Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    No Klaukkalaan tietysti. Sillä Hailac järjestää perinteisen Ducati- koeajopäivän 6.5. klo 10-16. Ajettavana tietysti säihkyvät uutuusmallit sekä hinnat on myös kohdallaan, sillä kaikista ajo- ja vapaa-ajan varusteista annetaan 20% alennusta. Lisäksi on muita supertarjouksia. Paikalla myös tutut kokit herkkuineen sekä aina niin kauniit Ducati tytöt. Tervetuloa.

Osoitehan oli Metsäkyläntie 4, Klaukkala.

PS. Katso muut koeajotapahtumat: Ducati
    Tullaan! Jos vaikka uskallatte ottaa Bemarin vaihdossa. ST3 kiinnostaa.
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
    Tulen sinne ilman muuta. 1000 Sport ja Paul Smart mallit ovat alkaneet kiinnostamaan. Sapuskat kiinnostaa ja samoin ne tytötkin.
    ...taitaa olla ne samat tytöt, mitkä ennenkin... toisella musta ja toisella valkonen nahka päällä... Jos joillakin on sisäpiiritietoa näistä, ni laittakaa tänne.... *
    Sport 1000 kyllä kiinnostaisi, mutta tuskin ne edes antaisivat sellaista minulle, ainakaan sen jälkeen kun paperit on tarkistettu.

Tosin nyt on sen verran kiireitäkin, etten kerkeäisi. Ensi viikonloppu olisikin sopinut jo ihan hyvin.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
    Lainaa (Finnpaso @ Touko. 05 2006,21:41) kirjoitti
    ...taitaa olla ne samat tytöt, mitkä ennenkin... toisella musta ja toisella valkonen nahka päällä... Jos joillakin on sisäpiiritietoa näistä, ni laittakaa tänne.... *
    Tytöt tais olla samoja, mut eipä ollut nahat päällä...
    What´s the definition of a cocaine party??
    -Lines inside means lines outside.
    Olin siellä kärkkymässä jo heti kymmeneltä ja ajettua tuli 999,s2r1000,multistrada,sport1000. 999 oli kyllä aivan mahtava laite kaikenkaikkiaan ja myös sport1000 oli kyllä erihauska kokemus.
    Ei voi muuta mutta vetää kyllä koeajopäivistä ylivoimaiset pisteet.
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
    Kiitoksia vain järjestäjille. Oli kyllä hyvä meininki, hyvät sapuskat ja sopivasti pääsi desmoilemaan, säikäyttelemään ohitettavia autoilijoita mahti jyrähdyksellä kun avasi kaasun ohitus kiihdytyksessä ja kun kelikin oli mitä parhain. Saapa nähdä mikä sitten on seuraava meikäläisen Ducati. Entisessäkään ei ole mitään vikaa, mutta, mutta onhan tuolla tullut jo ajettua ja joku kuutioitten kaipuu itää pään sisällä. 999 tai sitten sport 1000. Harrikkakin on käynyt mielessä ja samoin kiinnostusta on ollut myös Kawan 10r: n suuntaan ja vaikka mihin, joita on tullut koeajettua. Mutta täänään taas ja varmaan vielä huomennakin ja ensviikollakin olen sitä mieltä, että Kyllä Ducati on meikäläismiehelle tarkoitettu väline, se sopii kuin oma nenä omaan päähän tuo parhaimmat ajofiilikset siis ainakin tuo nykyinen ja nuo koeajetut ovat kaikki hyviä.
  9.  
    Lainaa (lepattaja @ Touko. 06 2006,21:48) kirjoitti
    Mutta täänään taas ja varmaan vielä huomennakin ja ensviikollakin olen sitä mieltä, että Kyllä Ducati on meikäläismiehelle tarkoitettu väline, se sopii kuin oma nenä omaan päähän tuo parhaimmat ajofiilikset siis ainakin tuo nykyinen ja nuo koeajetut ovat kaikki hyviä.
    Olen täsmälleen samaa mieltä!