Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Olen etsiskellyt VFRääni (-93) spoileriplexiä. Himpun korkeampaa mitä tuo alkuperäinen.

KAPPA valmistaa jotain tyyppiä mutta KAPPAn sivuilla sanotaan:

KD183S: only with spoiler.
    Only for years 90-91

Miksi vain 90-91? Mikä muuttuu 92 ja 93 malleihin jotta tuo plexi ei käy näihin?
    --JaSa
    TFM
    Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
    BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
    Tuosta sopivuudesta ei ole tietoa, mutta ainakin MRA:n valikoimasta löytyy -93:een Vifferiin passeleita spoileriplexejä.

http://www.storm-motor.fi/streetl....005.htm
    ex. Aprilia RSV 1000R - 2004
    ex. Kawasaki KLE650 (Versys) -2007
    ex. Kawasaki ZZR1400 -2009
    ex. BMW K1200R -2007
    ex. Honda CBR 1100XX -1998
    ex. Honda VFR 750F -1994
    Jos maltat odottaa kesään, niin kerron kokemuksia MRA:n spolerpleksistä. Tilasin juuri tänään sellaisen omaan 93 Vifferiin .
    - "VFR kehrää ja paukkuu" -
    Mulla on MRA. Ongelmana on että siinä ei ole sitä paineen tasaus aukkoa alhaalla. Järjetön alipaine muodostuu taakse ja on kuin olisi pesukoneessa. Tuossa Kappan plexissä pitäisi olla se aukko plexin alalaidassa. Tiedä sitten auttaako...
    --JaSa
    TFM
    hmm... Toivottavasti ei itselle tule samanlaisia kokemuksia kun saan joskus sen MRA:n asennettua.

Onneksi reikien teko pleksiin on helpompaa kuin reiän paikkaaminen .
    Juu itse olen myös suunnitellut että porkkan reijän tuohon MRAhan tuon alkuperäisen mukaisesti. Jollain tapaa pitäisi saada paine tasaantumaan plexin takana.
    --JaSa
    TFM
    Löysinpä tämmöisen tuulenohjaimen. Onkohan kellään kokemusta moisesta?

Laminarlip
    --JaSa
    TFM
    Lainaa (Säätömies @ Maalis. 13 2006,20:31) kirjoitti
    Jos maltat odottaa kesään, niin kerron kokemuksia MRA:n spolerpleksistä. Tilasin juuri tänään sellaisen omaan 93 Vifferiin * .
    Miltäs MRA tuntuu, olet varmaan jo päässyt kokeilee?
  9.  
    En ole päässyt vielä kokeilemaan. Päivitän kyllä kommentit pleksistä (odottaa olkkarin nurkassa asennusta) heti kun saan pyörän liikenteeseen...

Eli kevätkiireistä ja allergiavit...sta johtuen pyörä on edelleen visusti tallissa. Katteet ovat maalattavana; oli puhe että kaveri aloittaa niiden fiksauksen tällä viikolla. Takavanteesta on maalit poistettu, etuvanteen sain jo oikaisusta odottaen tällä hetkellä, että ehtisi siitäkin maalit poistaa. Pulverimaalauspaikka on periaatteessa katsottuna työkaverin kautta. Penkki on vielä verhoilijalla, sillä annoin hänellekin toukokuun puoleenväliin aikaa tehdä madallustoimenpiteet.

Ensi sunnuntaina, 14 toukokuuta, pitäisi olla takaisin Suomessa (Brasilian hotelleissa on ihan hyvin nettiyhteydet kunnossa). Josko sitten ehtisi keskittyä taas harrastukseen.