Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 60:een 60:sta
  1. #31
    Lainaa (Honsuheikki @ Touko. 05 2006,12:29) kirjoitti
    Olen vajaa 15 vuotta sitten nukkunut yhden yön metsässä oma Hondani havuilla peitettynä, pakoonajon jälkeen. Hyttyset vähän vaivasivat, joten nukuin kypärä päässä ja visiiri kiinni, siinä mättäällä. Aamullakun heräsin, oli 50 metrin päässä mummoja sienestämässä. Mahtoivat ihmetellä, kun nostin havut pyörän päältä pois, tomuutin goretexistä sammaleenkappaleet pois, ja ajoin kotio.

    Ei tullut sakkoja.

    Eli painoin siis piiloon "vähän pidemmälle". Oikein havumetsän siimekseen kinttupolkua pitkin.
    Tämän kaverin arvostus nousi silmissäni kyllä kymppiin
    Kunnon suomalaista sissimeininkiä
    And the Road Warrior?
    That was the last we ever saw of him.
    He lives now only in my memories.
  2. #32
    jokainen tamplaa tyyllillään....
    vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
  3. #33
    Lainaa (MikaL @ Touko. 05 2006,21:53) kirjoitti
    Oliko tämä kevään eka ?

    Eihän tuossa touhussa mitään järkeä ole mutta meitä kun on niin moneen junaan...toivottavasti seuraava tuleva "mutkateiden legenda joka karkasi poliisilta" ei vahingoita ketään "miehuuskokeensa" aikana
    Tuskin karkuun päässeitä tapauksia julkaistaan. Sehän saattaisi rohkaista karkaamaan jos ne kerrottaisiin.
    @, AT, RD07A
  4. #34
    Lainaa (Harri @ Touko. 05 2006,12:34) kirjoitti
    Menkää radalle kaahaamaan!

    koska:

    1. Siellä ei saa sakkoja, tulee halvaksi.

    2. Siellä on hyviä mutkia, ei vastaantulijoita, hiekkaa tjsp, jolloin voi keskittyä ajamiseen.

    3. Siellä on turva-alueet, ei satu niin pahasti, jos jotain sattuu.

    Mikä helvetti siinä on, että pitää liikenteessä KAAHATA (lievä ylinopeus mutkatiellä ei sitä ole) kuin teinipojat bemareillaan, vaikka suomeen on varta vasten rakennettu moottoriratoja ko tarkoitusta varten *?
    Mikäköhän teitä vaivaa kun itkette sanktioista ajaessanne yli-
    nopeutta. Poliisi on paha kun tukistaa pullamössöpoikia ja an-
    taa sakon ja ottaa kortin pois. Nämä papan ostamilla tykeillä
    ajavat saavat koko pakan sekaisin. Ihmiset inhoavat motoris-
    teja,vakuutukset nousevat, autoilijat ärsyyntyvät kiilailusta ja
    tekevät meille kaikille ajamisen turvattomaksi. Tällä palstalla u-
    sein kantaa ottava herra haukkuu pakenijaa tyhmäksi piilopai-
    kan valinnasta. Todisti myös sen ettei muutkaan sanomiset ole
    minkään väärti.
    Minä annan suuren tunnustuksen poliisille valvonnasta.
    Eivät nuo asennevammaiset kuulu liikenteeseen. Lopettaisitte
    mouruamisen. Ei mitään myötämieltä näitä korttinsa menettä-
    neitä kohtaan. Ettehän tekään ota huomioon vaikkapa kahta
    lasta henkensä kaupalla hoidosta hakevaa Äitiä, joka mahdolli-
    sesti ajaa vähäisellä kokemuksella, eikä ole taitoa ottaa huo-
    mioon tappajamopon aikaansaamaa vaaratilannetta.
    Ette te ole kovia jätkiä vaan paskat housussa ajavia Äidin o-
    mia pullamössöjä. Vastuuttomia.
    Kahden pienen tytön pelokas isoisä
    Osa-aikainen maanviljelijä, mielipiteeni ovat omia ei välttä-
    mättä oikeita, kun kuulun kukkahattuihin
  5. #35
    Lainaa (far @ Touko. 05 2006,21:42) kirjoitti
    Lainaa (Harri @ Touko. 05 2006,12:34) kirjoitti
    Menkää radalle kaahaamaan!

