Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 42:sta
    Hmm, pyörän vaihtoo mietiskelen ja kyselisin löytyykö kokemuksii tosta uudesta suitsasta ja miltä se tuntuu verrattuna muiden merkkien vastaavaan ?
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
    Pyörän koeajaneena, totean että kyseessä on oikea kivahauska pyörä! Todella vaivaton ajettava, vaikka pyörässä ei ole katetta niin lamppu halkoo ilmaa tyydyttävästi. Ja liikahtaakin 600cc pyöräksi hyvin, mutkiin taittuu jouhevasti.
    Huomenna meen ajamaan ko. laitetta, kylmätyypiltään vaikutti melko näppärältä. 1200 banditin kävin jo. Matalakierrostykki oli se.
    <p>oli miten oli, mutta näin on</p>
    Kävin tänään itse ajamassa tuon pyörän, jumaliste se holahti kuin kuuma veitsi voihin, olin heti kuin kotonani asennon suhteen.
    Ajaessa kiinnitti huomioo tosiaan se vaikka pyörä on naku, niin eipä tuo viima tuntunu missään, visiiri auki reilu 80 nopeudessa, muutenkin kypärämelu oli pienenpi kuin Fasussani.
    Kaasu ehkä hiukan on/off etenkin kun ajoi pintakaasulla ja yritti vähän siitä pudottaa.
    Mutta olipa maukas pyörä ajaa, äärettömän herkkä, totteli pelkästään ajatuksen voimalla, tän kyllä haluaisin perskeles !

Ostakaa äkkiä pois tuo mun vanha Fasu ja hetiii !
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
    Varmaan ihan kiva pyörä (näöltään ainakin) mutta kuutioita vaan on liian vähän
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
    Joo, testasin myös tänään. Siinä kyllä oli heti kuin kotonaan. Kunnolla lähtee 8000 jälkeen, ei mikään lussu ennen sitä, mutta 600-fiilis. Pirun ketterä ja jarrut o hyvät. Viima ei minusta ollu ongelma vielä 120 vauhissakaan, kierrokset oli jotain 7000 ja peileistä ei oikeen nähny kun ne tärisi. Ketterä, hauska ja tuntuu keulivan (vahinko)
    Kaikentietävässä (?) Bike-lehdessä oli vertailu GSR,Hornet ja Z750.
    Loppupisteissä GSR jäi niukasti hännille,haukuttiin pehmeetä etuhaarukkaa,välystä voimansiirrossa ja tärinää.Kehuttiin muotoilua ja mittariston vaihdenäyttöä.
    Itse en kyl ko.lehden vertailulle antais kauheesti painoarvoa,koeajolle vaan ja jos tuntuu hyvälle,niin €:t tiskiin ja baanalle
    No juu, välys siinä oli "kaasussa", tai siis moottorijarrutuksesta kaasua niin siin oli selkee klappi, minua ei häirinny. Haarukka oli ehkä pehmeähkö, minusta ok. Sen tärinän kyllä huomaa, mutta henk.koht senkin kanssa osaisin elää. Isompi kone on se, jota minä jäin kaipaamaan, lieneekö syynä se, että ajelin bandittia ensin. Pirteä värkki tuo on ja ennen kaikkea hauska. Tuo summa jos pitäisi pyörään tunkea, en ostaisi, mutta se on jokaisella henkilökohtaista. Koeajoon vaan, positiivisempi maku jäi kun banditista.
    Jaahas, ostin ton Biken sen testin takia ja silmiin pisti monttu väännössä reilu 5 ja 8 tonnin välissä, sen kyllä huomas ajossa kanssa, elikkäs oli aika puhditon noilla kierroksilla.

Mutta eikö täällä kukaan omista kyseistä pärrää, kommenteja vain koeajaneilta ?

Omistajat haloo !!!! Kiinnostais kyllä teidänkin mielipiteet, etenkin jos olisi verrokkina joku muu vastaava vehe.
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
    Paikalla!

Mun on vähän paha kommentoida kun en oo millään vastaavalla ajanut. Ostin siis GSR:n ihan sokkona ilman koeajoa, mutta en ole joutunut katumaan.

Nyt mittarissa 1300km ja olen varsin tyytyväinen hankintaani. Tosin huomisesta lähtien mua häiritsee se väännön "monttu" vaikken sitä huomaisikaan

Etujousitusta moni on "kehunut" löysäksi ja niin se onkin, toiset tykkää, toiset ei. Säädöllä saattaa parantua.

Tänään tuli ekaa kertaa toinen gsr:ä vastaan joten ei niitä vielä kovin montaa liikenteessää ole. Tai sitten ei vaan ole osunut kohdalle
    GSR 600 -06 ---> GSX-R 1000 -05
    Niin hyvät vääntö kuopat sun muut, notta parista paikasta tarjoukset vetämässä välirahan suhteen.
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
    Terve!

