Moro,
onko kukaan kiinnittänyt Tomtom navigaattoria FJR:ään? Olen katsellut http://www.tomtom.com/lib....Welcome
sivulta mm Tompan kiinnitysohjeita ja näyttää siltä, että tarrakiinnitys olisi ainoa vaihtoehto? FJR:ssä ei ole pyöreää stongaa eikä peilikiinnityskään näytä mahdolliselta? Miten on? Onko kukaan Fjärräilijä kiinnittänyt Tomppaa?
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
Fjärrään on saatavilla monenlaista kiinnityssysteemiä, vai poikkeaako Tompan kiinnitys muista navigaattoreista jotenkin?
Googlettamalla (taikka FJR-foorumeista) löytyy vaikka minkälaisia virityksiä...
Tässä yksi siisteimmistä:
![]()
Joko sait asennettua Tomppasi? Mielenkiinnosta kyselen millaista ratkaisua käytit...
Itse laitoin Garminini Yamanamin omalla muutaman kympin telineellä, ei kaunis, mutta tarkoituksenmukainen:
![]()
En ole edes ostanut sitä vielä, kun odotan sitä viimeisintä päivitystä! Siis sitä, jossa saa Skandinavian ja Euroopan samalle muistikortille! Tiedä, vaikka olisi jo ilmestynyt?(Köpi @ Touko. 11 2006,08:31) kirjoitti
V.Vesterinen
Köpi! Miten Garmin peittää varoitusvalopaneelin ja näkyykö laite tankkilaukun takaa?
Kesä 2010 oli juhlavuosi: 50. kesä kahdella pyörällä!
Ei peitä mitään...(ekinet @ Touko. 23 2006,17:21) kirjoitti
Tankkilaukun kanssa en ole (vielä) kokeillut, mutta riippunee laukun korkeudesta...villi veikkaus ettei peitä sitä (?), koska Garmin suht edessä ja korkealla.
Edit. Koko tsydeemiä voi siirtää vielä noin 1 - 1,5 cm eteenpäin, sekä kallistuskulmaa muuttaa (nämä siis tarpeen vaatiessa).
Kyllä mun mielestä -05 stonga on aika pyöreä(ttuttu @ Touko. 04 2006,10:38) kirjoitti
Mulla se on kiinni vas. puolella, kahvan oik puolella alkuperäisellä tompparin kiinnikkeellä. Piti viilata "nännit"
stongan mustasta kappaleesta ja rälläkällä myös tompparin asennuskappaleesta, että sain mahtumaan! Liikkuu kyllä
hieman stongan ympäri, eikä uskalla kirraa enempää.
Toinenkin tapa on ns. peili kiinnityksellä, joka on mukana pakkauksessa, kokeilen sitä seuraavaksi!
Laite on hyvin näkö- ja näppäilykentässä, mutta aurinko välillä
häikäisee.![]()
![]()
FJR 1300 ABS PC III
Pistäpä raporttia tänne kun olet peilijutskaa kokeillut! Kohta se Tomppa on kaupasta haettava. Reissu lähenee!(varaeero @ Touko. 25 2006,13:20) kirjoitti
V.Vesterinen