    koska:

    1. Siellä ei saa sakkoja, tulee halvaksi.
    Oikein, siellä ei saa sakkoja mutta suomessa pyörät ovat senverta kalliita että niitä ei ole varaa kaataa radalla, kun vakuutusyhtiöt eivät pahemmin enää kata ratavahinkoja, kadulla kun taas saa mielinmäärin hölmöillä vakuutuksen piikkin niin mikäs siinä ajellessa. *
    ...Ei nyt oikein ymmärrä. Onko halvempaa ajaa kolari poliisin takaa ajamana "vakuutusten kanssa", kuin ajaa omaan tahtiin radalla? Oman pyörän lisäksi maksaa vielä muitten vahingot koska vakuutus ei korvaa välttämättä tahallaan tuottamuksellista vahinkoa (pakoon ajo) ja jos vielä tappaa siinä jonkun, niin parhaassa tapauksessa konnunsuolle valtion lomille...
    Ninja Wikakasa
  6. #36
    Lainaa (Ron Jeremy @ Touko. 05 2006,22:02) kirjoitti
    Lainaa (Honsuheikki @ Touko. 05 2006,12:29) kirjoitti
    Olen vajaa 15 vuotta sitten nukkunut yhden yön metsässä oma Hondani havuilla peitettynä, pakoonajon jälkeen. Hyttyset vähän vaivasivat, joten nukuin kypärä päässä ja visiiri kiinni, siinä mättäällä. Aamullakun heräsin, oli 50 metrin päässä mummoja sienestämässä. Mahtoivat ihmetellä, kun nostin havut pyörän päältä pois, tomuutin goretexistä sammaleenkappaleet pois, ja ajoin kotio.

    Ei tullut sakkoja.

    Eli painoin siis piiloon "vähän pidemmälle". Oikein havumetsän siimekseen kinttupolkua pitkin.
    Tämän kaverin arvostus nousi silmissäni kyllä kymppiin
    Kunnon suomalaista sissimeininkiä
    Juu, mutta oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun noin hurjastelin.
    CBR 1000 F vm 1990
    KTM EXC 250 Racing 2005 (myytävänä)
    KTM EXC 530 vm 2008
  7. #37
    Lainaa (Honsuheikki @ Touko. 06 2006,09:20) kirjoitti
    Lainaa (Ron Jeremy @ Touko. 05 2006,22:02) kirjoitti
    Lainaa (Honsuheikki @ Touko. 05 2006,12:29) kirjoitti
    Olen vajaa 15 vuotta sitten nukkunut yhden yön metsässä oma Hondani havuilla peitettynä, pakoonajon jälkeen. Hyttyset vähän vaivasivat, joten nukuin kypärä päässä ja visiiri kiinni, siinä mättäällä. Aamullakun heräsin, oli 50 metrin päässä mummoja sienestämässä. Mahtoivat ihmetellä, kun nostin havut pyörän päältä pois, tomuutin goretexistä sammaleenkappaleet pois, ja ajoin kotio.

    Ei tullut sakkoja.

    Eli painoin siis piiloon "vähän pidemmälle". Oikein havumetsän siimekseen kinttupolkua pitkin.
    Tämän kaverin arvostus nousi silmissäni kyllä kymppiin
    Kunnon suomalaista sissimeininkiä
    Juu, mutta oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun noin hurjastelin.
    Kunnon Sissi, naamioituminen koulutetaan Valtion puolesta.! Koulutus on mennyt perille

    Pitäs varmaan vaihtaa takasatulan alle sadepuvun tilalle armeijan taikaviitta, sillä pystyy naamioimaan vaikka mitä.! lisäksi se suojaa ydinlaskeumalta.


    Ilmankos nämä ns citygamo housut ja puvut on tulleet niin muotiin. niillä kun heittäytyy urbaaniinkin ympäristöön,niin kukaan ei huomaa mitään.



