Mulla on toinen kypärä menossa, jossa on pin-lock.
Aina sateella visiirien väliin menee vettä ja sitäkautta likaa, ompa sieltä hyttysenraatokin löytynyt.
Harmittaa aina ottaa irti ja putsata.
Eli onko muilla samaa ongelmaa vai ajanko liikaa visiiri auki?![]()
<p>YAMAHA RD 125LC BMW K1200RS HONDA VFR1200F</p>
Pinlcok on yleensä kiinni epäkesko "ruuveilla". Kiristä se niin ettei visiirin ja sisävisiirin väliin jää yhtään tilaa. (tämä siis jos sulla on perinteinen pinlocki ilman tiivistettä). Toinen vaihtoehto on että hankit sellaisen pinlockinjossa on silikoni tiiviste... Mikä kypärä?
Kannattaa kiristää visiirit huolella yhteen. Itselläni ainakin sadekelillä viriisi alkaa huurtumaan jos pinlockin ja visiirin välissä on pienikin rako (silikonitiivisteellä varustettu malli). Eli jos hyttyset ja vesi mahtuvat visiirien väliin ei pinlockista luultavasti ole hirveästi hyötyä.
tyhmä kysymys mutta...eli x-liten 801r kypärän visiirissä on sisällä nystyrät pin-locille johon se nätisti sujahtaa ja toimii hyvin mutta ulkopuolella on juuri tuommoinen epäkesko lärväke.. mikäs virkaa sillä on muuta kuin pitää ärsyttävää vinkunaa vauhdissa?? ruuvilla on kiinni ja poiskin sen saisi otettua että..
Shoei XR-1000:ssa toimii pin-lock ainakin ihan hyvin. Itsellä ei ole ollut mitään ongelmia sen kanssa, vaikka tykkäänkin ajella aika paljon visiiri auki. Kyseessä on juuri tuollainen silikoni eristetty versio.
ne "sisänystyrät" on juuri ne epäkeskot. Isommat "nystyrät" ulkopuolella on tear-offeja varten. (Racing visiireissä)(santtu-cbr @ Touko. 16 2006,09:40) kirjoitti
Kiristä tosiaan se sisävisiiri kunnolla kiiinni. Visiirit naarmuuntuu alta aikayksikön jos sisävisiiri pääsee liikkumaan. Esim tossa 801R:ssä sisävisiiri ottaa hieman kiinni kumitiivisteisiin kun visiiri avataan, ja pääsee sitten hiomaan itsensä, ja "päävisiirin" naarmuille nopeasti.
Itsellä meni orggis-visiiri käytännössä pilalle sen takia, että oli löysällä.