Olen nyt ajellut ko. pyörällä vajaa 1000km ja todellakin pyörä on todella hauska ajettava.
    Vertailua en osaa sanoa muihin samantyyppisiin nakuihin kun en ole muita ajanut. Edellinen pyörä oli vanha zzr-600 ja siihen verrattuna eroa on kuin yöllä ja päivällä...yllätys yllätys.
    Kaasussa on "klappia" mutta siihenkin on tottunut/oppinut käyttämään ettei se häiritse.
    Meinaan kyllä hommata pienen visiirin kun moottoritie nopeuksilla tulee niskat kipeeks kun sen verran tuuli puhaltelee.
    Hetken päästä ensihuoltoon jonka jälkeen voi alkaa hieman jo "ajamaankin".
    Suosittelen kyllä kawan z 750. Siinä saa samalla rahalla paljon enemmän pyörää! Kummastakaan ei ole kuin koeajo kokemuksia, mutta jos pitäisi valitä itse niin en miettisi hetkeäkään vaan ostaisin kawan. Tehoja kuitenkin huomattavasti enemmän ja kun vielä s mallin ostat, niin matkan tekokin on pelkkää leikkiä. Tosin s mallin satula ei kyllä sovi kaikille.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08

m 72 projekti
    Lainaa (Mik@_ @ Touko. 11 2006,13:30) kirjoitti
    Terve!

Olen nyt ajellut ko. pyörällä vajaa 1000km ja todellakin pyörä on todella hauska ajettava.
    Vertailua en osaa sanoa muihin samantyyppisiin nakuihin kun en ole muita ajanut. Edellinen pyörä oli vanha zzr-600 ja siihen verrattuna eroa on kuin yöllä ja päivällä...yllätys yllätys.
    Kaasussa on "klappia" mutta siihenkin on tottunut/oppinut käyttämään ettei se häiritse.
    Meinaan kyllä hommata pienen visiirin kun moottoritie nopeuksilla tulee niskat kipeeks kun sen verran tuuli puhaltelee.
    Hetken päästä ensihuoltoon jonka jälkeen voi alkaa hieman jo "ajamaankin".
    Ja siten se visiiri on sellainen joka tekee vielä enemmän kypärän kohdalle pyörteitä ja niskat on vieläkin kipeämmät. Naku pyörä terveisin.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08

m 72 projekti
    No niin, periaatteessa pyörä on tilattu, huomenna vien jammuni liikkeen koeajettavaksi, sitten vahvistuu kaupat.

Kun nyt tarkemmin tiirailin tota biken testii, etenkin teknisiä tietoja niin voi V...ttu mitä jöötii, takajarrulevyn halkaisija 145mm, (240) etulevyt 298 (320) paino 161 (183) suluissa suzukin sivuilta otetut tiedot, lienee lisääkin paskoo siellä. Hyvä BIKEE !!!!!!

Se miksi päädyin tähän on se, että tämä on uusi malli joka ei heti happane (toivottavasti)!

Ja mitä tohon katehommaan tulee, ajelen töihin ja takas pienen motarin pätkän ja ainakin koeajossa toi oli mukavampi kuin fasuni, tuuli tulee jotenkin tasaisemmin.
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
    Onnea uudelle pyörälle! Happanee noin viikossa oli sitten uusi tai vanha Sitten taas etsitään jotain uutta... kolmas pyörä vuoteen menossa, tosin tämä tuntuu siltä että sitä voi jo pitääkin jonkun aikaa.

m 72 projekti
    GSR 600 on sen näköinen ja oloinen laite, että meikäkin vois innostua semmosesta. Tarttis varmaan käydä koeajamassa... mistä löytyis semmonen mesta piäkaupunkiseudulla?
    Valo(pää)petrooli, pyöriin hurahtanut.
    Ainakin Tuusmotorissa on koeajopyöränä GSRrä.
    Noniin!

Luin lätkämatsin lomassa tuon Biken testin...

Saisinkohan minä töitä testaajana kyseisen lehden toimitukselta? Olen koko talven odottanut kyseistä testiä jossa on mukana GSR 600 ja pakko nyt myöntää, että olisin itse pystynyt parempaan 1400km:n kokemuksella vaikken moottoripyöräilyä ole juurikaan aiemmin harrastanut!
    ...Ihan kiva, löysä etupää ja loput tiedot löytyy kataloogista.

Odotin jotain hieman syvällisempää. Ehkä tarkempi testi on tulossa joskus myöhemmin...?