    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  8. #38
    Lainaa (haarinen @ Touko. 06 2006,09:08) kirjoitti
    Lainaa (far @ Touko. 05 2006,21:42) kirjoitti
    Lainaa (Harri @ Touko. 05 2006,12:34) kirjoitti
    Menkää radalle kaahaamaan!

    koska:

    1. Siellä ei saa sakkoja, tulee halvaksi.
    Oikein, siellä ei saa sakkoja mutta suomessa pyörät ovat senverta kalliita että niitä ei ole varaa kaataa radalla, kun vakuutusyhtiöt eivät pahemmin enää kata ratavahinkoja, kadulla kun taas saa mielinmäärin hölmöillä vakuutuksen piikkin niin mikäs siinä ajellessa.
    ...Ei nyt oikein ymmärrä. Onko halvempaa ajaa kolari poliisin takaa ajamana "vakuutusten kanssa", kuin ajaa omaan tahtiin radalla? Oman pyörän lisäksi maksaa vielä muitten vahingot koska vakuutus ei korvaa välttämättä tahallaan tuottamuksellista vahinkoa (pakoon ajo) ja jos vielä tappaa siinä jonkun, niin parhaassa tapauksessa konnunsuolle valtion lomille...
    Hyvinhän ne vakuutukset korvaa. Turva 15% omavastuu. Uudehko pyörä 12000€ * 0.15 = 1800€. Aika helposti voi jo tuollaisen sakon saadan liikenteessä. Toistaiseksi vakuutus yhtiöt korvaa ihan hyvin rata-ajon. Korotettu omavastuu on vähintäänkin kohtuullinnen vaatimus. En ymmärrä tuota eivät pahemmin kata vertausta. Pitäisikö vakuutusyhtiön maksaa 100% ratalipat? Olisi ainakin halpaa harjoitella road racingia kilvellisellä pyörällä. Jos vahingon määrästä korvataan 75-85% niin on se jo aika paljon. Kai sitä vähän saa jäädä omaa maksettavaa, jos pyöränsä rusinaksi asti saa ajettua.

    Lisäksi pitää muistaa vammautumiset. Radalla ajo on helvetin paljon turvallisempaa, kun siellä ei ole lyhtypylväitä ojia tai puita radan varressa. Raha on kuitenkin vain vaihtokaupan väline, terveys ei.

    Eikä kadulla edes saa mielin määrin hölmöillä. Jos voidaan näyttää toteen törkeä ylinopeus, humalatila tjsp niin korvauksia voidaan alentaa tai ne voidaan evätä kokonaan. Tätäkään moni ei mieti..
  9. #39
    Hieno ominaisuus foorumiin olisi sellainen että tietyt käyttäjät voisi laittaa ignoreen eikä heidän viestejä näkyisi.

    Ei oikeen jaksa enää tuota helvetin jälkiviisastelua, muitten arvostelemista ja "minä olen paras/vastuuntuntoisin/ainaoikeassa"-motoristi tyyliä.

    Tässä mallia allekirjotuksiin.
  10. #40
    Lainaa (demonos @ Touko. 06 2006,11:55) kirjoitti
    Hieno ominaisuus foorumiin olisi sellainen että tietyt käyttäjät voisi laittaa ignoreen eikä heidän viestejä näkyisi.

    Ei oikeen jaksa enää tuota helvetin jälkiviisastelua, muitten arvostelemista ja "minä olen paras/vastuuntuntoisin/ainaoikeassa"-motoristi tyyliä.

    Eihän tällä forumilla sitten liskaan juuri yhtään viestejä. Lähes kaikki ketjut ovat näitä viestejä täynnä, puolin ja toisin. On vaan helppo tuomita kirjoitukset, jotka eivät edusta omaa mielipidettä.
    All you´ve got is time - living is takin´ it.
  11. #41
    Lainaa (demonos @ Touko. 06 2006,11:55) kirjoitti
    Hieno ominaisuus foorumiin olisi sellainen että tietyt käyttäjät voisi laittaa ignoreen eikä heidän viestejä näkyisi.

    Ei oikeen jaksa enää tuota helvetin jälkiviisastelua, muitten arvostelemista ja "minä olen paras/vastuuntuntoisin/ainaoikeassa"-motoristi tyyliä.
    Täysin samaa mieltä. Muutaman nimimerkin ignoroinnilla paranisi palstan taso meikäläisen vinkkelistä huomattavasti. Vieläkin enemmän jos samalla voisi ignoroida kaikki vastaukset heidän sepustuksiinsa.

