Vääntäkääpäs rautalangasta. Kuinka suitsan ruisku synkataan? Huoltomanuskaa tuossa tavasin ja mikäli oikein ymmärsin, siinä sanotaan seuraavaa:
- moottori lämpimäksi, tankkia irti, "tuloilman sensori" irti (IAP), synkkaustyökalu kiinni, moottori käyntiin, nestepintojen tason seuraamista ja säätöä. Mites tuo käytännössä? Missä kohtaa löytyy "balance adjusting screw" jolla säädetään ruiskurungot keskenään tasapainoon?![]()
Ei enää mopoa allaGsx1400 lähti uuteen kotiin...
No helpottais vähän jos kertoiset sen Suizan mallia...
Mutta noinhan se periaatteessa menee, paitsi että ne irroitetut sensorien piuhat laitetaan kiinni ennenkuin konetta pannaan käyntiin, ja siis myös b-pumpun piuhat + letku.
Tankki + mahdollisesti ilmaboxi pitää irroittaa tai ainakin nostaa ylemmäs pois tieltä että pääsee käsiksi alipainenippoihin ja balanssiruuviin (ruuveihin).
Vinkki: tankki kandee ajaa suht tyhjäksi niin on pirun paljon mukavampi nostella kuin täysi.
Nipat löytyy ruiskurungoista läheltä kumisia imukurkkuja ja säätöruuvi(t) kaasuläppäakselien läheltä. Tvineissä on yksi etummaisessa läppärungossa ja 4:s koneissa 3 kpl ruiskurunkojen välissä. 4:s koneissa sen pytsin jota k-vaijeri vetää suoraan, mukaan säädetään muut.
Homma on melkoista "nysväämistä" muttei kyllä mitään hitec:iä ja niitä ruuveja ei tartte kieroskaupalla ruuvailla vaan melkoisen pienet korjaukset yleensä riittää.
Hessu; Suzuki DL1000 + Sherco SE250 Factory + Husqvarna TE250