Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    terve!
    käyntihäiriö tyhjäkäynnillä.
    käy niinkuin kävis kolmella ja ehkä pikkasen rikkaallakin. kaasarit käytin synkkauksessa(jotka niitten mukaan oli kohillaan, jota epäilen!) ja siinä samalla kyselin et oisko nuo seosruuvit päässy liikkumaan mut vastattiin et ne ei kovin helposti liiku. uudet tulpat on vaihdettu mut ei auttanut
    ajaessa tuo ilmenee pienellä nykimisellä(2000-5000rpm)
    täyskaasulla toimii hyvin
    eli mikähän mahtaa olla!
  2. #2
    Lainaa (jurkma @ Touko. 03 2006,11:46) kirjoitti
    terve!
    käyntihäiriö tyhjäkäynnillä.
    käy niinkuin kävis kolmella ja ehkä pikkasen rikkaallakin. kaasarit käytin synkkauksessa(jotka niitten mukaan oli kohillaan, jota epäilen!) ja siinä samalla kyselin et oisko nuo seosruuvit päässy liikkumaan mut vastattiin et ne ei kovin helposti liiku. uudet tulpat on vaihdettu mut ei auttanut
    ajaessa tuo ilmenee pienellä nykimisellä(2000-5000rpm)
    täyskaasulla toimii hyvin
    eli mikähän mahtaa olla!
    Voisko jotain roskaa suuttimisa ja tarkista neulat.
    Niin ja kato ettei ole ilmavuotoa.
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  3. #3
    itsekin epäilen kyllä tuota roskaa suuttimissa... kaasarit vkl pöydälle ja puhistusta/tarkistusta
  4. #4
    nykiminen tasakaasulla ja noilla kieroksilla haiskahtaisi laihalla käymiseltä imuvuotoa lähtisin hakemaan
  5. #5
    noni nyt ois kaasaritkin tsekattu ja hyvältä näytti. mut ei vaan tunnu löytyvän selitystä tyhjäkäynnin kolmella käymiselle.
    ruuvailtiin noita tyhjäkäynnin seos ruuveja ja huomattiin et kaikissa muissa kaasareissa niitten säätely vaikutti paitsi yhessä eli ykkös pytyn kaasarissa!

    kaveri huomautti myös kun kaupunki liikenteessä ajellaan ni mun pärrä haisee todella pahasti bensalta
  6. #6
    Mahtaa kantaa joku venttiili siinä pytyssä joka ei käy, mittaa puristuspaineet jos mahdollista.
  7. #7
    Lainaa (make11972 @ Touko. 10 2006,16:16) kirjoitti
    Mahtaa kantaa joku venttiili siinä pytyssä joka ei käy, mittaa puristuspaineet jos mahdollista.
    Hei, se on Honda!

    Lähtisin etsimään vikaa kyllä ensin muualta. Esim. neulaventtiili(t) saattaa vuotaa ja bensapinta on liian korkealla, joten ko. pytyt käy liian rikkaalla. Tämä selittäisi myös bensanhajun.

    Puhalsitko kaikki kaasarien suuttimet paineilmalla puhtaiksi? Alipainekalvot oli ehjät? Voisiko olla ilmavuoto kaasarien ja kannen välillä, eli ne kumikurkut haurastuneet? Onhan kaasarien synkkaussuuttimissa tulpat tallelle, ettei ime niistä ilmaa.

    Tarkasta myös sytytyspuolelta tulpan johdot, voipi lyödä eristeen läpi kanteen (mustia palojälkiä hatussa). Huono akku tai viallinen puola voi myös aiheuttaa oireita nimenomaan pienillä kierroksilla.

    Jos ei vieläkään löydy vikaa, niin tarkasta sitten ne puristukset ja venttiilit.
  8.  
  9. #8
    nyt luulen et löyty vika. nelospytyn tulpanjohto on tod. näk. huono. vaihdoin kakkospytyn johon neloseen ni rupes käymään ja taas kakkoseen mihkä vaihoin nelosen johon ni lakkas käymästä tyhjäkäyntiä

    on muuten aika tyyris hinta noilla alkuperäsillä tulpanjohoilla 253ekee koko satsi

    teen metri tavarasta uudet!!!