    Eikös tästä ikonboard-palstasoftasta moinen ominaisuus löydy? Olisiko se mahdollista saada käyttöön?
  12. #42
    Aika uskomatonta kuinka tän topicin luonne muuttu asia kommenteista toisten vittuiluksi. Alunperin tais olla kyse siitä tosiasiasta , että kaveri mokas ja sillä siisti.On todella tyhmää vetää 60 alueella , missä yleensäkin , niin kuin kaikilla alhaisten *nopeuden rajoitusalueella vilisee polliisisetiä ja -tätejä , vetää tuplat mittariin... 80 - 100 km / h mutkapätkät tarjoavat paljon enemmän nautintoa , kuin poliisia karkuun yrittäminen.....(that"s only my opinion ) * * *ps. Sitä saa mitä tilaa
    No mitä sitte ...en se minä ollut ....

    http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/
  13. #43
    Heh ja nam no arvelisin että tämänkin topicin lukijoiden osalta ainakin puolet ottaa vähintään sakot tälläkin kaudella..............pukit kaalimaan vartijana.
    hauskuus piilee rajojen etsimisessä..harvemmin kivaa kun ne löytyy.
  14. #44
    Niin kauan kuin kaaharit kietovat vain itsensä jonkin kaiteen sekaan on asia ihan kunnossa. Tyhmyydelle ei kuulu kynttilöitä. Motoristien maine ei sellaisesta pahemmin muutu, koska sitä tiedetään tapahtuvan. Odotan vain sitä kertaa, kun joku nuija listii pikkulapsen ja sitten tässä pohjolan holhousvaltiossa siitä seuraa motoristeihin kohdistuva Konginkangas-ilmiö.
    "Vanheneminen on pakollista, aikuistuminen valinnaista."
  15. #45
    Lainaa (Kapa @ Touko. 06 2006,14:03) kirjoitti
    Heh ja nam no arvelisin että tämänkin topicin lukijoiden osalta ainakin puolet ottaa vähintään sakot tälläkin kaudella..............pukit kaalimaan vartijana.
    Pitää varmaan paikkansa toi sun sakkoväittämäsi ....tosin viimeinen henk.kohtainen sakko tuli hankittua vuonna -89 ja sekin prkl kuorma-autolla taajamassa talvella *40 km/h alueella ja punaisia päin
    No mitä sitte ...en se minä ollut ....

    http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/
  16. #46
    Oikeasti hauskinta näissä ketjuissa on joidenkin täydellinen itsekritiikittömyys. Samaan aikaan kun itketään kohtuuttomia rangaistuksia, ei nähdä mitään tuomittavaa siinä että vedellään kaksinkertaista ylinopeutta. Minäkin olen sitä mieltä, että jossain motarilla tapahtuva suurikin nopeuden ylitys ei välttämättä ole kortin menetyksen väärtti, jos samalla ei oikeasti vaaranneta liikennettä. Mutta jos joku vetelee taajamassa 40 tai 60km:n rajoitusalueella tuplat, niin kyllä saa mitä ansaitseekin. Olisin valmis moisessa tilanteessa / paikassa yritetystä liikennepaosta jopa antamaan rankemmatkin rapsut kuin pelkän kortin kuivattamisen.
    <p>2002-2014</p>
  17. #47
    Lainaa (demonos @ Touko. 06 2006,11:55) kirjoitti
    Hieno ominaisuus foorumiin olisi sellainen että tietyt käyttäjät voisi laittaa ignoreen eikä heidän viestejä näkyisi.

    Ei oikeen jaksa enää tuota helvetin jälkiviisastelua, muitten arvostelemista ja "minä olen paras/vastuuntuntoisin/ainaoikeassa"-motoristi tyyliä.

