Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 37:een 37:sta
    Lainaa (Double Trouble @ Touko. 05 2006,10:11) kirjoitti
    Niin.
    Ainakin minun talliini Ducati löysi koska haluan saada ajamisesta kaiken nautinnon irti. Sitä nyt ei vaan rivikoneesta ja niin kovin samannäköisistä japanin pyöristä löytynyt.
    Niistäkin on kuitenkin yli 10v kokemus.

Ducati on kuin Harley siinä on se jokin. Ääni, ulkonäkö ja hinta.
    (tästähän joku tietenkin vetäsee sen herneen)

Onhan se mukavampaa kun löytää parkkipaikalta omansa ettei tarvii kauaa etsiä että mikä on minun.

Ja huollot niistä kuullemma selviää rahalla jos ei itse viitsi sormia liata...
    Minulle taas jokainen modaamaton mopo on tusinapyörä. Tekee itse niin saa sellaisen kun haluaa. Tai vaihtoehtoisesti sellaisen kun tulee.

Eipä tule omien mopojeni kaltaisia vastaan vaikka riisikuppeja ovatkin. Ja onhan noita Ducatejakin jo lähes joka nurkalla, joten se siitä.

Pääasiahan se kuitenkin on, että kuskilla piisaa lystiä.
    Its all fun and games until someone gets pregnant...
    Lainaa (XJR-Roadie @ Touko. 05 2006,17:28) kirjoitti
    Eipä tule omien mopojeni kaltaisia vastaan vaikka riisikuppeja ovatkin. Ja onhan noita Ducatejakin jo lähes joka nurkalla, joten se siitä.

No eihän tuo mikään Ferrari ole, mutta eipä noita superbikeja liikaakaan ole. Kauppalehdessä oli viime vuoden uusien pyörien myyntitilastot ja Ducati ei ollut 10 parhaan joukossa.

Näin tuossa äsken lappeen Rannan satamassa MV Agusta F4:sen ja täytyy myöntää, että kyllä meitsille tulee aina hyvä fiilis kun jonkun tuollaisen näkee. Vähän samantapaisen fiiliksen perusteella itse innostuin Ducatistakin, kun näin sellaisen kännissä Kotkan meripäivillä liikennevaloissa. Sen jälkeen ei ollut kuin yksi todellinen vaihtoehto omaksi pyöräksi.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
    Lainaa (Desmosedici @ Touko. 05 2006,18:31) kirjoitti

No eihän tuo mikään Ferrari ole, mutta eipä noita superbikeja liikaakaan ole. Kauppalehdessä oli viime vuoden uusien pyörien myyntitilastot ja Ducati ei ollut 10 parhaan joukossa.

Näin tuossa äsken lappeen Rannan satamassa MV Agusta F4:sen ja täytyy myöntää, että kyllä meitsille tulee aina hyvä fiilis kun jonkun tuollaisen näkee. Vähän samantapaisen fiiliksen perusteella itse innostuin Ducatistakin, kun näin sellaisen kännissä Kotkan meripäivillä liikennevaloissa. Sen jälkeen ei ollut kuin yksi todellinen vaihtoehto omaksi pyöräksi.
    Nyt täytyy sanoa että ok olet oikeassa, MV Agusta...huh....sellasen kun joskus saisi...
    Olen sen lattialla pari kertaa nähnyt ja se on sellanen laite että nousee niskakarvat pystyyn, en sit tiedä miksi mutta näin tekee.

Tosin sellasta fiilistä en hae että velkaa pitäs ottaa pienen asunnon verran että sen saisi alleen
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
    Vähän samantapaisen fiiliksen perusteella itse innostuin Ducatistakin, kun näin sellaisen kännissä Kotkan meripäivillä liikennevaloissa. Sen jälkeen ei ollut kuin yksi todellinen vaihtoehto omaksi pyöräksi.
    Kännissä tehty päätös on paras päätös...
    Lainaa (verner @ Touko. 05 2006,17:04) kirjoitti
    Niille, joiden mielestä Japanissa ei tehdä upeita moottoripyöriä: TRX 850 :rakastunut:
    TRX:ä on imho TLR:n lisäksi niitä pyöriä, jotka "pitäisi" olla tallissa, vaikken ikinä ole kumpaakaan ajanut saati että olisi varaa pitää suurta kokoelmaa.
    Vähän samantapaisen fiiliksen perusteella itse innostuin Ducatistakin, kun näin sellaisen kännissä Kotkan meripäivillä liikennevaloissa. Sen jälkeen ei ollut kuin yksi todellinen vaihtoehto omaksi pyöräksi.
    Pitäisiköhän kaakonkulman Ducatistien ilmoittautua meripäiväparaatiin ? Olihan siellä viimeksi Tähtiratsastajatkin kiinanmopoillaan.

Saa tietysti tulla kauempaakin.

Kukahan alkaisi puuhamieheksi ?
    S 620 FF, 999S
    Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
  7.  
    Minulle taas jokainen modaamaton mopo on tusinapyörä. Tekee itse niin saa sellaisen kun haluaa. Tai vaihtoehtoisesti sellaisen kun tulee.

Jaa ei meidän parkkipaikalla kyllä muita Ducateja näy.
    Pari H-D:ta muutama japanilainen konsonantti ihme.
    Löydän siis omani ja jos alkaa Ducateja näkymään niin se on sitten sitä naapuri kateutta ja suomalaista sopuli käyttäytymistä.

Ainahan mä voin piirtä vaikka p....n kuvan liidulla siihen kun tarttuu siihen matta pintaan niin kivasti.

On sitten tuunattu
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12