Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Moottoripyörä ja auto kolaroivat Lohjalla

Moottoripyörä ja henkilöauto kolaroivat Lohjanharjuntiellä Lohjan keskustassa tiistaina klo 18:n aikaan. Onnettomuus sattui keskellä liikenneympyrää.

Onnettomuuspaikalle hälytettiin muiden muassa Medi-Heli. Tiedot onnettomuudesta ovat vielä varsin niukat. Turmassa olleiden loukkaantumisista ei ole toistaiseksi tarkempaa tietoa.

STT
    "Jos sinulla ei ole vihollisia, sinulla ei ole luonnetta"

"Anna minulle voimaa hyväksyä ne asiat joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa ne asiat joita en voi hyväksyä, ja viisautta piilottaa niiden ihmisten ruumiit, jotka olen tänään vittuillessani listinyt, koska he ovat ottaneet minua päähän"
    Toivotaan parasta.
    -Sergei-
    - Sergei-

"Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
    En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
    Edellisen peesaus +

Toivotaan parasta.

Ne on vielä monelle pikkasen oudot kiertoliittymät, varsinkin kun osa niistä on kaksi kaistaisina.
    On se hyvä että meillä on noita medi-helejä
    Vaikka tietysti toivommekin että niitä ei tarvittaisi !
    PV 50
    KMX 125
    Z 750
    ZZR 1400
    ZX10RR
    S1000RR
    Toivottavasti ei käy pahemmin...

Oli muuten ontuvasti kirjoitettu; kolaroivat keskellä liikenneynpyrää..?
    I put the butcher knife up to her neck and said if you wanna live to see tomorrow, you better start fryin' 'em eggs a little better'n what'chu been fryin' 'em. I'm tired of eatin' sloppy, slimy eggs!
    -Jesco White
  7.  
    Lainaa (Godfather @ Touko. 03 2006,10:21) kirjoitti
    Toivottavasti ei käy pahemmin...

Oli muuten ontuvasti kirjoitettu; kolaroivat keskellä liikenneynpyrää..?
    Panin saman merkille. Kyseessä ei edes ole mikään spesiaaliala (tuo liikenneympyrä), joten luulisi STT:nkin osaavan asian paremmin ilmaista. Tai sitten on ollut tosi erikoinen onnettomuus!
    Pikaista paranemista.