    Mikäs tässä nyt mättää. Eihän ole jälkiviisautta, eikä aina oi-
    keassa olemista jos myöntää tosiasiat. Taajama-nopeudet o-
    vat 30-40-50 ja kuusikymmentä. Maantienopeudet ovat 80 ja 100 ja konetiellä 120. Näin sanoo tieliikennelaki. Jos näitä ylit-
    tää, on se rangaistava teko.
    Joku (jostakin syystä poistettu) epäili minun ajavan MG Neva-
    dalla ja oli ihan oikeassa. Sanoi ettei pyörällä voi saadakkaan
    sakkoa, sekin meni oikein. Pyörän huippu on noin 160-170.
    Löytyy tallista kyllä pyörä, jonka huippunopeus on 300 km/h
    Mihin näin suurta huippunopeutta tarvitaan (laillisesti).
    Ajelin koko päivän uudella Nevadalla (4.5.2006) haettu ja nau-
    tiskelin. Yritän saada 1000 km täyteen, koska saadaan pyörä.
    huollettua ennen Viron.Latvian ja Liettuan ajelua. Jotenkin on
    menneet vellit ja puurot teiltä nuorilta jannuilta sekaisin. Edel-
    leenkin uskallan väittää,että lain tahallinen rikkominen johtaa
    edesvastuuseen, joka voi olla raskas ja johtaa monen ihmisen
    elinikäiseen katastrofiin. Syytön kun kuolee ja Sinut todetaan.
    törkeään varomattomuuteen liikenteessä, et selviä päänsilityk-
    sellä, vaan maksat korvauksia koko loppuikäsi. Puhumattakaan
    omaisten tuskaa. Olen koko ikäni ajanut ammatikseni ja joka il-
    ta pistän käteni ristiin, olen selvinnyt päivästä ilman kolaria.
    Ajatellaan Konginkankaan onnettomuutta ja rekkakuskin syyt-
    teitä, kuljettaja ilman rangaistustakin elää itsensä kanssa joka
    päivä. En haluaisi olla hänen housuissaan. Poliisi valvoo liiken-
    nettä maantiellä jottei näitä tapahtuisi. Jokainen meistä on
    joskus saanut ylinopeudesta sakot, mutta jos rajoitus on 60 ja
    ajat 120 olet kyllä tietoisesti ottanut riskin ja olet unohtanut
    vastuusi muita tiellä liikkuvia kohtaan. En halua Jeesustella, enkä ole täydellinen kuljettaja mp:n tai linja-auton ratissa,
    mutta, mitä kauemmin olen liikenteessä, sen enemmän tiedos-
    tan vastuuni niin matkustajistani, kuin muistakin tiellä liikkuvis-
    ta ja se on tosi raskas. tuntuu pahalta lukea tältä palstalta
    kuinka on ajettu huomattavaa ylinopeutta ja pötkitty pakoon
    poliisia ja väistetty vastuuta. Ajatelkaa nyt nuoret, onko jo-
    tenkin moottoripyöräilyyn kytketty vastuuttomuus liikenteen
    määräyksistä ja annettu eri-vapaus rikkoa kaikkia sääntöjä.
    Yleensä tällaisten ihmisten elämä on jotenkin sekaisin vähän
    läpi elämän. Moottoripyöräily on todella hieno harrastus oikein
    ymmärrettynä. Emme me sentään voi olla ryhmä terroristeja
    jotka herättävät kauhua muissa ihmisissä.
    MIKSI EMME VOI OLLA RYHMÄ KILTTEJÄ IHMISIÄ, JOTKA MIEL-
    LETÄÄN VASTUUNTUNTOISIKSI HARRASTAJIKSI JA JOITA MUUT IHMISET ARVOSTAVAT.
    En ole hyvä, en paras, mutta kunnioitan sääntöjä,lainsäädän-
    töä ja muiden ihmisten turvallisuutta.
    TOIVOTAN VASTUUNTUNTOISTA KESÄÄ JA MUKAVIA AJOPÄIVIÄ HIENON HARRASTUKSEN PARISSA.
    Osa-aikainen maanviljelijä, mielipiteeni ovat omia ei välttä-
    mättä oikeita, kun kuulun kukkahattuihin
  18. #48
    Lainaa (C-A-D @ Touko. 06 2006,15:35) kirjoitti
    Oikeasti hauskinta näissä ketjuissa on joidenkin täydellinen itsekritiikittömyys. Samaan aikaan kun itketään kohtuuttomia rangaistuksia, ei nähdä mitään tuomittavaa siinä että vedellään kaksinkertaista ylinopeutta.

