Minulla on vähän alle 10tkm ajettu RR ja huomasin että se pitää pientä naputtavaa ääntä kun ajaa, 600rr.netistä lueskeltuani sielläkin oli tavattu samaa ongelmaa kyseessä siis lie jokin ominaisuus kuin vika?
Kertokaa kommentteja jos teillä on ollut samanlaista
Omalla ajettu vielä puolet vähemmän ja kyllä olen muutaman kerran kuullut pientä "naputusta".Ei siellä mitään vikaa kyllä ole satasen varmasti.Kone käy muuten niin kissamaisesti,että pienikin mekaaninen ääni ottaa heti korvaan.
Ei muuta kuin kovaa kättä vaan.Kyllä se kestää,sehän on Honda..![]()
mun vastaavalla tärähti 10 700 mittariin, eikä häiritseviä ääniä ole kuulunut / tai sitten en ole kuullut / tai sitten en ole antanut niitten häiritä![]()
Suzuki Gsx-r 750 -08
Honda Cbr 600 RR -04
Honda Cbr 600 F - 94
se ääni kuuluu pelkästää jossakiin 2000-6000rpm:n välillä
sen jälkeen sitä ei kuulu tai peittyy pyörän muihin ääniin
Olet oikeassa että aika monessa tuota on ilmenny, se ei ole mikään vika ellei se ole ihan selkeää rallatusta.
Tarkottanet sellasta koputtavaa mekaanista ääntä, jos sellanen niin ei mitään ihmeellistä, RR pannujen pitää vähän äänähdelläkkin![]()
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
sama vika, ei ole ollut suurempia ääniä pl. "normiäänet", niin ja kilsoja kertynyt noin 6500km...
oli..CBR 600 RR...
oli..KTM 620SC...
oli..RM-Z 250...
M1800
Correctomundo..(terä1krr @ Touko. 06 2006,12:16) kirjoitti
![]()