Joo, tänään se kymppi päivä on, saan uutukaisen käyttöön puolelta päivin.
Orkkis kilpitelineestä eroon (suorastaan yököttävä hökötys) on päästävä ja homman nopeuttamiseksi vinkkejä otetaan mieluusti vastaan.
Hmm..minkälaisia toteutuksia olette tehneet ?
Nopeus on valttia!
+200 MPH CLUB FINLAND
Kawasaki Ninja H2
* * * * * * * *
Tilasin Lucasin telineenItse en osaa moista vääntää enkä jaksa mitään amispaska-virityksiä tyyliin 2e materiaalit + 6kaljaa - irtoaa ensimmäisessä kiihdytyksessä.
EDIT. RIDE IT LIKE YOU STOLE IT !
Itse olen muutamalle kaverille väännellyt alumiitista sellaisia telineitä, joka pultataan undertrayhyn tahikka muuhun sopivaan paikkaan kiinne. Vikkujen kiinnityskorvakkeet siinä samassa palikassa.
Nyt jos joku kertoo saako tänne linkitettyä kuvaa suoraan koneelta niin saisin sen näkyville...
Its all fun and games until someone gets pregnant...
Vilkut kun löytyy katteesta niin ne voi suosiolla jättää kilpitelineestä pois...(XJR-Roadie @ Touko. 05 2006,14:17) kirjoitti
Itse tein 5mm alumiini L tangosta, eli poikki vaan sopiva pala, ja sitten hieman leikkaamista keskestä ja pari reikää, ja se on siinä... Tuo leikkaaminen on vaan aika kovaa hommaa ainakin 5mm L tankoon. Mutta lopputulos on tukevaakin tukevampi(verrattuna itse taitettuun), esim Yoshin putki on ohuemmalla alamiinilla kiinni![]()
Nuo sun sigusta löytyvät kuvat on kyllä helvetin hienoja .. pakko kommentoida tähän...(ttv @ Touko. 05 2006,14:31) kirjoitti
![]()
Hmm.. ei sattus oleen kuvaa tai linkkii tosta Lucasin kilpitelineestä(nano @ Touko. 05 2006,13:27) kirjoitti
Nopeus on valttia!
+200 MPH CLUB FINLAND
Kawasaki Ninja H2
* * * * * * * *