    Mutta jos joku vetelee taajamassa 40 tai 60km:n rajoitusalueella tuplat, niin kyllä saa mitä ansaitseekin.
    Kukaan on tuskin sanonut, että 40-60 alueilla tuplilla kaahaaminen on OK. 80 raja on jo eri asia, ne merkit yleensä on jo keskellä mettää eli ei mittään. Vai miten? Onko palstalla jengiä joiden mielestä 40 ja 60 on jo raja josta ei tarvi enää välittää?

    Mulle 80km/h on se raja jossa uskaltaa jo hivenen kiristää vaijeria. Ei ole pelkoa teleporttaavista muksuista tai mummuista. Muuten ajan kiltisti jonon perässä.
    kiloGixxerillä alinopeutta!
  19. #49
    Tää on sitä että kaikki on jostain kuulleet että moottoripyöräily on hienoa. Sitten se kuuleminen loppuu, eikä jakseta kuunnella, mikä siinä oikeastaan hienoa on, ja päädytään jatkuvaan rajoilla ajamiseen mikä nyt on se yksinkertaisin konsti hakea sitä olemusta, että jaksaa harrastaa.

    Menetetty homma, ei voi mitään. Ennen se opittiin kuuntelemalla ja oppimalla, nykyään jokaisen täytyy keksiä itse oma juttu, usein se on median markkinoima x3m...
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  20. #50
    En jaksanut lukea koko mussutusta mutta mielipiteeni on se, että sanktiot ovat totta tosiaankin aivan järjettömät! Kortti esim. tuosta ylinopeudesta pois about 6 kuukautta, sairaat sakot sekä joudut ravamaan ja kuuntelemaan oikeudessa sitä valitusta.

    Ks. oikeudessa istumiseen: en ymmärrä syyttäjiä miten kehtaavat tai miten pokka pitää puhua törkeästä liikenteen vaarantamisesta, jos ajelet tyhjällä tiellä, näkyvyys hyvä, vieläpä suora tie!!

    Kaikki voivat vielä tähän äänestää olisko saksan malli meillekin hyvä

    Speed limit Violation Fine (Euro)
    town + 1-10 km/h 15 ?
    (innerorts) + 11-15 km/h 25 ?
    + 16-20 km/h 35 ?
    + 21-25 km/h 50 ?
    + 26-30 km/h 60 ?
    License withdrawn: 1 month + 31-40 km/h 100 ?
    License withdrawn: 1 month + 41-50 km/h 125 ?
    License withdrawn: 2 months + 51-60 km/h 175 ?
    License withdrawn: 3 months + 61-70 km/h 300 ?
    License withdrawn: 3 months + 71 km/h and more 425 ?S

    country + 1-10 km/h 10 ?
    (außerorts) + 11-15 km/h 20 ?
    + 16-20 km/h 30 ?
    + 21-25 km/h 40 ?
    + 26-30 km/h 50 ?
    + 31-40 km/h 75 ?
    License withdrawn: 1 month + 41-50 km/h 100 ?
    License withdrawn: 1 month + 51-60 km/h 150 ?
    License withdrawn: 2 months + 61-70 km/h 275 ?
    License withdrawn: 3 months + 71 km/h and more 375 ?

    Kyl kelpais ja en lähtis karkuun vaikka lataisin kuinka kovaa tutkaan!! Mutta kait noi päättäjät tietää, että on turvallisempaa ku vedetään hullun tavalla poliisia karkuun.

    PS. Yksi lähtö tältä kesältä plakkarissa... kortti tallessa viel
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
  21. #51
    Lainaa (demonos @ Touko. 06 2006,11:55) kirjoitti
    Hieno ominaisuus foorumiin olisi sellainen että tietyt käyttäjät voisi laittaa ignoreen eikä heidän viestejä näkyisi.

    Ei oikeen jaksa enää tuota helvetin jälkiviisastelua, muitten arvostelemista ja "minä olen paras/vastuuntuntoisin/ainaoikeassa"-motoristi tyyliä.

    Olikohan tuossa naapurissa aikoinaan semmonen systeemi että oli vain yksi oikea mielipide *
    Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
    IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
    Suzuki GSX-750F
  22. #52
    Lainaa (Kapa @ Touko. 06 2006,14:03) kirjoitti
    Heh ja nam no arvelisin että tämänkin topicin lukijoiden osalta ainakin puolet ottaa vähintään sakot tälläkin kaudella..............pukit kaalimaan vartijana.
    OT: yksiäkään sakkoja, pois lukien parkkisakko ei ole vielä tullut (kortti ollut reilut 9 vuotta)... sitähän ei koskaan tiedä milloin ne ekat tulee... aika rauhallisesti kuitenkin mennään. lupaan kuitenkin olla itkemättä niistä sakoista ja niiden kovuudesta täällä jos ne sattuu tulemaan...

