Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 42:een 42:sta
  1. #31
    Perskule kun en malttanut pysähtyä eilen Kaivarissa, mutta ihan kuin olisin nähnyt "tuunatun" GSR:n.

    Laittakaa kuvia ja linkkejä mikäli projekteja löytyy....

    Sälää ainakin tuntuu saarivaltakunnasta löytyvän http://www.gsr600.co.uk/
    - GSX1300R Hayabusa -
  2. #32
    Appråpåå, kukas tietäisi missä liikkeessä Tampereen suunnalla olisi GSR 600 esittelyssä ihan livenä? Ei tarvitsisi olla edes koeajopyöränä, kunhan nyt edes kerran näkisi tuollaisen omin silmin ennen ostopäätöstä...

    Heinolla ei ainakaan tällä hetkellä ole, ovat jo pari viikkoa lupailleet että "kohta varmaan ehkä tulee näytille", mutta eipä ole kuulunut.

    Vai pitääkö tässä mennä sopivaan kohtaan tienvarteen passiin odottelemaan, josko sellainen joskus ajelisi ohitse?
  3. #33
    Lainaa (-69- @ Kesä. 08 2006,12:08) kirjoitti
    juu... mutta kun neistyttä saa, niin siitä pitää nautia kunnolla ja oikein.

    GSR:n sisäänajo-ohjelma:
    0-800km, max rpm 6500
    800-1300km, max rpm 10000
    1300km-> , max rpm 15500

    Tämmöisen kuvion voi vain tehdä kerran
    No nyt sen sain, itähelsingistä keskustaan ajoin, 15 kilsaa mittarissa, häh hää. (meinasi pari yllärii tulla oitis kun nuo jarrut ei pelitä vielä)

    Mulla kyllä jököttää tossa manuaalissa toi sisäänajo näin:

    0-800km, max rpm 7000
    800-1600km, max rpm 10500
    1600km-> , max rpm 14000

    Mistähän ero johtunee ?



    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
  4. #34
    Lainaa (kane80 @ Kesä. 19 2006,13:59) kirjoitti
    (meinasi pari yllärii tulla oitis kun nuo jarrut ei pelitä vielä)
    huh? pelottavaa...
    -Kankeus on voimaa-
    Once you've seen one woman naked, you... wanna see the rest of 'em naked. -Ron White
  5. #35
    Lienee ottaa muutaman kymmenen kilsaa että jarrut lutviutuu.
    Oli kyllä mukava ajella stadissa pitkin röykkyjä kun ei kuulunut ensimmäistäkään kilahdusta/kolahdusta/narahdusta/inahdusta mistään, mitä taas vanha fasuni harrasti urakalla, etenkin keulan suhteen !
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
  6. #36
    Lainaa (kane80 @ Kesä. 19 2006,13:59) kirjoitti
    Mulla kyllä jököttää tossa manuaalissa toi sisäänajo näin:

    0-800km, max rpm 7000
    800-1600km, max rpm 10500
    1600km-> , max rpm 14000

    Mistähän ero johtunee ?
    No...olen saattanut olla hiemän liian innoissani muistellessani noita lukemia Täytyypä vielä tarkistaa kun pääsen himaan..
    - GSX1300R Hayabusa -
  7. #37
    Lainaa (kane80 @ Kesä. 19 2006,14:46) kirjoitti
    Lienee ottaa muutaman kymmenen kilsaa että jarrut lutviutuu.
    Juu rauhallisesti vaan toi sisäänajo. Kyllä ne jarrut sieltä heräävät. Itse ihmettelin tuota takajarrun "huonoutta" uutena, mutta nyt se jo pelittää niin kuin pitääkin.

    ... 2000 mittarissa...
    - GSX1300R Hayabusa -
  8. #38
    Lainaa (-69- @ Kesä. 19 2006,15:34) kirjoitti
    Lainaa (kane80 @ Kesä. 19 2006,13:59) kirjoitti
    Mulla kyllä jököttää tossa manuaalissa toi sisäänajo näin:

    0-800km, max rpm 7000
    800-1600km, max rpm 10500
    1600km-> , max rpm 14000

    Mistähän ero johtunee ?
    No...olen saattanut olla hiemän liian innoissani muistellessani noita lukemia Täytyypä vielä tarkistaa kun pääsen himaan..
    Oikeessa olit tuon sisäänajo-ohjelman suhteen...

    Sorry sähellystäni
    - GSX1300R Hayabusa -
  9. #39
    Vaikka pyörä on sisään ajossa niin vaihtelevia kierroksia ja koko kaasualueen käyttöä.
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  10. #40
    Lainaa (Mik@_ @ Touko. 16 2006,10:54) kirjoitti
    Juu ton peilit on kyllä ihan hanurista. Ite en oo mikään isokokoisin kuski ja silti joudun väistymään jotta nään peilestä jotain. Toinen ongelma on yli 80 nopeudet kun peilit alkaa täristä todella paljon ja senkään takia niistä ei nää mitään/saa selvää.
    Näin on, mulla etekin toi oikee peili vetää täysin sumeeks, vauhdissa kun kädellä koittaa siitä peilin juuresta, on sairaat värinät !

    Edittii vielä, kun ei ole tota keskijalkaa pitäis vissiin huoltopukki hommata vai miten olette ketjujen rasvauksen hoitaneet ? Ja onnistuuko pukille nosto yksin, oon aika hippiäinen



    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
  11. #41
    Ketjut on tullut rasvattua ihan vaan sivutuen varassa eli rasvaa ketjuun ja pyörää vähän eteenpäin ja uudestaan. Muutaman kerran saa pyörää siirtää....

    Voisi tietty yrittää kallistaa takarenkaan ilmaan sivutuen varaan, pyörä käynnissä ja vaihde päällä niin sais kytkimellä pyörän pyörimään. Sitten vaan rasvaa ketjuihin!
    Tämä pitäisi kylläkin tehdä yhdellä kädellä jotta toiseen käteen saisi rasvapullon ja jalan turvakytkin pitäisi ohittaa...

    Itsekin olen harkinnut huoltopukin tekemistä

    Hauskaa Juhannusta!
    GSR 600 -06 ---> GSX-R 1000 -05
  12.  
  13. #42
    Käytin apuna sellaista pientä "hallitunkkii", pehmikkeenä joku jackpad muistaakseni.
    Elikkäs pyörä sivujalalla ja tunkilla nostin toiselta puolelta swingin juuresta, sitten vaan kädellä takaselle vauhtii ja rasvaa ketjuihin *
    Toisaalta sen pukin tarvii jos ketjuja joutu kiristelee.

    Tuolla Mp-tallin puolella kyselin etujarrun surinasta, kuuluuko muilla GSR:stä ääntä etujarrusta ?



    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12