Minulle taas jokainen modaamaton mopo on tusinapyörä. Tekee itse niin saa sellaisen kun haluaa. Tai vaihtoehtoisesti sellaisen kun tulee.(Double Trouble @ Touko. 05 2006,10:11) kirjoitti
Eipä tule omien mopojeni kaltaisia vastaan vaikka riisikuppeja ovatkin. Ja onhan noita Ducatejakin jo lähes joka nurkalla, joten se siitä.
Pääasiahan se kuitenkin on, että kuskilla piisaa lystiä.
Its all fun and games until someone gets pregnant...
No eihän tuo mikään Ferrari ole, mutta eipä noita superbikeja liikaakaan ole. Kauppalehdessä oli viime vuoden uusien pyörien myyntitilastot ja Ducati ei ollut 10 parhaan joukossa.(XJR-Roadie @ Touko. 05 2006,17:28) kirjoitti
Näin tuossa äsken lappeen Rannan satamassa MV Agusta F4:sen ja täytyy myöntää, että kyllä meitsille tulee aina hyvä fiilis kun jonkun tuollaisen näkee. Vähän samantapaisen fiiliksen perusteella itse innostuin Ducatistakin, kun näin sellaisen kännissä Kotkan meripäivillä liikennevaloissa. Sen jälkeen ei ollut kuin yksi todellinen vaihtoehto omaksi pyöräksi.
Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
Nyt täytyy sanoa että ok olet oikeassa, MV Agusta...huh....sellasen kun joskus saisi...(Desmosedici @ Touko. 05 2006,18:31) kirjoitti
Olen sen lattialla pari kertaa nähnyt ja se on sellanen laite että nousee niskakarvat pystyyn, en sit tiedä miksi mutta näin tekee.
Tosin sellasta fiilistä en hae että velkaa pitäs ottaa pienen asunnon verran että sen saisi alleen![]()
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Kännissä tehty päätös on paras päätös...(Desmosedici @ Touko. 05 2006,18:31) kirjoitti
![]()
TRX:ä on imho TLR:n lisäksi niitä pyöriä, jotka "pitäisi" olla tallissa, vaikken ikinä ole kumpaakaan ajanut saati että olisi varaa pitää suurta kokoelmaa.(verner @ Touko. 05 2006,17:04) kirjoitti
Pitäisiköhän kaakonkulman Ducatistien ilmoittautua meripäiväparaatiin ? Olihan siellä viimeksi Tähtiratsastajatkin kiinanmopoillaan.(Desmosedici @ Touko. 05 2006,18:31) kirjoitti
Saa tietysti tulla kauempaakin.
Kukahan alkaisi puuhamieheksi ?
S 620 FF, 999S
Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
Jaa ei meidän parkkipaikalla kyllä muita Ducateja näy.(XJR-Roadie @ Touko. 05 2006,17:28) kirjoitti
Pari H-D:ta muutama japanilainen konsonantti ihme.
Löydän siis omani ja jos alkaa Ducateja näkymään niin se on sitten sitä naapuri kateutta ja suomalaista sopuli käyttäytymistä.
Ainahan mä voin piirtä vaikka p....n kuvan liidulla siihen kun tarttuu siihen matta pintaan niin kivasti.
On sitten tuunattu![]()