    OT: ja jos jotain meikäläisen sepustukset niin kovin ottaa pannuun, että pitäs saada blokattua niin voi vaikka laittaa privaa, voin olla kirjoittamatta tänne vaikka koko kesän, niin saadaan hyvä mieli näille jotka ovat aina oikeassa... * ja modethan varmaan mielellään antaan bannia kun kertoo, et niin maan kauhian pal vituttaa noi ton kommentit...
    -Yamaha YZF600R Thundercat-
  23. #53
    Lainaa (nevada @ Touko. 06 2006,18:46) kirjoitti
    Mikäs tässä nyt mättää. Eihän ole jälkiviisautta, eikä aina oi-
    keassa olemista jos myöntää tosiasiat. Taajama-nopeudet o-
    vat 30-40-50 ja kuusikymmentä. Maantienopeudet ovat 80 ja 100 ja konetiellä 120. Näin sanoo tieliikennelaki. Jos näitä ylit-
    tää, on se rangaistava teko.
    Lähinnä tarkoitin tätä keskustelua ja nollainfoa sisältäviä viestejä koko foorumin laajuudella, en pelkästään tässä ketjussa.

    Ja nollainfosta vielä, eiköhän ne nopeusrajotukset ole kaikkien tiedossa ja nähtävillä, ei niitä täällä tartte mitää uudelleenkoulutusta alkaa järjestämään. Vai mitä? Jos joku vetää kovempaa niin eiköhän se kuskilla ole tiedossa.
    Tässä mallia allekirjotuksiin.
  24. #54
    Jos saan hieman palata alkuperäiseen aiheeseen, niin taisi olla joku hieman kovempi luinen kuski eilen illalla Vantaan Ilolan nurkilla piipaa-auto perässään. Kumpaakaan en valitettavasti kunnolla nähnyt, mutta muutaman sadan metrin päästä puiden välistä vilahteli pyörätietä pitkin parivaljakko. Tänä aamuna olikin sitten pari autoa kuikuilemassa puskissa, eikä niitä näyttänyt kiinnostavan minun autolla ajama 70/40 ylinopeus, joten ihan yhden asian takia olivat liikkeellä.
    Honda ST1300A
    Husqvarna TE250, kuntoilutarkoituksiin ainoastaan...
  25. #55
    Lainaa (demonos @ Touko. 07 2006,13:02) kirjoitti
    Lainaa (nevada @ Touko. 06 2006,18:46) kirjoitti
    Mikäs tässä nyt mättää. Eihän ole jälkiviisautta, eikä aina oi-
    keassa olemista jos myöntää tosiasiat. Taajama-nopeudet o-
    vat 30-40-50 ja kuusikymmentä. Maantienopeudet ovat 80 ja 100 ja konetiellä 120. Näin sanoo tieliikennelaki. Jos näitä ylit-
    tää, on se rangaistava teko.
    Lähinnä tarkoitin tätä keskustelua ja nollainfoa sisältäviä viestejä koko foorumin laajuudella, en pelkästään tässä ketjussa.

