Nonih, posteljooni kiikutti Undertrayn XX: n tänään.. En oo vielä ehtiny tutkiskeleen paremmin mut vilkasu satulan alle pisti heti kyseleen neuvoja; eli mites se alkuppi "taka sisälokari" ja rekisterikilven teline irtoaa? Onko ne yhtä osaa ja lähteekö siinä samalla se akun pesä/releitten kiinnikkeet kävelemään?
99:ssä ainakin samaa palikkaa koko laitos.(Chicken @ Touko. 02 2006,16:32) kirjoitti
CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
Siitä alkuperäistä sisälokasuojaa pitää leikellä niin paljon kuin tarve vaatiin.
Ahdettu 1216
Mitä tuossa itse hieman tutkiskellut, niin vaikuttaisi olevan samalla tavalla CBR:issä eli samaa palikkaa koko paska. Eli ei muuta kuin sopivasta kohtaa poikki alkuperäinen. Itse leikkelin oman 600CBR:n talvella ja ainakin omaa silmää miellytti lopputulos.![]()
Honda CBR600F -00,Kawasaki Z1000 -07,Yamaha MT01Stage3 -05,Suzuki GSX1300BK -10,Husaberg FE550 -07,HD Rocker C -09,KTM 450 SX-F -13,KTM 1290 Super Duke R -14, Triumph Speed Triple 1050 -09, Kawasaki ZRX1200 -07, Suzuki GSX1400 -07, Husaberg FE390 -10,
Omasta oon tutkiskellu samaa asiaa ja tullu siihen tulokseen, että saa jäähä leikkaamatta. En nimittäin keksiny järkevää paikkaa penkin lukolle sellasen leikkely operaation jälkeen![]()
Drive like a DEVIL......feel like a GOD!!!