vm.03.
tuo vuotava(t) takaiskari(t) lienee tyyppivika.
mikäs olisi paras siirto seuraavaksi asian saattamiseksi pois päiväjärjestyksestä??
Soittaa alkuperäiselle maahantuojalle, josko ne laittas uuden, kun luulis että menis takuuseen.
(mistäs sitä winsua on saatu...)
Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
joo toissap. kävin mopotin vaihtamassa. liikkeestähän tuo, että onhan niillä kai jonninmoine takuukin?
itessään mopotti 15tkm ajettu 03:n, että noiden iskareiden pitäisi noista km:sta mksikään mennä.
liikkeessä kurkistelin paikat läpitte, mutta tänään ajelulla menin koskemaan säätönappuloihin (jäykensin), niin jo töräytti öljyt ulos.
sikäli tuuri että satuin huomaamaan, kun ne valu suoraan takarenkaan päälle ja mutkapätkällä menossa.
ei vaan viittisi enää noita alkuperäisiä siihen vaikka saisi takuuseenkin. ei ne ole kuulemma kovin hyvin toimineet ensinkään.
tiedä näissä 06 malleissa ovatko jo saaneet päivitettyä iskarit??
jos laittaisi jotki harrikan iskarit??
tai tekisi jäykän koko perästä??
Yhdellä tutulla menossa jo kolmannet iskarit , takuuseen tietysti.
***** GSX-R 1000 *****
hyvältä kuulostaa.
miten ne on voinu tehdä noin surkeat noista alkuperäisistä??
ÖÖÖÖÖhhh olikos kyseessä suzuki...?(winstrol @ Touko. 04 2006,22:07) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
Mennään aamulla aikasempaan töihin niin voidaan olla sitten illalla pidempään....
Aika radikaali virhe suunnittelussa ainakin mun mielestä. Iskarissa oleva tiiviste on "näkyvissä" ja paska, pöly, hiekka yms. moska pääsee suoraan tiivisteen kanssa kosketuksiin ylhäältä päin ja ajan myötä tiiviste varmaankin rikkoutuu/jumittaa. Homman kyllä huomaa, kun vähän tutkii kohtaa, josta öljyt tuuppaa pihalle. Lisäksihän tuo esijännityksen säätö jumittuu totaalisesti. Saa nähdä hajoaako tänä vuonna omastani... *(winstrol @ Touko. 04 2006,22:07) kirjoitti
![]()
Ei enää mopoa allaGsx1400 lähti uuteen kotiin...
Voishan niitten kans ainakin neuvotella, luulis että mieluummin laittavat yhdellä kerralla toimivat osat takuuna kuin kolmeen, neljään kertaan semmoiset jotka ei toimi. No, eipä noista byrokratioista silti tiedä, voi olla että se on mahdotontakin...(winstrol @ Touko. 04 2006,21:20) kirjoitti
Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
Avain sana on ettei koske niihin säätöihin. Kerralla kuntoon, jos uutena ostaa siis. Itse en ole koskenut mutta ei kyllä ole ollut ajo-ominaisuuksissa valitettavaakaan.
Kukkakepeille
Pakkotoisto.com
Säädettävät iskarit, joita ei saa säätää(suurii @ Touko. 05 2006,16:53) kirjoitti
On siinä tehtaalla hyvä motto
Ainakin esijännityksen säätöön joutuu koskemaan, kun ottaa esim. emännän kyytiin.
Ei enää mopoa allaGsx1400 lähti uuteen kotiin...
Tää on tätä Suzukin ajattelutapaa, hienot säädettävät iskarit joita ei saa säätää(jiitee @ Touko. 06 2006,12:51) kirjoitti
Kukkakepeille
Pakkotoisto.com
Olen noita säätöjä kierrellyt, jumiinhan ne menee jollei kiertele
Mulla on vielä takuu pyörässä joten ei oo niin väliä vaikka öljyt tulisikin pihalle.
Tai jos öljyt lentää niin tilalle tulee kyllä toisen merkkiset. Oletan että tuo on vaan myyjän kanssa neuvottelu kysymys.
Hieman spekulointia - kukahan joutuisi vastuuseen, jos iskarista öljyt pukkaisi pihalle oikein kunnolla esim takarenkaalle mutkassa. Siitä metsään ja vihanneksena lopun ikää...
Eihän tuota öljyä tuolla iskarissa paljoa ole, mutta silti tuokin voisi olla mahdollista Herra Murphyn astuessa kehiin...
Ei enää mopoa allaGsx1400 lähti uuteen kotiin...