    Ja nollainfosta vielä, eiköhän ne nopeusrajotukset ole kaikkien tiedossa ja nähtävillä, ei niitä täällä tartte mitää uudelleenkoulutusta alkaa järjestämään. Vai mitä? Jos joku vetää kovempaa niin eiköhän se kuskilla ole tiedossa.
    Nollainfoa ei olekaan. Jos et kärsi lukea toisten mielipiteitä, älä
    lue.Kysymys ei ollut rajoituksista vaan niiden noudattamisesta.
    Katsoin Sinun olevan 28 vuotias. Kummallisia mielipiteitä tuossa
    iässä. Katselin tänään Turuntiellä vastuullista motoristia, joka
    ajoi 120 km: alueella noin 160 km/h. Ohitteli rimaa hipoen ja koukki kaistalta toiselle. Kyllä tuntemukset olivat vahingoniloi-
    set Ämmässuon liittymässä Poliisi Skodan eteen pysäytettynä.
    Pitäiskös nyt sanoa poliisin olevan peräti v:mainen, kun oli py-
    säyttänyt motoristin, joka oli ajamisellaan saanut provosoitua
    monta kymmentä autoilijaa. Takaan peilien hipomisella mp kuskin saaneen monta uutta vihamiestä.
    Voi hyvä tavaton -poliisi on syyllinen
    Osa-aikainen maanviljelijä, mielipiteeni ovat omia ei välttä-
    mättä oikeita, kun kuulun kukkahattuihin
  26. #56
    Lainaa kirjoitti
    Nollainfoa ei olekaan.
    Tuo pitää kyllä paikkansa, usein vain käy niin ettei huomaa, halua huomata tai ymmärtää viestiä.

    Ai niin, ei sais olla vahingoniloinen...vaikka kaikki on silti joskus...



    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  27. #57
    Lainaa (Honsuheikki @ Touko. 05 2006,12:29) kirjoitti
    Olen vajaa 15 vuotta sitten nukkunut yhden yön metsässä oma Hondani havuilla peitettynä, pakoonajon jälkeen.
    Ei sais nauraa... * Vakava asia, mutta melko posketonta meininkiä.
  28. #58
    Lainaa (rammus @ Touko. 05 2006,12:17) kirjoitti
    Minusta tämä kertoo liiallisesta rangaistus käytöstä. Epäilen että tavallisesta perus suomalaisesta kuitenkin on kyse. Ajatellut että vatut lähes saman saa vaikka koittaa karkuunkin.
    Minä taas epäilen, että kyse ei ole tavallisesta perus suomalaisesta (ellet tarkoita puoluekantaa?). Kyllähän keskiverto kansalainen ottaa vastaan sakon, jos tietää ajaneensa ylinopeutta.
    Niin ja tuosta rangaistuskäytännöstä. Itsekin taidat olla sitä mieltä, että liikennepaosta tulisi antaa kunnon lisärangaistus vai ajatteletko sittenkin, että alkuperäinen rangaistus olisi liian suuri??
  29. #59
    Lainaa (arikorho @ Touko. 10 2006,00:01) kirjoitti
    Lainaa (rammus @ Touko. 05 2006,12:17) kirjoitti
    Minusta tämä kertoo liiallisesta rangaistus käytöstä. Epäilen että tavallisesta perus suomalaisesta kuitenkin on kyse. Ajatellut että vatut lähes saman saa vaikka koittaa karkuunkin.
    Minä taas epäilen, että kyse ei ole tavallisesta perus suomalaisesta (ellet tarkoita puoluekantaa?). Kyllähän keskiverto kansalainen ottaa vastaan sakon, jos tietää ajaneensa ylinopeutta.
    Niin ja tuosta rangaistuskäytännöstä. Itsekin taidat olla sitä mieltä, että liikennepaosta tulisi antaa kunnon lisärangaistus vai ajatteletko sittenkin, että alkuperäinen rangaistus olisi liian suuri??
    Varmasti enemmistö ottaisikin vain sen sakon,mutta kun kortti viedään jo pienestä 20% ylityksestä,niin se yllyttää liikennepakoon.
    Törkeistä yli 40% ylityksistä saakin ja pitääkin korttia ottaa koska silloin on kyseessä jo tahallinen ylinopeus.
    -Jos taas korotetaan liikennepaosta rangaistuksia,niin saadaan vain törkeämpiä takaa-ajoja,jossa sivullisia käytetään pakenemisen apuna esim. kylvämällä renkaita puhkovia "nauloja" poliisin harmiksi ja pakeneminen tehdään amerikan malliin järjettömiä riskejä ottaen.

    :vihainen:Ei huonoja lakeja korjata tekemällä lisää huonoja lakeja!
  30.  
  31. #60
    Ikäväähän se on että nämä kaaharit(95%) pilaa meidän "Kunnon" motoristien maineen *
    Ylinopeuksista kuolemanrangaistus!!! *
    -HD FXD -07

    Vanhoja...
    -Z750 -04
    -CBR 1000 RR -04
    -YZF R1 -08
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12