tuplalla eikä ole pahaa sanottavaa alustasta.Toimii myös 2 päällä reissukamppeiden kanssa.
Driving Saab turbo may cause serious addiction!
Yksi TM:n subjektiivinen testi ei kerro mielestäni tuotteesta vielä yhtään mitään. Koeaja itse, ja koe, miltä XX tuntuu juuri omasta mielestäsi. Voipi olla että ne TM:n pisteytysten painotukset menee uusiksi. Ja kyllä niitä takaiskarin vaimennuksiakin voi säätää, ei se säätöruuvi siellä mikään tyhjennystulppa ole.(asentaja @ Touko. 06 2006,17:20) kirjoitti
![]()
Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
Yksi lehti haukkuu,toinen kehuu Hondan osaavan rakentaa toimivan alustan ilman "turhia" hilavitkuttimia.
Mutta uskoisin sinunkin pärjäävän 2X:llä aivan hyvin,niinkuin lukuisat muutkin Bläkkäriin päätyneet.
Mielestäni hieno pyörä.
Toinen kesä bläkkärin kanssa aluillaan , ja vielä tyytyväinen hankintaan.
Tää kysymys on siinä sarjassa johon ei ole oikeaa vastausta. Kuka mistäkin tykkää. Jollekin säätäminen voi olla pyörän paras puoli.
Mulla on uudella bläkkärillä peräti 1500km takana. Hieno peli, tykkään suuresti, hyvä ostos. Ja jos olisin ostanut VFR:n, sanoisin varmaan samoin. Vfr on mielestäni erittäin hyvän näköinen pyörä. Päädyin silti bläkkäriin.
Hyvin on onnistunut mulla. Ennen oli Fasu, josta pidin suuresti. Fasun säädot on kyllä hyvät. Nyt on bläkkäri, joka on musta paljon parempi, enää ei nakufillaria koskaan. Toivottavasti taas seuraava on mopo on parempi kuin bläkkäri. Eli kauppaan vaan, testaamaan ja mopo alle, muiden mielipiteistä ja testeistä viis. Oma perstuntuma ratkaisee.
Itsellä pari tuhatta kilometriä takana ja kaikinpuolin suht tyytyväinen. Omasta mielestä kuitenkin etupää on hieman pintakova ja sille pitäis saada tehtyä jotain. Takapää toimii ihan ok. Tämä siis mun mielipide...
Mulla ollu xx kakskesää,alusta toiminu hyvin.Välillä ollu sihteeri ja kolmen laukun setti päällä eikä ole voinu moittia alustaa.
Keulaputket ei ole edes jäykimmällä ja kovissakaan jarrutuksissa ei pohjaa.Isommissa heitoissaki toimii kokonaisuus hyvin,ehotttomasti hyvä matkapeli vaikka olis kuormaaki.
Hälge allekirjoittanee saman, jotta ehdoton lisävaruste Bläkkäriin on 50mm korotetut cliparit. Sillä saadaan Bläkkäriinkin VFR:n ajoasento. Tämän jälkeen bläkkäristä puuttuukin enää VFR:n parempi ulkonäkö ja V4:n hienompi ääni.
Toisin sanoen, VFR:stä puuttuu vain Blackbirdin hieno moottori. Sellaisen kun saisi hieman "vajaatehoiseen" VFR:ään, niin ei olisi paremmasta väliä. Tavan pulliaiselle kyllä riittää vifferin tehotkin.
- "VFR kehrää ja paukkuu" -
Off topicia, mutta kuka tietäs mistä noita clipareita sais edullisesti? Itsellä haussa kanssa, VFR:n orggikset vaan on hiukan hintavat.
Meillä oli yhden kauden ja reilun kymppitonnin XX eikä se alusta kovin häävi ollut. Taisaisella tiellä kulkee ihan kivasti, mutta Suomessa tuollaisia ei miesmuistiin ole kyllä nähty
epätasaisella asvaltilla perä ei mielestäni toiminut tarpeeksi nopeasti ja aiheutti tunteen, että ensimmäisessä töyssyssä kun jousi supistui se oli seuraavassa kuopassa samassa tilassa edelleen. Tuon takia pyörä sitten vaihtuikin sellaiseen, missä on sähköisesti säädettävä alusta...
- Rajatonta Voimaa! -
Se bemarin sähköisesti valittava alusta jossa on se sport, normal, comf asennot, niin se kuluu kyllä autoihin ja homosohviin. Pyörien alustaa voi säätää myös ilman sähkösäätöä ja silloin ne säätöjen vaihtoehdot ovat vielä paremmat. Kannattaa vaan etsiä ne alustan säädöt kerralla kohdalleen, niin on huomattavasti mukavampi ajella.
Ahdettu 1216
Ostin VFR:n
XX kone oli mahtava, mutta kaikessa muussa olikin sitten sanottavaa....
Maku asia, sanoi koira, kun muniaan nuoli![]()
Totta kai jos on hyvät säätömahdollisuudet, niin niitä kannattaa käyttää, toimii ne sormilla, ruuvarilla, sähköllä tms. Sanoinkin vain että XX:ää ei meidän käytössä saanut orkkiksena muokattua sellaiseksi jousituksen osalta kuin olisin halunnut. Seuraavassa pyörässäni tuskin on sähköllä säätyvää alustaa, mutta siinä onkin sitten vähän enemmän säädettävää kuin XX:n perässä.(suiza 1200 @ Touko. 09 2006,10:01) kirjoitti
- Rajatonta Voimaa! -