Testi oli mitä oli, Suomen peli oli hyvä ja GSR600 loistava peli . Matka jatkuu taas huomenna.
    Kävin ottamassa hemmopäivillä tyypit kikottimesta ja voin vain sanoa että ei siinä ainakaan liikaa ole vääntöä, ainakin kyseissä yksilössä ei tapahtunut mitään alle 10 000 kiekin. Kun läksi liikennevaloista ja tempas kakkosella kaasun auki kuului imu- ja pakoäänet, mutta ranteiden venymis efektiä on turha odotella kunnes sai kauhiasti kierroksia peliin . Oma mielipiteeni on että peli kiihdy alle kympän kierroksilla yhtään paremmin kuin esim. erska 5 parhailla kierroksillaan, yli kympin kyllä lähtee eli vetoalue n.4000krm. sillä punaraja on 14000krm. (En kyllä vetänyt kun 13500 kiekkiä kiihdytyksissä kun pitihän sitä vähän säästellä, kun ei ollu kun 350km. pelillä ajettu... ) Kevyt se kyllä oli ajella ja hyvin toimivat vaihteet, kierroksia 100 vauhdissa omaan makuun liikaa eli n.6000 (nopeus todellista, mittarissa muistaakseni 108). Eli mutka-ja räppäily pyöräksi ok, mutta matkalle pienin varauksin. Kaksipäällä ei hyvä, kun ei liikaa tuota vääntöä
    En tiedä miten teillä muilla, mutta minä en näe peileistä yhtään mitään Säätäminen ei auta, vaan jos taakse haluaa kurkistaa on pakko vähän siirtyä pois edestä. Peilin varret on liian lyhyet tai sitten minä olen liian iso
    Ongelma taitaa olla sama monessa muussakin pyörässä?
    jamaha 02 --> riumppi 11

Blue's brother

tämä heppu onkin jo ottanut peilit pois... Varmaan häiritsee ajamista kun ei meinaa nähdä taaksepäin
    Juu ton peilit on kyllä ihan hanurista. Ite en oo mikään isokokoisin kuski ja silti joudun väistymään jotta nään peilestä jotain. Toinen ongelma on yli 80 nopeudet kun peilit alkaa täristä todella paljon ja senkään takia niistä ei nää mitään/saa selvää.
    GSR vei sydämen tuossa joku aika sitten ja kai se on pakko hankkia kun rahat vaan saa kasaan ja kortin ajettua *

Lisää käyttökokemuksia siis lueskelisin mielelläni, jos joku haluaa runoilla. Onko joku esimerkiksi keksinyt miten noita peilien värinöitä saisi fiksailtua hieman pienemmiksi? Ei liene EE-speedin voittanutta GSR:n ostopaikkana, muualla näyttävät hinnat alkavan säännöllisesti kympillä?
    1200 km nyt GSR:n mittarissa ja sisäänajo on loppusuoralla. Ei voi olla kuin tyytyvänen mopoon toistaiseksi. Peilit värisevät ja niihin olen tottunut - eli ei haittaa ainakaan minua toistaiseksi.

Matkapyöräksihän siitä ei ole, mutta aivan loistava vekotin pääkaupunkiseudun ruuhkaliikenteeseen nimenomaan helpon käsiteltävyyden johdosta. Mukava se on myös etelä-Suomen mutkateillä.

Stongaa säätämällä (helppo) löytää moni varmasti mukavan ajoasennon/käsiteltävyyden.... yhdessä koeajopyörässä oli stongaa nostettu pystympään verrattuna omaan tehdassäätöiseen ja pyörä oli paljon "kiikkerämpi". Oliskohan temppuilu tarkoituksessa säädetty tuollaiseksi.

Kyllähän se GSR taittaa olla modernein japski naku tällä hetkellä...?
    - GSX1300R Hayabusa -
    Lainaa (-69- @ Kesä. 08 2006,10:45) kirjoitti
    1200 km nyt GSR:n mittarissa ja sisäänajo on loppusuoralla.
    Se sisäänajo on ollu ohi jo tovin noilla kilsoilla.. ..senkus vaan annat hanaa..
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
    juu... mutta kun neistyttä saa, niin siitä pitää nautia kunnolla ja oikein.

GSR:n sisäänajo-ohjelma:
    0-800km, max rpm 6500
    800-1300km, max rpm 10000
    1300km-> , max rpm 15500

Tämmöisen kuvion voi vain tehdä kerran
    - GSX1300R Hayabusa -
    No niin, vihdoinkin näyttää siltä, että ensiviikolla saan tuon pyörän alleni, on kuulema matkalla suomeen *

Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
  30.  
    Lainaa (-69- @ Kesä. 08 2006,12:08) kirjoitti
    juu... mutta kun neistyttä saa, niin siitä pitää nautia kunnolla ja oikein.
    kävi niin kuin vanhalle miehelle.... eihän sitä malttanut ihan loppun asti odottaa... 12500rpm@1274km

Huomenna otetaan sitten koko kierrosalue käyttöön...
    - GSX1300R Hayabusa -
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen